Zajrze pod auto i zronie fote to powiesz mi dokladnie.....Ramzes_II pisze:Lamelki - kierownice powietrza.
jak masz taką turbinę to masz VNT - zmienna geo.
Phedra JTD - ciśnienie doładowania
Re: Phedra JTD - ciśnienie doładowania
Lancia Phedra 2.0 desel...Auto na codzien mojej zonki
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
Lancia Delta 2.0 turbo-moja zabawka-poki co w czesciach
Volvo xc 90- wół roboczy
Yamaha r1 RN09 plus FZR 600-moje
Aprilia rs125.....poczatki przygody z dwoma kolami mojej zonki
Byly kappy 2.4 lpg +2.4 tds,zeta 2.0 turbo,lybra 1.9 jtd
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11965
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Phedra JTD - ciśnienie doładowania
Wg eper u mnie siedzi Garrett GT15 czyli bez zmiennej geometrii.
Ale ... czegoś nie rozumiem. Na przewodzie idącym do akutatora po uruchomieniu silnika jest podciśnienie (prawie -1 ) notomiast w czasie jazdy gdy ciśnienie doładowania rośnie podciśnienie w przewodzie akutatora spada do zera. Czyli jak stwrowane jest WG? Domyślnie powinno być otwarte a podciśnienie go zamyka?
Ale ... czegoś nie rozumiem. Na przewodzie idącym do akutatora po uruchomieniu silnika jest podciśnienie (prawie -1 ) notomiast w czasie jazdy gdy ciśnienie doładowania rośnie podciśnienie w przewodzie akutatora spada do zera. Czyli jak stwrowane jest WG? Domyślnie powinno być otwarte a podciśnienie go zamyka?
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11965
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Phedra JTD - ciśnienie doładowania
Sam sobie odpowiadam.
Problem błędów rozwiązałem. Zdemontowałem akutator , oczyściłem i rozruszałem go, następnie rozruszałem WG. Po złożeniu wszystko działa jak należy i przestał wchodzić w tryb awaryjny. Niestety wraz z przeładowaniem znikła moc i stał się zwykłym zamulonym dieslem .
Tak, na zgaszonym silniku WG jest otwarte a podciśnienie go zamyka.topcio1 pisze:Czyli jak stwrowane jest WG? Domyślnie powinno być otwarte a podciśnienie go zamyka?
Problem błędów rozwiązałem. Zdemontowałem akutator , oczyściłem i rozruszałem go, następnie rozruszałem WG. Po złożeniu wszystko działa jak należy i przestał wchodzić w tryb awaryjny. Niestety wraz z przeładowaniem znikła moc i stał się zwykłym zamulonym dieslem .
- Ramzes_II
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 2543
- Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Dębica, podkarpackie
Re: Phedra JTD - ciśnienie doładowania
to znaczy ze WG masz otwarte. spróbuj wydłużyć lub skrócić cięgno i obserwuj. Musisz spowodować zamknięcie WG, a teraz spaliny idą bokiem.
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11965
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Phedra JTD - ciśnienie doładowania
Nie Dominik, jest dobrze. 109 KM to dychawka .
- Ramzes_II
- Odszedł od nas na zawsze
- Posty: 2543
- Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
- Imię: Dominik
- Lokalizacja: Dębica, podkarpackie
Re: Phedra JTD - ciśnienie doładowania
No to ja wiem, ale piszesz ze znikła moc, więc zrozumiałem ze nie ma boost-u.. A jak teraz w ogóle doładowanie wygląda ?
Tuning oraz diagnostyka JTD, JTDm, TDI, CDI, HDI ... i HGW
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
>>>>>>>>>>>>>>>>>>tel: 661-104-166<<<<<<<<<<<<<<<<<<
- topcio
- Prezes Lancia Klub Polska
- Posty: 11965
- Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Re: Phedra JTD - ciśnienie doładowania
Przesiadka z QP to trauma, po przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów jest OK.Ramzes_II pisze:No to ja wiem, ale piszesz ze znikła moc, więc zrozumiałem ze nie ma boost-u..
Yyy, nie sprawdzałem jeszcze. Jutro jak będę jechał do pracy to sprawdzę.Ramzes_II pisze:A jak teraz w ogóle doładowanie wygląda ?