Phedra - tempomat - ogólnie zasady

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Phedra - tempomat - ogólnie zasady

Post autor: Tomzik » 30 gru 2018, 21:32

Zwróć uwagę czy tempomat nie wyłącza się "na stałe" po naciśnięciu na hamulec.

Miałem identyczne objawy w Delcie III. Tempomat "wyłączał się" w losowym momencie jak sądziłem i dopiero ponowne uruchomienie silnika go "uzdrawiało". Ale znalazłem w ECU silnika błąd pt. "słaby styk pedału hamulca" czy cos w ten deseń.

W każdym razie tempomat ma połączenie z heblem i jakakolwiek anomalia (w tym wypadku za niskie napięcie na stykach włącznika stopu) po prostu go odłącza. U mnie pomogła wymiana włącznika stopu, niecałe 4 dychy za oryginał.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

gregcom
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 11
Rejestracja: 05 wrz 2008, 0:00
Lokalizacja: Świerklany k/Rybnika
Kontakt:

Re: Phedra - tempomat - ogólnie zasady

Post autor: gregcom » 11 sty 2019, 12:58

Witam,
Oczywiście robiłem test z hamulcem...
"niestety" tempomat działa, niezależnie czy nacisnę z boku czy na + - .
Jest ktoś z okolic Rybnika/śląskie kto ma soft serwisowy planet czy lexia by się podłączyć do kompa...?
Pzdr.
Grześ

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”