Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 22 paź 2019, 4:20

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 10 lut 2015, 20:24 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 16 sty 2015, 9:33
Posty: 10
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Witam wszystkich.

Mam dość naglący problem. Szukałem przyczyny zbyt niskich obrotów biegu jałowego - w tym celu dobrałem się do monowtrysku oraz do wtyczek. Zwróciłem uwagę na pewien element obok wtrysku - okrągły, nie był dokładnie przykręcony na trójkątną obejmę z trzema śrubami. Po rozłożeniu okazało się, że składa się z membrany i sprężynki. Złożyłem wszystko do kupy jak było, ale... Silnik nie chce pracować! Nie ma żadnych kontrolek, po prostu zapala tylko przy pełnym otwarciu przepustnicy i od razu gaśnie. Czyżbym naruszył jakiś regulator ciśnienia paliwa i to przez to?


Na górę
PostDodany: 11 lut 2015, 10:42 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2136
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Tak to regulator ciśnienia paliwa, śruby ma zawsze luźne jak je dowaliłeś to działać nie będzie. Poskładaj to jeszcze raz na spokojnie, sprawdź wtyczki itd.

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)


Na górę
PostDodany: 11 lut 2015, 20:26 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 16 sty 2015, 9:33
Posty: 10
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Tak myślałem, że to regulator ciśnienia. Wtyczki posprawdzałem, wszystkie są na miejscu. Czy regulator ciśnienia powinien mieć jakiś określony luz przy przykręcaniu?


Na górę
PostDodany: 11 lut 2015, 20:31 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2136
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Określonego momentu nie znam, dokręcasz te trzy śruby równomiernie jak zaczynają stawiać opór to zostawiasz. Dociągałem je jeszcze minimalnie, ale już na pracującym silniku.

Pozdrawiam

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)


Na górę
PostDodany: 18 lut 2015, 17:47 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 16 sty 2015, 9:33
Posty: 10
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Nadal niestety silnik nie pracuje poprawnie.

Objawy:
- odpala tylko na w pełni otwartej przepustnicy po długim kręceniu
- dusi się
- nie ma w ogóle mocy
- przy puszczeniu gazu gaśnie
- zbyt bogata mieszanka, dużo dymu
- żadna kontrolka się nie świeci

Samochodem nie da się jeździć więc proszę o jakąś wskazówkę.... Zaznaczę tylko, że moimi jedynymi czynnościami było rozpięcie i wpięcie wtyczek okolicy przepustnicy, demontaż regulatora ciśnienia, rozpięcie akumulatora.


Na górę
PostDodany: 18 lut 2015, 20:05 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2136
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
W tym układzie stawiam na cewke zapłonową. fabryczne cewki Bosch-a maiły wade, mianowicie po latach pękała obudowa, szczególnie w zimie. Nic innego w tym silniku takich drastycznych objawów nie powoduje.

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :) Peugeot 206 cc :)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl