Y - skrzynia ECVT
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 17 paź 2008, 0:00
- Lokalizacja: Gliwice, śląsk
Y - skrzynia ECVT
witam serdecznie wszystkich fanów lancii
dziś się zapisałem do klubu lancii i od razu mam pytanie odnośnie skrzyni ecvt, która śmigała w punto i, y i prawdopodobnie (ale nie jestem pewien) w y10. sam posiadam 2 lancie y, jedną z silnikiem 1.1, a drugą 1.2. jako że jestem fanem samochodów z automatami zwracam się z prośbą do wszystkich posiadaczy modeli "y" ze skrzyniami ecvt. interesują mnie wasze spostrzeżenia dotyczące eksploatacji w/w skrzyń, jak się prowadzi auto z takim wynalazkiem, generalnie wszystko co wiecie na ten temat to piszcie na forum lub do mnie na meila. informacje są mi potrzebne, ponieważ przymierzam się do kupna punta i selecta, a następnie zrobienia przeszczepu skrzyni i silnika do mojego y-greka z góry dziękuje za wasze wszystkie porady, pozdrwiam :d
dziś się zapisałem do klubu lancii i od razu mam pytanie odnośnie skrzyni ecvt, która śmigała w punto i, y i prawdopodobnie (ale nie jestem pewien) w y10. sam posiadam 2 lancie y, jedną z silnikiem 1.1, a drugą 1.2. jako że jestem fanem samochodów z automatami zwracam się z prośbą do wszystkich posiadaczy modeli "y" ze skrzyniami ecvt. interesują mnie wasze spostrzeżenia dotyczące eksploatacji w/w skrzyń, jak się prowadzi auto z takim wynalazkiem, generalnie wszystko co wiecie na ten temat to piszcie na forum lub do mnie na meila. informacje są mi potrzebne, ponieważ przymierzam się do kupna punta i selecta, a następnie zrobienia przeszczepu skrzyni i silnika do mojego y-greka z góry dziękuje za wasze wszystkie porady, pozdrwiam :d
Y - skrzynia ECVT
Jak pisze to wyłącz "CapsLock" bo zaraz dostaniesz opier...l od modów.
No chyba że do nas krzyczysz (to oznaczają DUŻe LITERY) w poście.
Co do tych skrzyń - ktoś u nas na forum, ale nie bardzo pamietam kto.
No chyba że do nas krzyczysz (to oznaczają DUŻe LITERY) w poście.
Co do tych skrzyń - ktoś u nas na forum, ale nie bardzo pamietam kto.
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 9
- Rejestracja: 17 paź 2008, 0:00
- Lokalizacja: Gliwice, śląsk
Y - skrzynia ECVT
ok, dzięki za poprawkę:) Już będę pisać małymi literkami . A nie wiesz przypadkiem kto ma Lancie Y z taką skrzynią??
Y - skrzynia ECVT
No właśnie nie mogę sobie przypomnieć, ale ktoś ma napewno - bo kiedyś o tym była gadka.
Lancia i jeszcze raz Lancia
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Lancia Kappa 2,4 20V LX Bi-Power
Y - skrzynia ECVT
witam
Ja mam takiego Y ze skrzynią.
Spostrzeżenia moje są pozytywne.
Jak będziesz kupował to sprawdź bardzo dobrze skrzynie.
Niech troszku samochodzik pochodzi by się wszystko dobrze "rozgrzało".
Samochód ze skrzynią ECVT w położeniu D (lub R) powinien stać w miejscu (w odróżnieniu do samochodów z normalnym automatem).
Sprzęgło jest w sumie najważniejsze (koszt nowego z EPER to 4500 netto).
Jednak pasuje od Nissana Micry K11 tylko trzeba troszku pokombinować.
Auto nie jest demonem prędkości a ta skrzynia w szczególności nie lubi ostrego ciśnięcia. Jak masz ciężką nogę to sobie lepiej odpuść.
To takie moje spostrzeżenia co do ECVT.
Jak masz jakieś inne pytania to pisz.
Pozdrawiam
Ja mam takiego Y ze skrzynią.
Spostrzeżenia moje są pozytywne.
Jak będziesz kupował to sprawdź bardzo dobrze skrzynie.
Niech troszku samochodzik pochodzi by się wszystko dobrze "rozgrzało".
Samochód ze skrzynią ECVT w położeniu D (lub R) powinien stać w miejscu (w odróżnieniu do samochodów z normalnym automatem).
Sprzęgło jest w sumie najważniejsze (koszt nowego z EPER to 4500 netto).
Jednak pasuje od Nissana Micry K11 tylko trzeba troszku pokombinować.
Auto nie jest demonem prędkości a ta skrzynia w szczególności nie lubi ostrego ciśnięcia. Jak masz ciężką nogę to sobie lepiej odpuść.
To takie moje spostrzeżenia co do ECVT.
Jak masz jakieś inne pytania to pisz.
Pozdrawiam
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
- Nat
- Klubowicz
- Posty: 20000
- Rejestracja: 25 lis 2005, 0:00
- Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
- Kontakt:
Y - skrzynia ECVT
No własnie, cos mi sie obiło o uszy, że to sa skrzynie z subaru, albo innego japończyka, które w tamtych latach były jeszcze raczej mało zawodne.
Co do opier od modów, to w związku z poprawą go nie bedzie, będzie za to pochwała- brawo, że nowy uzytkownik, a od razu prawidłowo zatytułował posta (czyli typLancii myślnik problem). No i profil uzupełniony
Co do opier od modów, to w związku z poprawą go nie bedzie, będzie za to pochwała- brawo, że nowy uzytkownik, a od razu prawidłowo zatytułował posta (czyli typLancii myślnik problem). No i profil uzupełniony
Pozdrawiam
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Nat
+ Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske?
Y - skrzynia ECVT
Witam
Ja również mam takiego automata i niestety japońskiej niezawodności nie ma mimo, że zrobiona przez Aisin-Warner. Przeczytaj co piszą o tej skrzyni na forum Micry. Najbardziej zawodny element skrzynii to sprzęgło elektromagnetyczne (regeneracja w granicach 700 zł jeśli je sobie sam wyciągniesz, ewentualnie koszt używanego sprzęgła 200-600 zł jeśli je sobie sam włożysz:)). Zastanów się czy nie lepiej normalnego automata sobie sprawić a nie jakiś wynalazek.
Ja również mam takiego automata i niestety japońskiej niezawodności nie ma mimo, że zrobiona przez Aisin-Warner. Przeczytaj co piszą o tej skrzyni na forum Micry. Najbardziej zawodny element skrzynii to sprzęgło elektromagnetyczne (regeneracja w granicach 700 zł jeśli je sobie sam wyciągniesz, ewentualnie koszt używanego sprzęgła 200-600 zł jeśli je sobie sam włożysz:)). Zastanów się czy nie lepiej normalnego automata sobie sprawić a nie jakiś wynalazek.
Lancia Ypsilon `11 platinium
c3 2018
c3 2018
Y - skrzynia ECVT
miałem taką skrzynię w Y10 i nie mogę o niej najmniejszego złego słowa powiedzieć, oprócz tego, że na początku nie mogłem się przyzwyczaić do dwóch pedałów ale potem nauczyłem się hamować lewą i jest git. moja skrzynia była made by subaru i nie zawiodła. sprzęgło jest najdroższą częścią i tak, jak już było powiedziane, nie lubi katowania. jak będziesz kupować auto, to daj się najpierw właścicielowi przejechać i zobacz jak traktuje auto. jak depcze cały czas do podłogi to sobie odpuść.
co do wrażeń: samochód nie zbiera się wcale tak źle na niej - nie czujesz tylko tego, bo obroty nie rosną razem z prędkością. przynajmniej spalanie jest rozsądne.
co do wrażeń: samochód nie zbiera się wcale tak źle na niej - nie czujesz tylko tego, bo obroty nie rosną razem z prędkością. przynajmniej spalanie jest rozsądne.
jest: Y10T [ było: A112, 7 x Y10, 2 x Y ][ tel. 574-797-629 ]