Phedra 2.0 16V - wymiana koła pasowego wału korbowego

MobiDoktorGSM
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 578
Rejestracja: 06 lut 2018, 17:44
Imię: Krzysztof
Lokalizacja: Tychy

Phedra 2.0 16V - wymiana koła pasowego wału korbowego

Post autor: MobiDoktorGSM » 04 wrz 2018, 18:53

Nie którzy z Was pamiętają może jak wspominałem przy okazji wymiany oleju w automatycznej skrzyni biegów, że po wrzuceniu D skrzynia jakby głośniej pracuje na początku. Powodem tego okazało się koło pasowe wału korbowego. Ze skrzynią wszystko ok.

Pytanie: czy wymiana takiego koła techniczne jest bardzo uciążliwa, z jakimi kosztami by się to łączyło mniej więcej :)

Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka

Jest: Lancia Phedra 2.0 16V 2004
Było: Ford Focus 1999 (kombi)

-------

W wolnych chwilach zapraszam na bloga. Zepsuł Ci się telefon? Tablet? Napisz, chętnie pomogę :)

Awatar użytkownika
volf
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3996
Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Lokalizacja: powiat Bełchatów

Re: Phedra 2.0 16V - wymiana koła pasowego wału korbowego

Post autor: volf » 05 wrz 2018, 10:31

Jak masz narzędzia i trochę smykałki to i sam wymienisz. Tylko nie wiem jak tam z dostępem i czy są problemy z odkręceniem centralnej śruby mocującej koło. Samo koło to pewnie ze 200-300 zeta a i pewnie trzeba będzie jeszcze pasek zmienić, i być moze coś jeszcze w układzie (napinacz czy jakieś rolki).
KAPPA TDS & JTD

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”