Y - problemy z wałkiem 1.4 12V

Awatar użytkownika
Orsya
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 813
Rejestracja: 23 maja 2006, 0:00
Lokalizacja: Wrocław

masz 1,4 12V sprawdz walek rozrzadu..

Post autor: Orsya » 16 lut 2007, 17:08

prawym
lewy jest od halogenów
co do spalania - niestety ten silnik tak ma :?
była LANCIA MUSA:((
nowe cavallino rampante:)))) tylko w innym opakowaniu:)))
tel. 504 279 488

Anonymous

masz 1,4 12V sprawdz walek rozrzadu..

Post autor: Anonymous » 18 lut 2007, 0:01

Mam jeszcze nadzieje ze to moze byc przez sonde lambda albo czujnik temp. - gadalem wczoraj w sklepie z gosciem - mowil ze ma taka sama i pali my 7,5-8 - jak na samochod ok 1t - mysle ze jest to wynik w sam raz

Awatar użytkownika
Wujek_2000
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 394
Rejestracja: 17 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

masz 1,4 12V sprawdz walek rozrzadu..

Post autor: Wujek_2000 » 18 lut 2007, 12:55

Hehe widze, że nie tylko ja należę do grupy hybrydowców Lancioaudikowców :lol: też myślałem o A8 ale jak poczytałem to BMW 740 wypada od niej znacznie lepiej, mniej pali a jest bardziej dynamiczne i taniej z naprawami poza tym obecnie jeżdżę A6 quattro i powiem, że nie da się tym autkiem fajnie pobawić na śniegu czy lodzie to jest komputer a nie autko, nudne jak flaki z olejem za to bezpieczne i b. szybkie :)
Lancia Kappa 3.0 V6 24V 1995 r.
Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006 r.

Anonymous

masz 1,4 12V sprawdz walek rozrzadu..

Post autor: Anonymous » 21 lut 2007, 0:16

ja mam wlasnie A8 dosc proste ;)) - ale takie chcialem- bez ESP i ASR (choc teoretycznie powinno byc) i zabawa na sniegu jest przednia - baczki jak Cholek ;)) musze przez to bardziej uwazac, bo jest czym pognac ;))
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Wujek_2000
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 394
Rejestracja: 17 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

masz 1,4 12V sprawdz walek rozrzadu..

Post autor: Wujek_2000 » 21 lut 2007, 21:54

obawiam się, ze bardzo byś się zawiódł na obecnych modelach Audi, są w stylu "samochód mądrzejszy od kierowcy" i nawet jak wyłączysz ASR to i tak sam się włącza z powrotem w najmniejszym poslizgu :? zresztą sporo wad w mojej znalazłem ale jeśli spojrzymy od strony komfortu i dynamiki oraz bezpieczeństwa to 5+.
p.s ale i tak Kappiszon wymiata 8)
Lancia Kappa 3.0 V6 24V 1995 r.
Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006 r.

Awatar użytkownika
Przemo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 966
Rejestracja: 24 lis 2005, 0:00
Lokalizacja: Kraków

masz 1,4 12V sprawdz walek rozrzadu..

Post autor: Przemo » 21 lut 2007, 22:07

Wujek_2000 znajomy ma taką Audicę jak Ty, bardzo jest z niej zadowolony ma kombiaka, wersja S line. Odrazu po kupnie wsadził jej chipa i ma około 270 KM. Podczas ostatniego wyjazdu na narty do Austrii spaliła mu 14 l/100km. 8) Fakt bokami nią nie pojeżdzi ale ostatnio sprowadził najnowsze Subaru Impreza WRX STI. :D
Ford Fusion 1.4 TDCI
Audi A6 S-line 2.7 T Quattro 265 KM :)
Alfa Romeo 145 1.6 TS

Awatar użytkownika
sloneczna
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 1148
Rejestracja: 03 mar 2005, 0:00

masz 1,4 12V sprawdz walek rozrzadu..

Post autor: sloneczna » 21 lut 2007, 22:29

Tak apropo, to szukam A6, 3,0 TDI, s-line nie koniecznie ,ale jakby było to dobrze,avant kolor ciemny naj czarny ,cena do 30tyś euro z 2006r dobrze jak by miała szyberdach ogólnie full ...
może być do lekich poprawek blacharskich .
Proszę ewentualnie o kontakt na PW.
Jurek odszedł od nas na zawsze...

Awatar użytkownika
Wujek_2000
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 394
Rejestracja: 17 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

masz 1,4 12V sprawdz walek rozrzadu..

Post autor: Wujek_2000 » 22 lut 2007, 22:16

moja jest czarna 8) i w mieście pali zimą koło 12 litrów 14.5 pali w mieście jak ją ostro katuję i nie widze potrzeby robienia 270 KM z 233, żadna różnica. Poważnym błędem tego samochodu jest w zasadzie brak hamulca ręcznego, nie wiem co za skończony debil wymyślił guzik hamulca ręcznego, który w dodatku daje się włączyć tylko w momencie wrzucenia biegu na Parking czyli stojąc w miejscu, w takich warunkach jak np. dzisiaj w Warszawie gdzie ABS i ESP głupieją, szczególnie przy skrzyżowaniach na "tarkach" zawsze można się posiłkować "ręcznym" delikatnie podciągając i puszczając na wciśniętym guziku zluzowania. W przypadku prztyczka można co najwyżej wjechać komuś w tyłek bo ABS i ESP wiedzą swoje :?
Generalnie określam to autko "wozidełkiem" bo samochodem z krwi i kości już dawno nie jest.
Lancia Kappa 3.0 V6 24V 1995 r.
Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006 r.

Anonymous

masz 1,4 12V sprawdz walek rozrzadu..

Post autor: Anonymous » 23 lut 2007, 22:19

to fakt ze te najnowsze audiki to przerost elektroniki i czujnikow - znajomy ma najnowsze A8 - tam zeby zmienic klocki hamulcowe nie wystarczy podnosnik i klocki - trzeba miec kompa z programem diagnostycznym (wtyczka swiatlowodowa...) trzeba elektronicznie rozsunac szczeki i wymienic -no i pozniej skasowac licznik klockow - komputer oblicza ich zuzycie na podstawie danych ze wszelkich czujnikow - od obciazeniowych samochodu, abs, esp, predkosci itp...... szok - tu juz nikt nic nie pokombinuje....

Awatar użytkownika
Wujek_2000
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 394
Rejestracja: 17 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

masz 1,4 12V sprawdz walek rozrzadu..

Post autor: Wujek_2000 » 24 lut 2007, 12:07

niestety nie tylko Audi prowadzi filozofie "naprawi tylko ASO", zaczynam się bać tego, ze za 15, 20 lat nie kupimy już autka używanego, które może nasz stary dobry mechanik naprawić :?
Lancia Kappa 3.0 V6 24V 1995 r.
Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006 r.

Awatar użytkownika
sloneczna
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 1148
Rejestracja: 03 mar 2005, 0:00

masz 1,4 12V sprawdz walek rozrzadu..

Post autor: sloneczna » 24 lut 2007, 12:12

Wujek2000 -masz S-line ,automat ? Mnie interesuje manual .
Jurek odszedł od nas na zawsze...

Awatar użytkownika
Wujek_2000
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 394
Rejestracja: 17 paź 2005, 0:00
Lokalizacja: Warszawa

masz 1,4 12V sprawdz walek rozrzadu..

Post autor: Wujek_2000 » 24 lut 2007, 20:54

Nie ja mam wersje exclusive z tiptroniciem, 3.0 V6 TDI Quattro z października 2006.

p.s odszczekuję to co mówiłem o hamulcu ręcznym, da się zaciągnąć w trakcie jazdy tylko ten guzik się unosi albo opuszcza, opuszcza (wciska) aby odpuścić a unosi aby zaciągnąć. Wtrakcie jazdy nie działa automatyczne zaciąganie z blokowaniem więc jak się uniesie to chwyta i puszcza ale jak się uniesie i tak trzyma palcem to autko zaczyna piszczeć i zatrzaskuje hamulce i nie puszcza dopóki nie puścimy guzika. W sumie to nawet jest łatwiejsze i wygodniejsze niż tradycyjny lewarek :P
Lancia Kappa 3.0 V6 24V 1995 r.
Audi A6 3.0 TDI Quattro 2006 r.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”