Ypsilon II 843 Uszczelnienie skrzyni przy wybieraku: demontaż konieczny? ( silnik 188 A 5000 )

Ambrosious
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 118
Rejestracja: 06 kwie 2019, 23:59
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów

Ypsilon II 843 Uszczelnienie skrzyni przy wybieraku: demontaż konieczny? ( silnik 188 A 5000 )

Post autor: Ambrosious » 03 cze 2019, 23:20

Cześć;
czy ktoś przeżył uszczelnianie, likwidację wycieku przy wybieraku - bez demontażu skrzyni?

aiu
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 238
Rejestracja: 22 gru 2013, 18:34
Imię: Adrian
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Ypsilon II 843 Uszczelnienie skrzyni przy wybieraku: demontaż konieczny? ( silnik 188 A 5000 )

Post autor: aiu » 04 cze 2019, 8:24

Ambrosious pisze: 03 cze 2019, 23:20 Cześć;
czy ktoś przeżył uszczelnianie, likwidację wycieku przy wybieraku - bez demontażu skrzyni?
Wyciągają akumulator , odkręcasz podstawę akumulatora , ściągacz linki z wybierają a następnie odkręcasz wysprzeglik . Odkręcasz 5 śrub (chyba nie pamiętam dokładnie ile) , delikatnie gumowym młotkiem odbijasz (jest uszczelniony jakimś klejem) i masz wybierak w ręku . Wymienisz uszczelniacz i składasz
Lancia Delta Oro 1.4 T-jet . Ypsilon 1.2

Ambrosious
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 118
Rejestracja: 06 kwie 2019, 23:59
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów

Re: Ypsilon II 843 Uszczelnienie skrzyni przy wybieraku: demontaż konieczny? ( silnik 188 A 5000 )

Post autor: Ambrosious » 16 cze 2019, 18:42

Zakończenie historyjki:

Na mojej stacji wymontowali tylko fragment skrzyni (ten przy wybieraku właśnie)
i odesłali do specjalisty od skrzyń. Gdy element wrócił - zamontowano go z powrotem.
Razem pińcet, z tego dwiesta - wymont/zamont...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”