Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 23 kwie 2019, 15:02

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2
Autor Wiadomość
PostDodany: 11 lut 2018, 21:42 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 552
Lokalizacja: Gród Kraka
Utrzymywali by produkcje 2.0T tylko dla jednego i to bardzo niepopularnego modelu? nie sądzę... 2.4 jeszcze bym zrozumiał bo wsadzali go do Stilo...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r
Fiat 125S (125B) 1969r
FSO 125p (115D) 1990r (2,0ie)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1,9jtd)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r
Lada 1500s (21061) 1981r (1,6 DOHC)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 11 lut 2018, 23:09 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 9:08
Posty: 2270
Imię: Bartek
Lokalizacja: Łódź
pietrek125 pisze:
11 lut 2018, 21:42
Utrzymywali by produkcje 2.0T tylko dla jednego i to bardzo niepopularnego modelu? nie sądzę... 2.4 jeszcze bym zrozumiał bo wsadzali go do Stilo...
Myślę, że mało wiesz - wuj mojego kolegi pracował w fabryce. Trochę się nasłuchałem dziwnych historii i powiem Ci, że wszystko tam było możliwe - np. wyprodukowanie na specjalne zamówienie z ZEA Kappy Coupe już po zakończeniu produkcji tego modelu. Przyszło zamówienie wraz z kasą i tyle. Co do Thesisa to musiałbym się podpytać - tematem poruszanym ogólnie było zezłomowanie wielu egzemplarzy po 2009 roku - oczywiście wiele uniknęło tego barbarzyństwa i w niejasnych okolicznościach część Thesisów dała nogę w jakieś bezpieczne miejsca aby później posłużyć za bazę części a niektóre dalej stoją i czekają.
Proponuję jednak na siłę nie szukać sensacji bo to nie ma sensu - jak się komuś nudzi to niech w Eperze leci VIN po kolei i zobaczy co i kiedy zostało wyprodukowane bo mnie się nie chce.
Na koniec jeszcze jedno - jakość wykonania Thesisa do 2004 była naprawdę ok - po 2004 to już czysta loteria. Jednak po rozebraniu kilkunastu egzemplarzy mogę powiedzieć jedno - najlepiej wykonane Thesisy to te z 2002-2004 roku - pomijam już sprawy typu, NASI TAM BYLI - wiadomo. Jedno co poprawili po 2005 roku to problem poduszek - zastosowali inne wtyczki ;)

_________________
Kappa 3.0 V6 1999 [204KM] AUTOMATIC ZF PB+LPG
Thesis 3.2 V6 2003 [230KM] PB+LPG
Thesis Sportiva 2006 [200KM]
Thesis Sportiva 2008 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2007 [185KM]
Thesis 2.4 JTDm 2008 [185KM]


Na górę
PostDodany: 12 lut 2018, 9:55 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 552
Lokalizacja: Gród Kraka
Znając włochów to się nie dziwię... ale fakt gościa odpowiedzialnego za elektrykę bym... no jak Mussoliniego...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r
Fiat 125S (125B) 1969r
FSO 125p (115D) 1990r (2,0ie)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1,9jtd)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r
Lada 1500s (21061) 1981r (1,6 DOHC)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl