Y - pasek klinowy spada

idalenka
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 2
Rejestracja: 19 lut 2008, 0:00
Lokalizacja: KATOWICE

Y - pasek klinowy spada

Post autor: idalenka » 27 cze 2008, 21:26

Witam wszystkich; proszę pomóżcie. Od jakiegoś czasu spada w mojej Lancii Y z 1996r silnik 1.4 12V pasek klinowy wymieniony jakieś 3 m-ce temu. Lancia stoi u mechanika, który nie wie co począć, a ja niedługo go zabiję. Mówiłam mu o różnych objawach, które zauważyłam, ale on swoje. Najpierw wymienił napinacz tego paska, później wymienił pompę wspomagania, za baraaadzo dużo pieniędzy. Okazało się, że pasek nadal spada, mimo wymiany tych rzeczy. Na kanale, podczas obserwacji, pasek spada w momencie maksymalnego skrętu kół. A ja od dłuższego czasu czułam takie leciutkie tarcie i cichutki pisk w kierownicy. Poza tym wyraźnie odczuwalny był spadek wydajności wspomagania. Nie znam się wcale na tych wszystkich układach, ale czuję, że to tarcie w kierownicy coś tu oznacza. Zawsze nasilało się coraz bardziej zaraz przed spadnięciem paska. No i oczywiście na chwilę wcześniej padała też klimatyzacja. No i chyba nie jest to wina pompy wspomagania, ale nie wiadomo. Dzisiaj po założeniu nowej pompy przecież pasek znów spadł. Napiszcie proszę, jeśli nasunie Wam się jakiś powód. Może ktoś miał taki problem W poniedziałek chciałabym zastrzelić mechanika moją wiedzą. On w ogóle ma pretensje, że samochód mi się zepsuł i co ja od niego chcę. Wystarczy jeździć i zakładać pasek po każdym spadnięciu. Niestety nie mogę póki co z niego zrezygnować, bo próbuję zaoszczędzić kasę z rzeczy, które trochę wcześniej mi spartaczył. Krótko mówiąc nie mam zamiaru płacić za jego "wydaje mi się". Czekam na odzew HELP

Awatar użytkownika
mario09
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 947
Rejestracja: 12 lut 2005, 0:00
Lokalizacja: Radom - Wierzbica woj. mazowieckie

Y - pasek klinowy spada

Post autor: mario09 » 28 cze 2008, 10:55