Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 23 lip 2018, 02:02

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 
Autor Wiadomość
Post: 13 maja 2017, 06:05 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 12 maja 2017, 17:06
Posty: 3
Imię: Janek
Witam posiadam Lancia phedra 2.2 d i mam problem od około miesiąca auto gaśnie podczas jazdy przy czym zapala się awaria esp asr dodam że czujniki położenia walu i wałków rozrządu wymienione żadnych błędów na komputerze


Na górę
Post: 13 maja 2017, 07:21 
Offline
Moderator
Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 lis 2009, 11:51
Posty: 1191
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Dębica
Nie wiem czy idę w dobrą stronę (bo nie wiem jak to z prądami jest w dieslach) ale sprawdziłbym układ napięcia.

_________________
Jedyna szczerość jaka jest mi dozwolona polega na wyznaniu, że szczerość jest mi niedozwolona.

>>> Lancia Phedra 2.2 HDI 2004r <<<

Była: Lancia K 2.0 V.I.S. Berlina


Na górę
Post: 07 sie 2017, 21:41 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2016, 19:28
Posty: 15
Lokalizacja: Gdynia
Ja mam podobny problem. Zeta 2.0JTD 109KM Auto gaśnie przy mocnym przyspieszaniu. Wyskakuje błąd P0230, ale nie sugerujcie się pompą paliwa. Załączam zamrożoną ramkę w jakich warunkach to się stało.
Zacznę od początku. Auto zamulało i bardzo ciężko kręciło się powyżej 3200 obr.
Dałem wtryski do sprawdzenia, choć mechanik który wymontowywał je zasugerował przepływomierz. Wcześniej wyskakiwały inne błędy. Czujnik ciśnienia doładowania i coś ze sprzęgłem.
Wtryski OK, 350 zł poszło się....
W domu wymontowałem przepływkę i przeczyściłem środek sprayem do odtłuszczania blachy przed malowaniem, taka benzyna ekstrakcyjna. Był brudny, miał jakieś osady i trochę tłusty był.
Po zamontowaniu wydawało się że wszystko pracuje OK, auto było dynamiczniejsze (o ile można tak powiedzieć o tym autobusie).
Jak silnik osiągnął temperaturę to przeprowadziłem test.
Prosta droga, jedynka, dwójka, gaz w podłogę i po przekroczeniu obrotów jak na załączonym obrazku samochód się odstawił i wyskoczył błąd P0230. Po wyłączeniu stacyjki i włączeniu samochód zapala normalnie. Ponownie przeprowadzony test dał taki sam rezultat.

Obstawiam przepływomierz, ale może być też regulator ciśnienia na listwie, bo tak ktoś miał w jakimś Berlingo HDI.


Załączniki:
p0230.jpg
p0230.jpg [ 29.1 KiB | Przejrzano 1645 razy ]

_________________
Lancia Zeta 2.0JTD 8v 109KM, 1999r.
Na górę
Post: 08 sie 2017, 21:51 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2016, 19:28
Posty: 15
Lokalizacja: Gdynia
Już się uporałem. Walnięta przepływka faktycznie dawała dziwne błędy, np. czujnika turbiny. Po wyczyszczeniu działała OK, ale poblem tkwił w niedokręconym przewodzie paliwowym do wtryskiwacza. Cały silnik był zalany ON. Po dokręceniu wszystko działa jak należy, sinik się wkręca do 4500 obr. i ciągnie równo.
Czyli podsumowując wystarczyło przeczyścić przepływomierz, a ja sprawdziłem wtryski i kupiłem nowy. 750 zł w plecy :/
Dla potomnych przepływomierz w silniku 2.0HDi i 1,9d ma nr 5WK9621 i robi go Siemens (oryginał nie ma napisu Siemens i kosztuje około 400 zł)

_________________
Lancia Zeta 2.0JTD 8v 109KM, 1999r.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 4 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]