Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 23 lip 2018, 17:45

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: 06 lip 2014, 10:39 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 4012
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
W naszym Y bardzo ciężko przekręca się kluczyk w stacyjce.Czy jest na to jakieś rozwiązanie czy też pozostaje wymienić stacyjkę.Problem jest uciążliwy bo nieraz trzeba się z kluczykiem dość pomocować by dał się przekręcić i by udało się auto odpalić.

_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Fiat Stilo Abarth 2.4
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
Post: 06 lip 2014, 21:48 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 16:31
Posty: 1606
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź
U nas jest oczywiście to samo :-? W Punto jest to standardowy problem i w sumie nie znalazłem u nich rozwiązania prostszego od wymiany stacyjki.

_________________
Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan + Piaggio Zip 50 2010
Są jeszcze Phedra 2.0 JTD + Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI
Były Kappa SW 2.4 TDS i Y 1.2 16v
Obrazek


Na górę
Post: 07 lip 2014, 09:14 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 4012
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
A jak wygląda wymiana stacyjki w takim razie?Jest tam jakieś immo?trzeba potem coś kodować czy wystarczy tylko wykręcić starą i wkręcić nową?

_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Fiat Stilo Abarth 2.4
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
Post: 07 lip 2014, 12:36 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 16:31
Posty: 1606
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź
No niestety jest immo :|

_________________
Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan + Piaggio Zip 50 2010
Są jeszcze Phedra 2.0 JTD + Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI
Były Kappa SW 2.4 TDS i Y 1.2 16v
Obrazek


Na górę
Post: 19 sie 2014, 00:27 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 16:31
Posty: 1606
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź
I jak? Zrobiłeś coś z tą stacyjką?

_________________
Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan + Piaggio Zip 50 2010
Są jeszcze Phedra 2.0 JTD + Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI
Były Kappa SW 2.4 TDS i Y 1.2 16v
Obrazek


Na górę
Post: 19 sie 2014, 07:07 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 4012
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
WD40 odrobinę pomogło.Nie uśmiecha mi się wymieniać stacyjki i bawić się w kodowanie immo.

_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Fiat Stilo Abarth 2.4
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
Post: 19 sie 2014, 07:22 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1235
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
To teraz po tym WD40 dokładnie umyj tą stacyjkę benzyną ekstrakcyjną w przeciwnym razie za kilka dni w ogóle kluczyka nie przekręcisz. Ja tak właśnie załatwiłem sobie zamek stacyjki w Temprze. Zapadki się posklejają i wtedy pomaga tylko rozebranie i dokładne umycie. Na zacinające się stacyjki pomaga także dorobienie kluczyka ponad wymiar. Ślusarz będzie wiedział o co chodzi. Immo jest zwykłe więc z zakodowaniem nie ma problemu.

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
Post: 19 sie 2014, 19:13 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2087
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Żadnego Immo nie trzeba kodować, przy stacyjce wisi tylko antena od Immo takie coś okrągle z kablem sie to ściąga i tyle. jedyny problem to te fiatowskie śruby, z ukręconymi łebkami. Też jest na nie sposób wystarczy z boku lekko nawiercić.

Pozdrawiam

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
Post: 19 sie 2014, 20:08 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1235
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Jeśli wymienisz kluczyk i zamek stacyjki lub jeśli dorobisz drugi kluczyk nadwymiar to nie musisz kodować immo?

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
Post: 19 sie 2014, 22:07 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2087
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Jest kilka możliwości:)

1. To jest system code 1 transpondery da się kopiować (potrzebne jest specjalne urządzenie)

2. Kluczyk w Y jest rozbieralny, da się wyciągnąć transponder.

3. Kiedyś ostatni klucz z transponderem złamałem w zamku w klapie, został mi tylko serwisowy (drzwi otwierał) pojechałem na szrot po stacyjke z kluczem z Punto. Antene Immo odczepiłem przywiązałem gdzieś z oryginalnym transponderem do kolumny kierowniczej i odpalałem kluczem z Punto.

Teraz mam trzecie Punto, drugiego Y wiele tez tego kiedyś naprawiałem i nigdy nie spotkałem problemu ze stacyjką. Moim zdaniem to brud i brak smaru w bębnie, ja bym to zdemontował pomoczył dzień w hydrolu nasmarował i zobaczył jak działa.

Pozdrawiam

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)


Na górę
Post: 10 paź 2014, 11:57 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 10 paź 2014, 11:28
Posty: 23
Imię: leszek
Lokalizacja: lublin
jeżeli się mogę wtrącić do dyskusji to mój przyjaciel zajmuje sie dorabianie kluczyków i całym tym bałaganem z tym związanym...jeżeli sa problemy ze stacyjka to bardzo często wina leży po stronie kluczyk , smarowanie zabronione jak to ktoś już zauważył . i lepiej nie kombinować tylko podjechać do fachowca zeby spojrzał co i jak bo czasami ta zabawa może drogo kosztować i zaskoczyć nas w najbardziej nieodpowiednim momencie..


Na górę
Post: 10 paź 2014, 16:34 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 paź 2014, 06:15
Posty: 895
Imię: Paweł
Lokalizacja: Prudnik
Wydaje mi się, że w byłej Lancii kolegi Dawida problem stanowi raczej jeden z kluczyk. Otóż kiedy próbuje odpalać auto jednym kluczem to faktycznie jest z tym pewien problem natomiast kiedy używam drugiego problem nie występuje takie przynajmniej odnoszę wrażenie

_________________
Były: Mitsubishi Colt1.5 GLXi, Ford Escort mk6 i mk 7 1.6 16V, Audi 80 1.9 TDI, Opel Vectra B 2.0DI,Lancia Y 1.2 8V
Jest: Vw Passat B5 FL 1.9 TDI


Na górę
Post: 10 paź 2014, 19:19 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1235
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Dlatego pisałem o dorobieniu kluczyka ponad wymiar. Robiłem tak ze dwa razy w temperówce jak jeszczę nią jeździłem:-)

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
Post: 10 paź 2014, 20:05 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 4012
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
Kolega Paweł dobre odnosi wrażenie.Ewidentnie problem był w jednym kluczyku.A stacyjka po operacji z WD40 nadal działa;)

_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16V
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Fiat Stilo Abarth 2.4
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16V


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
Post: 10 paź 2014, 21:32 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 paź 2014, 06:15
Posty: 895
Imię: Paweł
Lokalizacja: Prudnik
Wytłumaczy mi ktoś w takim razie co mogło się wydarzyć w tym kluczyku bo nie zauważyłem w nim żadnych uszkodzeń moim zdaniem są identyczne gdzie więc leży problem?

_________________
Były: Mitsubishi Colt1.5 GLXi, Ford Escort mk6 i mk 7 1.6 16V, Audi 80 1.9 TDI, Opel Vectra B 2.0DI,Lancia Y 1.2 8V
Jest: Vw Passat B5 FL 1.9 TDI


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]