Bez problemu. Jak nie jest walnięta, to daje radę a jej kalkulator potrafi się dostosować do nowego obciążenia. Ja co prawda haka nie mialem ale ziomal z Pugiem 407, na tej samej skrzyni ciągnął mnie kiedyś w Lybrze i jego auto płynnie zmieniało biegi tudzież nie przeciągało zmiany
Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
- rob_76
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 3633
- Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
No i konwerter lagodzi sprawe znaczaco podczas przyspieszania... Przy klasycznych skrzyniach AT oczywiscie...
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 578
- Rejestracja: 06 lut 2018, 17:44
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Tychy
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
Jeszcze odnośnie kopnięcia.. Miałem okazję przez ostatnie kilka dni po testować owe kopnięcie i jak na mój gust jest ok. Mając świadomość ile to auto waży, do tego czasem z obciążeniem - jak dla mnie jest : ) Już nieraz "musiałem" wyprzedać prawym pasem beemki i inne passaty, bo byli przekonani, że gdzie taki autobus tyle pofrunie..
Jest: Lancia Phedra 2.0 16V 2004
Było: Ford Focus 1999 (kombi)
-------
W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę
Było: Ford Focus 1999 (kombi)
-------
W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
Skrzynię obsługuje się tu butem
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
Ale jak ktoś ma zamiar dłuższy czas i często ciągnąć coś stawiajacego spory opór to wskazana jest chłodnica oleju skrzyni biegów.pääkäyttäjä pisze: ↑21 maja 2018, 12:28Bez problemu. Jak nie jest walnięta, to daje radę a jej kalkulator potrafi się dostosować do nowego obciążenia. Ja co prawda haka nie mialem ale ziomal z Pugiem 407, na tej samej skrzyni ciągnął mnie kiedyś w Lybrze i jego auto płynnie zmieniało biegi tudzież nie przeciągało zmiany
-Lancia Phedra 3.0 LPG 2004
- i inne same Fordy
- i inne same Fordy
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
Z tego co wiem, to takowa jest.
Lähetetty minun Mate 10 Pro laitteesta Tapatalkilla
Lähetetty minun Mate 10 Pro laitteesta Tapatalkilla
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
W Chryslerze mam specjalny tryb na taką okoliczność.
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
Tia specjalny tryb - blokada nadbiegu , żeby skrzynia się nie wykręciła. Standard w amerykańcach. W euro-pospólstwie nie wiedzą co to nadbieg
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
Owszem ale nigdy nie zaszkodzi mieć dodatkowa, która z pewnością wydłuży życie skrzyni. Bo głównym powodem zepsuć klasycznych automatów jest wysoka temperatura oleju.pääkäyttäjä pisze: ↑21 maja 2018, 19:56 Z tego co wiem, to takowa jest.
Lähetetty minun Mate 10 Pro laitteesta Tapatalkilla
-Lancia Phedra 3.0 LPG 2004
- i inne same Fordy
- i inne same Fordy