Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 14 lis 2018, 23:48

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 26 sie 2016, 14:59 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 26 sie 2016, 14:45
Posty: 1
Imię: Rafal
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Witam , prosze kogos kto mial podobnie lub zna sie w temacie.
od niedawna występuje problem z biegami podczas jazdy nie mozna wbic zadnego biegu , gdy sie samochod wylaczy i odpali na nowo to biegi sa przez pewien czas lecz za chwile problem sie powtarza . nie mam pojecia co by to moglo byc, czasami nawet na wylaczonym nie mozna wbic biegu .. prosze o pomoc


Ostatnio zmieniony 26 sie 2016, 15:38 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale! Prosimy pisać po polsku!!!


Na górę
PostDodany: 27 sie 2016, 16:56 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sty 2008, 0:00
Posty: 97
Lokalizacja: Oświęcim
Nie da się wbić - znaczy wciskasz sprzęgło ale bieg nie chce wejść, tak?
Jeśli sprzęgło jest OK to raczej skrzynia do naprawy - synchronizatory na 99%. Tylko żeby wszystkie padły...
PS
Mowa o manualu, tak?


Na górę
PostDodany: 28 sie 2016, 3:48 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2095
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Na początek muszą chodzić na wyłączonym silniku płynnie. Często problemem jest linka, lub wybierak na skrzyni biegów. W tym przypadku mogą chodzić bardzo ciężko, ale każdy bieg da się wbić, kolejny problem to znalezienie biegu N luzu, jak jest na luzie i ciągniemy drążek w lewo do siebie i puszczamy to nie odbija. Drugie pytanie jaki masz typ wstecznego z takim pierścieniem do pociągania czy bez ?

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
PostDodany: 29 sie 2016, 22:59 
Offline
Sekretarz
Sekretarz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sie 2011, 19:11
Posty: 1282
Imię: Artur
Lokalizacja: Gliwice
Lukasz_TG pisze:
Na początek muszą chodzić na wyłączonym silniku płynnie. Często problemem jest linka, lub wybierak na skrzyni biegów. W tym przypadku mogą chodzić bardzo ciężko, ale każdy bieg da się wbić, kolejny problem to znalezienie biegu N luzu, jak jest na luzie i ciągniemy drążek w lewo do siebie i puszczamy to nie odbija. Drugie pytanie jaki masz typ wstecznego z takim pierścieniem do pociągania czy bez ?
Dokładnie tak.
Drobne uzupełnienie: "......z takim pierścieniem do pociągania czy bez" - chodzi o to czy musisz przed wrzuceniem wstecznego wcisnąć lewarek czy podciągnąć gałkę?
Może jeszcze nie wysprzęglać do końca (linka sprzęgła)

_________________
Były: Fiat 125p, Fiat 126p (5 szt.), Trabant 1,1 kombi, Skoda Favorit, Lancia Delta 1,6 ie '94, Lancia Y elefantino blue '97, Opel Vectra B'98, Lancia Y 1,2 8V '95, Fiat Punto 1,1 SX '96, Fiat Linea 1,4 16V T-Jet (wylądował pod czołgiem :) ), Fiat Seicento 0,9 '99
Są: Lancia Y elefantino rosso 1,4 16V '00, Fiat Stilo 1,6 16V '02, Lancia Y LS 1,2 16V '00, Lancia Ypsilon 1,2 16V '04
"Się robi" - Lancia Y 1,4 T-Jet Martini : yesyes : (planowany efekt - 180 KM i 300 Nm przy ok 940 kg masy)
LANCIA .... to jest choroba, chyba nieuleczalna :lol:



Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl