Witam , prosze kogos kto mial podobnie lub zna sie w temacie.
od niedawna występuje problem z biegami podczas jazdy nie mozna wbic zadnego biegu , gdy sie samochod wylaczy i odpali na nowo to biegi sa przez pewien czas lecz za chwile problem sie powtarza . nie mam pojecia co by to moglo byc, czasami nawet na wylaczonym nie mozna wbic biegu .. prosze o pomoc
Y 1.2 '99 - problem ze skrzynią biegów
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 1
- Rejestracja: 26 sie 2016, 14:45
- Imię: Rafal
- Lokalizacja: Wypełnij to pole
Y 1.2 '99 - problem ze skrzynią biegów
Ostatnio zmieniony 26 sie 2016, 15:38 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale! Prosimy pisać po polsku!!!
Powód: Prosimy umieszczać posty w odpowiednim dziale! Prosimy pisać po polsku!!!
Re: Y 1.2 '99 - problem ze skrzynią biegów
Nie da się wbić - znaczy wciskasz sprzęgło ale bieg nie chce wejść, tak?
Jeśli sprzęgło jest OK to raczej skrzynia do naprawy - synchronizatory na 99%. Tylko żeby wszystkie padły...
PS
Mowa o manualu, tak?
Jeśli sprzęgło jest OK to raczej skrzynia do naprawy - synchronizatory na 99%. Tylko żeby wszystkie padły...
PS
Mowa o manualu, tak?
-
- Klubowicz
- Posty: 2136
- Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Re: Y 1.2 '99 - problem ze skrzynią biegów
Na początek muszą chodzić na wyłączonym silniku płynnie. Często problemem jest linka, lub wybierak na skrzyni biegów. W tym przypadku mogą chodzić bardzo ciężko, ale każdy bieg da się wbić, kolejny problem to znalezienie biegu N luzu, jak jest na luzie i ciągniemy drążek w lewo do siebie i puszczamy to nie odbija. Drugie pytanie jaki masz typ wstecznego z takim pierścieniem do pociągania czy bez ?
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (dawca), Kappa 2.0 SW wel gruz ,Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V Peugeot 206 cc
- batman
- Wiceprezes Lancia Klub Polska
- Posty: 1629
- Rejestracja: 08 sie 2011, 19:11
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Gliwice
Re: Y 1.2 '99 - problem ze skrzynią biegów
Dokładnie tak.Lukasz_TG pisze:Na początek muszą chodzić na wyłączonym silniku płynnie. Często problemem jest linka, lub wybierak na skrzyni biegów. W tym przypadku mogą chodzić bardzo ciężko, ale każdy bieg da się wbić, kolejny problem to znalezienie biegu N luzu, jak jest na luzie i ciągniemy drążek w lewo do siebie i puszczamy to nie odbija. Drugie pytanie jaki masz typ wstecznego z takim pierścieniem do pociągania czy bez ?
Drobne uzupełnienie: "......z takim pierścieniem do pociągania czy bez" - chodzi o to czy musisz przed wrzuceniem wstecznego wcisnąć lewarek czy podciągnąć gałkę?
Może jeszcze nie wysprzęglać do końca (linka sprzęgła)
Były: Fiat 125p, Fiat 126p (5 szt.), Trabant 1,1 kombi, Skoda Favorit, Lancia Delta 1,6 ie '94, Lancia Y elefantino blue '97, Opel Vectra B'98, Lancia Y 1,2 8V '95, Fiat Punto 1,1 SX '96, Fiat Linea 1,4 16V T-Jet (wylądował pod czołgiem ), Fiat Seicento 0,9 '99
Są: Lancia Y elefantino rosso 1,4 16V '00, Fiat Stilo 1,6 16V '02, Lancia Y LS 1,2 16V '00, Lancia Ypsilon 1,2 16V '04
"Się robi" - Lancia Y 1,4 T-Jet Martini (planowany efekt - 180 KM i 300 Nm przy ok 940 kg masy)
LANCIA .... to jest choroba, chyba nieuleczalna
Są: Lancia Y elefantino rosso 1,4 16V '00, Fiat Stilo 1,6 16V '02, Lancia Y LS 1,2 16V '00, Lancia Ypsilon 1,2 16V '04
"Się robi" - Lancia Y 1,4 T-Jet Martini (planowany efekt - 180 KM i 300 Nm przy ok 940 kg masy)
LANCIA .... to jest choroba, chyba nieuleczalna