Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 20 kwie 2018, 17:58

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: 06 lip 2014, 10:39 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 3981
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
W naszym Y bardzo ciężko przekręca się kluczyk w stacyjce.Czy jest na to jakieś rozwiązanie czy też pozostaje wymienić stacyjkę.Problem jest uciążliwy bo nieraz trzeba się z kluczykiem dość pomocować by dał się przekręcić i by udało się auto odpalić.

_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16v
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
Post: 06 lip 2014, 21:48 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 16:31
Posty: 1590
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź
U nas jest oczywiście to samo :-? W Punto jest to standardowy problem i w sumie nie znalazłem u nich rozwiązania prostszego od wymiany stacyjki.

_________________
Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan + Piaggio Zip 50 2010
Są jeszcze Phedra 2.0 JTD + Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI
Były Kappa SW 2.4 TDS i Y 1.2 16v
Obrazek


Na górę
Post: 07 lip 2014, 09:14 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 3981
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
A jak wygląda wymiana stacyjki w takim razie?Jest tam jakieś immo?trzeba potem coś kodować czy wystarczy tylko wykręcić starą i wkręcić nową?

_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16v
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
Post: 07 lip 2014, 12:36 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 16:31
Posty: 1590
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź
No niestety jest immo :|

_________________
Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan + Piaggio Zip 50 2010
Są jeszcze Phedra 2.0 JTD + Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI
Były Kappa SW 2.4 TDS i Y 1.2 16v
Obrazek


Na górę
Post: 19 sie 2014, 00:27 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2009, 16:31
Posty: 1590
Imię: Michał
Lokalizacja: Łódź
I jak? Zrobiłeś coś z tą stacyjką?

_________________
Pozdrawiam Michał, syn Geparda
Y 1.2 8v Cosmopolitan + Piaggio Zip 50 2010
Są jeszcze Phedra 2.0 JTD + Y 1.2 8v Marie Clarie + BX 1.9 TRI
Były Kappa SW 2.4 TDS i Y 1.2 16v
Obrazek


Na górę
Post: 19 sie 2014, 07:07 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 3981
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
WD40 odrobinę pomogło.Nie uśmiecha mi się wymieniać stacyjki i bawić się w kodowanie immo.

_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16v
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
Post: 19 sie 2014, 07:22 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1182
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
To teraz po tym WD40 dokładnie umyj tą stacyjkę benzyną ekstrakcyjną w przeciwnym razie za kilka dni w ogóle kluczyka nie przekręcisz. Ja tak właśnie załatwiłem sobie zamek stacyjki w Temprze. Zapadki się posklejają i wtedy pomaga tylko rozebranie i dokładne umycie. Na zacinające się stacyjki pomaga także dorobienie kluczyka ponad wymiar. Ślusarz będzie wiedział o co chodzi. Immo jest zwykłe więc z zakodowaniem nie ma problemu.

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
Post: 19 sie 2014, 19:13 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2068
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Żadnego Immo nie trzeba kodować, przy stacyjce wisi tylko antena od Immo takie coś okrągle z kablem sie to ściąga i tyle. jedyny problem to te fiatowskie śruby, z ukręconymi łebkami. Też jest na nie sposób wystarczy z boku lekko nawiercić.

Pozdrawiam

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :), FC 16VT, Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Bravo 1.6 16V


Na górę
Post: 19 sie 2014, 20:08 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1182
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Jeśli wymienisz kluczyk i zamek stacyjki lub jeśli dorobisz drugi kluczyk nadwymiar to nie musisz kodować immo?

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
Post: 19 sie 2014, 22:07 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2068
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Jest kilka możliwości:)

1. To jest system code 1 transpondery da się kopiować (potrzebne jest specjalne urządzenie)

2. Kluczyk w Y jest rozbieralny, da się wyciągnąć transponder.

3. Kiedyś ostatni klucz z transponderem złamałem w zamku w klapie, został mi tylko serwisowy (drzwi otwierał) pojechałem na szrot po stacyjke z kluczem z Punto. Antene Immo odczepiłem przywiązałem gdzieś z oryginalnym transponderem do kolumny kierowniczej i odpalałem kluczem z Punto.

Teraz mam trzecie Punto, drugiego Y wiele tez tego kiedyś naprawiałem i nigdy nie spotkałem problemu ze stacyjką. Moim zdaniem to brud i brak smaru w bębnie, ja bym to zdemontował pomoczył dzień w hydrolu nasmarował i zobaczył jak działa.

Pozdrawiam

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :), FC 16VT, Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Bravo 1.6 16V


Na górę
Post: 10 paź 2014, 11:57 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 10 paź 2014, 11:28
Posty: 23
Imię: leszek
Lokalizacja: lublin
jeżeli się mogę wtrącić do dyskusji to mój przyjaciel zajmuje sie dorabianie kluczyków i całym tym bałaganem z tym związanym...jeżeli sa problemy ze stacyjka to bardzo często wina leży po stronie kluczyk , smarowanie zabronione jak to ktoś już zauważył . i lepiej nie kombinować tylko podjechać do fachowca zeby spojrzał co i jak bo czasami ta zabawa może drogo kosztować i zaskoczyć nas w najbardziej nieodpowiednim momencie..


Na górę
Post: 10 paź 2014, 16:34 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 paź 2014, 06:15
Posty: 875
Imię: Paweł
Lokalizacja: Prudnik
Wydaje mi się, że w byłej Lancii kolegi Dawida problem stanowi raczej jeden z kluczyk. Otóż kiedy próbuje odpalać auto jednym kluczem to faktycznie jest z tym pewien problem natomiast kiedy używam drugiego problem nie występuje takie przynajmniej odnoszę wrażenie

_________________
Były: Mitsubishi Colt1.5 GLXi, Ford Escort mk6 i mk 7 1.6 16V, Audi 80 1.9 TDI, Opel Vectra B 2.0DI,Lancia Y 1.2 8V
Jest: Vw Passat B5 FL 1.9 TDI


Na górę
Post: 10 paź 2014, 19:19 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lip 2009, 15:04
Posty: 1182
Imię: Paweł
Lokalizacja: Nowy Sącz
Dlatego pisałem o dorobieniu kluczyka ponad wymiar. Robiłem tak ze dwa razy w temperówce jak jeszczę nią jeździłem:-)

Wysyłane z mojego GT-I8160 za pomocą Tapatalk 2

_________________
była: Tempra 1.6 86KM
jest: Lybra 1.8 131KM , Y 1.2 60KM


Na górę
Post: 10 paź 2014, 20:05 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2009, 17:48
Posty: 3981
Imię: Dawid
Lokalizacja: Głuchołazy
Kolega Paweł dobre odnosi wrażenie.Ewidentnie problem był w jednym kluczyku.A stacyjka po operacji z WD40 nadal działa;)

_________________
Fiat Cinqecento 0,7
Fiat Seicento 900 design Sporting
Lancia Delta II 2.0 16v
Lancia Kappa 2.4 JTD SW +
Lancia Y 1.2
Fiat Bravo II 1.9 MJet +
Fiat Stilo Multiwagon 1.9 JTD
Lancia Delta III 1.6 JTD Platino
Fiat Grande Punto Sport 1.4 16v


Nie staraj się wszystkiego zrozumieć bo wszystko stanie się niezrozumiałe


Na górę
Post: 10 paź 2014, 21:32 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 07 paź 2014, 06:15
Posty: 875
Imię: Paweł
Lokalizacja: Prudnik
Wytłumaczy mi ktoś w takim razie co mogło się wydarzyć w tym kluczyku bo nie zauważyłem w nim żadnych uszkodzeń moim zdaniem są identyczne gdzie więc leży problem?

_________________
Były: Mitsubishi Colt1.5 GLXi, Ford Escort mk6 i mk 7 1.6 16V, Audi 80 1.9 TDI, Opel Vectra B 2.0DI,Lancia Y 1.2 8V
Jest: Vw Passat B5 FL 1.9 TDI


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 19 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]