Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 17 lip 2018, 07:52

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Post: 29 mar 2015, 16:12 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 29 mar 2015, 15:55
Posty: 2
Imię: Darek
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Witam,
w Lancia Phedra 2.2 z 2010r. wyskoczył komunikat "Depollution system foult". Co to oznacza i co z tym należy zrobić? Czy jest to związane z FAP ?
Z góry dziękuję za informację.


Na górę
Post: 29 mar 2015, 21:02 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2008, 00:00
Posty: 5640
Lokalizacja: Brodnica/Ciche
Może wskazywać na FAP lub możliwe, że sonda lambda.
Podjedź na dokładniejszą analizę błędu podłączając komputer.

_________________
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95

Zapraszam do sklepiku!


Na górę
Post: 29 mar 2015, 21:35 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 27 paź 2012, 19:57
Posty: 37
Imię: Mariusz
Lokalizacja: FMI
Może tylko taka pierdoła:
http://bez-wypadkowe.net/showthread.php ... 07-2.0-hdi

No i jak pisze jakubg- w autach z tej epoki bez diagnoskopu to jak wróżenie z fusów :(
Jako że auto to to samo co Peugeot, zarejestruj się na forum klubu Peugeot i masz tam wątek o kolegach posiadających takowy i gotowych do pomocy.
Może jest ktoś z Twoich okolic.

http://peugeotklub.pl/showthread.php?19 ... MAM-SZUKAM

_________________
Peugeot 307 2004/2005 (od nowego), Silnik: 1.4 i 16v 90 BVM 5
Lancia PHEDRA 2008/2009 2.0HDi-16v 136FAP RHR (DW10BTED4) NaviDrive(RT4-PL) Pullman/CaptainChair


Na górę
Post: 31 mar 2015, 23:09 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 29 mar 2015, 15:55
Posty: 2
Imię: Darek
Lokalizacja: Wypełnij to pole
zgodnie z tym co wyczytałem na forum, przejechałem 10min na 3000 obrotów ze stałą prędkością 80 km/h i wszystko wróciło do normy.


Na górę
Post: 01 kwie 2015, 10:03 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 27 paź 2012, 19:57
Posty: 37
Imię: Mariusz
Lokalizacja: FMI
No widzisz: jak dobrze poczytać- a nie jeździć do mechaników :)
Ja jak kupiłem pierwszego Common Rail, zatankowałem oszukany ON na znanej markowej niby stacji.
To co się stało z pracą silnika to makabra.
Ale jako amator w dieslach, nie skojarzyłem tego z jakością onego ON- spanikowany zacząłem wędrówkę po mechanikach.
Widziałem po ślinie cieknącej im po brodach że może być grubsza kasa do wyrwania- bo oczywiście to były w zależności od mechanika: a to wtryski, a to pompa a nawet turbo do wymiany 8-O
Ale ja wyczytałem na forach: do zbiornika litr oleju 2T, po wyjeżdżeniu wymienić filtr paliwa- i to cały wydatek był w moim przypadku :)
Miałem go jeszcze trzy lata, narobił kilometrów i do końca chodził- jak fabryka nakazała.

Od tamtego czasu zawsze wożę w Phedrze buteleczkę różowego 2T Orlenu coby ubiec mechaników :lol:

_________________
Peugeot 307 2004/2005 (od nowego), Silnik: 1.4 i 16v 90 BVM 5
Lancia PHEDRA 2008/2009 2.0HDi-16v 136FAP RHR (DW10BTED4) NaviDrive(RT4-PL) Pullman/CaptainChair


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]