Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 28 maja 2017, 06:46

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Post: 08 maja 2017, 19:04 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 19 lis 2016, 12:01
Posty: 16
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Zakupuje filtry i płyny i wychodzi mi w katalogu InterCarsu albo filtr okrągły albo prostokątny, jak to rozróżnić?


Na górę
Post: 08 maja 2017, 19:09 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 16:31
Posty: 1459
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź
W 2000 roku był lift i zmiana silnika. W przedliftowym był prostokątny filtr (silnik spi i prostokątna obudowa filtra powietrza) a w poliftowym okrągły (silnik mpi i okrągła owalna obudowa filtra powietrza).
Najprościej to zajrzeć pod maskę i zobaczyć jaką masz obudowę filtra powietrza :)

_________________
Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan + Piaggio Zip 50 2010
Są jeszcze Phedra 2.0 JTD + Y 1.2 16v + BX 1.9 TRI
Obrazek


Ostatnio zmieniony 08 maja 2017, 19:25 przez michal1045, łącznie zmieniany 1 raz.

Na górę
Post: 08 maja 2017, 19:24 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 19 lis 2016, 12:01
Posty: 16
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Obrazek

Obrazek

Obrazek

@michal1045


Na górę
Post: 08 maja 2017, 19:27 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 16:31
Posty: 1459
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź
Okrągła obudowa - czyli okrągły filtr.
P.S. Bardzo fajny, prosty silnik :D Mam taki sam u siebie.

_________________
Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan + Piaggio Zip 50 2010
Są jeszcze Phedra 2.0 JTD + Y 1.2 16v + BX 1.9 TRI
Obrazek


Na górę
Post: 08 maja 2017, 19:33 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 19 lis 2016, 12:01
Posty: 16
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Dzięki za odpowiedź :)

orientujesz się jeszcze może czy:

jest w tym modelu normalny filtr paliwa czy samo sitko?
był zalany GM 10w40, zostać przy tej samej marce czy iść w Mobila?
Do korku od płynu hamulcowego idzie czujnik, wypina się go i normlanie odkręca korek czy jest jakiś inny sposób?


Na górę
Post: 08 maja 2017, 19:46 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 16:31
Posty: 1459
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź
Z tego co wiem to niestety jest sitko w pompie paliwa : beczy : Co do oleju to temat rzeka. Ja osobiście wybrałem Valvoline Maxlife 10w40, bo taki lejemy do drugiego Y 1.2 16v i jesteśmy zadowoleni. To olej, który według producenta uszczelnia stare uszczelki, co w silniku, który ma tendencje do wycieków może być przydatne... Jeśli chodzi o korek płynu hamulcowego to jeszcze nie odkręcałem, więc też nie wiem.

_________________
Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan + Piaggio Zip 50 2010
Są jeszcze Phedra 2.0 JTD + Y 1.2 16v + BX 1.9 TRI
Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]