Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 578
- Rejestracja: 06 lut 2018, 17:44
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Tychy
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
Dziękuję. Z każdym dniem odczuwam coraz więcej radości z prowadzenia samochodu. Dziś, kolejna wycieczka do Żor, do Twinpigs. Oczywiście udana. I Ci ludzie pod Mc Donaldem oglądający się za Fedrą Zresztą, trzy szyberdachy toż to szpan
Jest: Lancia Phedra 2.0 16V 2004
Było: Ford Focus 1999 (kombi)
-------
W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę
Było: Ford Focus 1999 (kombi)
-------
W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
...dopóki nie przeciekają
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 578
- Rejestracja: 06 lut 2018, 17:44
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Tychy
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
Przeciekają, przeciekają.. Ale i tak ostatecznie jest dużo więcej radości z nichpääkäyttäjä pisze:...dopóki nie przeciekają
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Jest: Lancia Phedra 2.0 16V 2004
Było: Ford Focus 1999 (kombi)
-------
W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę
Było: Ford Focus 1999 (kombi)
-------
W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 578
- Rejestracja: 06 lut 2018, 17:44
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Tychy
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
Pociesznie kick-down działa przetestowane, podziękował. Teraz nic złego nie powiem na ten silnik
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Jest: Lancia Phedra 2.0 16V 2004
Było: Ford Focus 1999 (kombi)
-------
W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę
Było: Ford Focus 1999 (kombi)
-------
W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
Tylko nie szalej teraz za bardzo
Pozdrawiam
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
Wujek (p)
Lancia Delta III 1.8 tbi, Fiat Croma 2.4
była: Lancia Kappa 2.0T, "Lancia" Voyager/Chrysler T&C 3.8
Liczby nie kłamią, ale kłamcy liczą ...
Jeśli chcesz do mnie napisać wybierz raczej maila zamiast PW - wujekp(małpa)lanciapolska.org - mogę odpowiadać z opóźnieniem na PW
-
- Forumowicz/ka
- Posty: 578
- Rejestracja: 06 lut 2018, 17:44
- Imię: Krzysztof
- Lokalizacja: Tychy
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Jest: Lancia Phedra 2.0 16V 2004
Było: Ford Focus 1999 (kombi)
-------
W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę
Było: Ford Focus 1999 (kombi)
-------
W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
Nie wiem jak ten konkretny automat w Phedrze 'kickdownuje', ale jeśli po redukcji kręci od 3.5-4rpm,
to przynajmniej w prędkościach do 100kmh i nie pełnym obciążeniu kopnięcie powinno być odczuwalne.
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
Redukcja z buta na 4HP20 jest spoko.
Gdybyś miał V6, byłby pełny uciesz
Gdybyś miał V6, byłby pełny uciesz
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
eee , w kappie tak w 166 tak, ale nie w autobusie.pääkäyttäjä pisze: ↑16 maja 2018, 7:48 Redukcja z buta na 4HP20 jest spoko.
Gdybyś miał V6, byłby pełny uciesz
W autobusie zgodzę się na niezbyt pełny uciesz
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
Przy V6 jesteś w stanie zetrzeć glupie uśmieszki Paseraciarzy i innych Hondziarzy z twarzy bo ich tatusiowóz objechałWilkin pisze: ↑16 maja 2018, 9:11eee , w kappie tak w 166 tak, ale nie w autobusie.pääkäyttäjä pisze: ↑16 maja 2018, 7:48 Redukcja z buta na 4HP20 jest spoko.
Gdybyś miał V6, byłby pełny uciesz
W autobusie zgodzę się na niezbyt pełny uciesz
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
Całe życie człowiek się uczy, znów poznałem nowe słowo: Uciesz
Lancia Kappa 2,4jtd; produkcja lipiec 2000 - lekko przeziębiona, teraz wiem, że to Korona świrus
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
Jak już wałkujecie automatyczną skrzynię - w obu lybrach mam tak, że jak odejmę gaz w chwili, gdy skrzynia akurat wrzuca na wyższy bieg, to jest szarpnięcie i ze skrzyni słychać "dup". Dlaczego tak?
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
Z 10s do stówki to raczej tylko B5 z 1.9TDipääkäyttäjä pisze:Przy V6 jesteś w stanie zetrzeć glupie uśmieszki Paseraciarzy i innych Hondziarzy z twarzy bo ich tatusiowóz objechałWilkin pisze: ↑16 maja 2018, 9:11eee , w kappie tak w 166 tak, ale nie w autobusie.pääkäyttäjä pisze: ↑16 maja 2018, 7:48 Redukcja z buta na 4HP20 jest spoko.
Gdybyś miał V6, byłby pełny uciesz
W autobusie zgodzę się na niezbyt pełny uciesz
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
- grzesiekj23
- Forumowicz/ka
- Posty: 882
- Rejestracja: 12 kwie 2009, 20:51
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Sławno
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
Może sprint do setki trochę zajmuje, ale jak się bujnie to klękajcie narody Nawet z moim silnikiem parę osob dzisiaj miało na pewno zdziwione miny
Były:
Dedra 2.0 i.e.
Kappa 2.4 175KM '98 > 8 lat i 120 000 km wspaniałych wspomnień
Jest:
Phedra Emblema 2.0 D 136+KM '06 > salon na kółkach
Ypsilon Oro 1.4 95KM '07 > mały wariat
Dedra 2.0 i.e.
Kappa 2.4 175KM '98 > 8 lat i 120 000 km wspaniałych wspomnień
Jest:
Phedra Emblema 2.0 D 136+KM '06 > salon na kółkach
Ypsilon Oro 1.4 95KM '07 > mały wariat
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
A jak automaty znoszą ciągnięcie przyczepy?
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi błękitna
Lybra 2.0 comfotronic kombi srebrna
Lybra 2.0 comfotronic kombi czerwona
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD