Phedra - ogrzewanie/mata grzewcza fotela kierowcy
Phedra - ogrzewanie/mata grzewcza fotela kierowcy
Witam przestało mi działać grzanie fotel kierowcy chciałem zapytać czy ktoś już kiedyś miał taki problem i go naprawiał sprawdziłem przejście na kablach w oparciu jest w siedzisku nie ma sprawdzałem w kostce, sam demontaż siedziska jest prosty i szybki oczywiście jeśli najpierw się je rozłoży samemu a zajmuje to trochę czasu za pierwszym razem:) siedzenie jest ze skóry i oddzielenie go od pianki powoduje dużą ingerencje ponieważ jest to wszystko jakoś zespolone i trzeba by to rozdzierać. Czy ktokolwiek z szanownych forumowiczów przechodził ten rodzaj problemu w swoim aucie. Dodam że auto to Phedra z 2005r. Z góry dzięki za rady i podpowiedzi. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 13 sty 2017, 14:12 przez stabraf, łącznie zmieniany 2 razy.
Powód: Tytułujemy zgodnie z zasadami. Poprawiłem.
Powód: Tytułujemy zgodnie z zasadami. Poprawiłem.
- Italianiec
- Forumowicz/ka
- Posty: 129
- Rejestracja: 14 cze 2014, 12:21
- Skype: aleks.li2
- Imię: Aleks
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Phedra - ogrzewanie/mata grzewcza fotela kierowcy
Witajzwirek998 pisze: ↑13 sty 2017, 13:59 Witam przestało mi działać grzanie fotel kierowcy chciałem zapytać czy ktoś już kiedyś miał taki problem i go naprawiał sprawdziłem przejście na kablach w oparciu jest w siedzisku nie ma sprawdzałem w kostce, sam demontaż siedziska jest prosty i szybki oczywiście jeśli najpierw się je rozłoży samemu a zajmuje to trochę czasu za pierwszym razem:) siedzenie jest ze skóry i oddzielenie go od pianki powoduje dużą ingerencje ponieważ jest to wszystko jakoś zespolone i trzeba by to rozdzierać. Czy ktokolwiek z szanownych forumowiczów przechodził ten rodzaj problemu w swoim aucie. Dodam że auto to Phedra z 2005r. Z góry dzięki za rady i podpowiedzi. Pozdrawiam
Ja u siebie w Themie niedawno miałem podobny problem, to dokładnie przejrzałem matę grzewczą w poszukiwaniu przerwy i tam tylko wyprułem kawałeczkiem gąbkę. Potem to tylko założyłem termo-kurczkę, zlutowałem cyną (parę osób mi mówiło, że tylko powinien być lut twardy, ale stwierdziłem, że znając moje szczęście ja bym coś spalił, więc doszedłem do wniosku, że przy sprawnym wyłączniku termicznym cyna sobie spokojnie da radę), przyszyłem w tym miejscu drut do gąbki by się nie przemieszczał i przykleiłem fizelinę. Na koniec założyłem alcantarę na fotel i grzanie było włączone przez jakąś godzinę do prostownika. Nic się niezwykłego nie stało.
Pzdr
Y 1.2 4.16v "98 Vel Crazy Frog - JEST
Seicento 1.1MPi najbogatsza wersja - JEST
Lancia Thema 2.0 16v- Moja pierwsza
Serdecznie wszystkich zapraszam na zakupy do naszego sklepiku klubowego
Seicento 1.1MPi najbogatsza wersja - JEST
Lancia Thema 2.0 16v- Moja pierwsza
Serdecznie wszystkich zapraszam na zakupy do naszego sklepiku klubowego