Strona 3 z 4
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
: 13 maja 2018, 21:57
autor: MobiDoktorGSM
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
: 14 maja 2018, 10:49
autor: pääkäyttäjä
...dopóki nie przeciekają
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
: 14 maja 2018, 13:23
autor: MobiDoktorGSM
pääkäyttäjä pisze:...dopóki nie przeciekają
Przeciekają, przeciekają.. Ale i tak ostatecznie jest dużo więcej radości z nich
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
: 15 maja 2018, 20:19
autor: MobiDoktorGSM
Pociesznie kick-down działa
przetestowane, podziękował. Teraz nic złego nie powiem na ten silnik
Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
: 15 maja 2018, 21:31
autor: wujekp
Tylko nie szalej teraz za bardzo
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
: 15 maja 2018, 22:05
autor: MobiDoktorGSM
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
: 15 maja 2018, 22:11
autor: mikee72
MobiDoktorGSM pisze: ↑15 maja 2018, 20:19
Teraz nic złego nie powiem na ten silnik
Nie wiem jak ten konkretny automat w Phedrze 'kickdownuje', ale jeśli po redukcji kręci od 3.5-4rpm,
to przynajmniej w prędkościach do 100kmh i nie pełnym obciążeniu kopnięcie powinno być odczuwalne.
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
: 16 maja 2018, 7:48
autor: pääkäyttäjä
Redukcja z buta na 4HP20 jest spoko.
Gdybyś miał V6, byłby pełny uciesz
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
: 16 maja 2018, 9:11
autor: Wilkin
pääkäyttäjä pisze: ↑16 maja 2018, 7:48
Redukcja z buta na 4HP20 jest spoko.
Gdybyś miał V6, byłby pełny uciesz
eee , w kappie tak w 166 tak, ale nie w autobusie.
W autobusie zgodzę się na niezbyt pełny uciesz
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
: 16 maja 2018, 11:16
autor: pääkäyttäjä
Wilkin pisze: ↑16 maja 2018, 9:11
pääkäyttäjä pisze: ↑16 maja 2018, 7:48
Redukcja z buta na 4HP20 jest spoko.
Gdybyś miał V6, byłby pełny uciesz
eee , w kappie tak w 166 tak, ale nie w autobusie.
W autobusie zgodzę się na niezbyt pełny uciesz
Przy V6 jesteś w stanie zetrzeć glupie uśmieszki Paseraciarzy i innych Hondziarzy z twarzy bo ich tatusiowóz objechał
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
: 18 maja 2018, 11:01
autor: Hobbysta
Całe życie człowiek się uczy, znów poznałem nowe słowo:
Uciesz
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
: 18 maja 2018, 11:23
autor: Bichoń
Jak już wałkujecie automatyczną skrzynię - w obu lybrach mam tak, że jak odejmę gaz w chwili, gdy skrzynia akurat wrzuca na wyższy bieg, to jest szarpnięcie i ze skrzyni słychać "dup". Dlaczego tak?
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
: 19 maja 2018, 17:52
autor: FXX
pääkäyttäjä pisze:Wilkin pisze: ↑16 maja 2018, 9:11
pääkäyttäjä pisze: ↑16 maja 2018, 7:48
Redukcja z buta na 4HP20 jest spoko.
Gdybyś miał V6, byłby pełny uciesz
eee , w kappie tak w 166 tak, ale nie w autobusie.
W autobusie zgodzę się na niezbyt pełny uciesz
Przy V6 jesteś w stanie zetrzeć glupie uśmieszki Paseraciarzy i innych Hondziarzy z twarzy bo ich tatusiowóz objechał
Z 10s do stówki to raczej tylko B5 z 1.9TDi
Wysłane z mojego Moto G (5S) Plus przy użyciu Tapatalka
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
: 20 maja 2018, 0:08
autor: grzesiekj23
Może sprint do setki trochę zajmuje, ale jak się bujnie to klękajcie narody
Nawet z moim silnikiem parę osob dzisiaj miało na pewno zdziwione miny
Re: Prawidłowa obsługa automatycznej skrzyni biegów na przykładzie Phedry
: 21 maja 2018, 11:57
autor: Bichoń
A jak automaty znoszą ciągnięcie przyczepy?