Thesis Comfortronic - statystyka awaryjności?

Awatar użytkownika
Alley
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 502
Rejestracja: 09 maja 2007, 0:00
Skype: alleyek
Imię: Łukasz
Lokalizacja: Żuromin
Kontakt:

Re: Thesis Comfortronic - statystyka awaryjności?

Post autor: Alley » 11 gru 2013, 22:34

szajbus pisze:PKT 2 nie jest konieczny jeśli nie ciągniemy przyczepy ..
Jest konieczny. Postój w korkach parę godzin. O czym mowa w ogóle.
537-407-123

Samochód jest dopiero wtedy szybki, kiedy rano stoisz przed nim i boisz się go otworzyć.

Nadsterowność wzbudza strach w pasażerach. Podsterowność ? w kierowcy.

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozostałe”