Phedra JTD - ciśnienie doładowania

przemas81
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2299
Rejestracja: 11 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Chojnice/Hünxe
Kontakt:

Re: Phedra JTD - ciśnienie doładowania

Post autor: przemas81 » 23 lip 2014, 22:54

Ramzes_II pisze:Lamelki - kierownice powietrza.
Obrazek
Obrazek
jak masz taką turbinę to masz VNT - zmienna geo.
Zajrze pod auto i zronie fote to powiesz mi dokladnie.....
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki

Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11958
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Phedra JTD - ciśnienie doładowania

Post autor: topcio » 25 lip 2014, 16:34

Wg eper u mnie siedzi Garrett GT15 czyli bez zmiennej geometrii.
Ale ... czegoś nie rozumiem. Na przewodzie idącym do akutatora po uruchomieniu silnika jest podciśnienie (prawie -1 ) notomiast w czasie jazdy gdy ciśnienie doładowania rośnie podciśnienie w przewodzie akutatora spada do zera. Czyli jak stwrowane jest WG? Domyślnie powinno być otwarte a podciśnienie go zamyka?
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11958
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Phedra JTD - ciśnienie doładowania

Post autor: topcio » 08 sie 2014, 15:41

Sam sobie odpowiadam.
topcio1 pisze:Czyli jak stwrowane jest WG? Domyślnie powinno być otwarte a podciśnienie go zamyka?
Tak, na zgaszonym silniku WG jest otwarte a podciśnienie go zamyka.

Problem błędów rozwiązałem. Zdemontowałem akutator , oczyściłem i rozruszałem go, następnie rozruszałem WG. Po złożeniu wszystko działa jak należy i przestał wchodzić w tryb awaryjny. Niestety wraz z przeładowaniem znikła moc i stał się zwykłym zamulonym dieslem :-? .
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
Ramzes_II
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 2543
Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
Imię: Dominik
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie

Re: Phedra JTD - ciśnienie doładowania

Post autor: Ramzes_II » 09 sie 2014, 7:31

to znaczy ze WG masz otwarte. spróbuj wydłużyć lub skrócić cięgno i obserwuj. Musisz spowodować zamknięcie WG, a teraz spaliny idą bokiem.
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166
<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11958
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Phedra JTD - ciśnienie doładowania

Post autor: topcio » 09 sie 2014, 9:11

Nie Dominik, jest dobrze. 109 KM to dychawka ;) .
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

Awatar użytkownika
Ramzes_II
Odszedł od nas na zawsze
Odszedł od nas na zawsze
Posty: 2543
Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
Imię: Dominik
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie

Re: Phedra JTD - ciśnienie doładowania

Post autor: Ramzes_II » 09 sie 2014, 11:27

No to ja wiem, ale piszesz ze znikła moc, więc zrozumiałem ze nie ma boost-u.. A jak teraz w ogóle doładowanie wygląda ?
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW :D

>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166
<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Awatar użytkownika
topcio
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Posty: 11958
Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie

Re: Phedra JTD - ciśnienie doładowania

Post autor: topcio » 10 sie 2014, 19:42

Ramzes_II pisze:No to ja wiem, ale piszesz ze znikła moc, więc zrozumiałem ze nie ma boost-u..
Przesiadka z QP to trauma, po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów jest OK.
Ramzes_II pisze:A jak teraz w ogóle doładowanie wygląda ?
Yyy, nie sprawdzałem jeszcze. Jutro jak będę jechał do pracy to sprawdzę.
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”