Lancia Code - immobilizer

argenta67

Odp: Lancia Code - immobilizer

Post autor: argenta67 » 31 gru 2009, 17:56

volf pisze:Z tego co wiem-to tak. Masz fotkę kluczyka od środka, transponder od immo to ta kostka PCF... Philipsa.
To jest zwykły kluczyk z immo i lampką diodową, bez sterownika c.z. a.a.

argenta67

Odp: Lancia Code - immobilizer

Post autor: argenta67 » 31 gru 2009, 18:01

bichon pisze:No, to sprawdziłem dokładnie u siebie - ten czerwony 'korek' kryje właśnie kostkę immo:

Obrazek


I teraz: czy można dorobić taki klucz z immo? Albo czy można wyrzucić immobiliser z samochodu i zostać przy mechanicznym kluczyku?
To jest kluczyk tylko z immo i można go z klonować w zakładzie posiadającym takie możliwości, musi być to "mądry" zakład, co nie będzie gadał: potrzebna karta kodowa, kluczyk matka itp, itd :nono: od takich z daleka, głupstwa gadają

Codee

Odp: Lancia Code - immobilizer

Post autor: Codee » 31 gru 2009, 18:07

argenta67 pisze:
To jest kluczyk tylko z immo i można go z klonować w zakładzie posiadającym takie możliwości, musi być to "mądry" zakład, co nie będzie gadał: potrzebna karta kodowa, kluczyk matka itp, itd :nono: od takich z daleka, głupstwa gadają
dokładnie bo za 50 pln takiego nikomu nie dorobią

argenta67

Odp: Lancia Code - immobilizer

Post autor: argenta67 » 31 gru 2009, 18:34

Codee pisze:
argenta67 pisze:
To jest kluczyk tylko z immo i można go z klonować w zakładzie posiadającym takie możliwości, musi być to "mądry" zakład, co nie będzie gadał: potrzebna karta kodowa, kluczyk matka itp, itd :nono: od takich z daleka, głupstwa gadają
dokładnie bo za 50 pln takiego nikomu nie dorobią
Cena za dorobienie waha się max 120zł, to jest system code1 i nie wymaga serwisu, code2 zrobi tylko bardzo dobry fachowiec i też bez kart i serwisu.

bobik123

Odp: Lancia Code - immobilizer

Post autor: bobik123 » 31 gru 2009, 20:10

argenta67 pisze:
Codee pisze:
argenta67 pisze:
To jest kluczyk tylko z immo i można go z klonować w zakładzie posiadającym takie możliwości, musi być to "mądry" zakład, co nie będzie gadał: potrzebna karta kodowa, kluczyk matka itp, itd :nono: od takich z daleka, głupstwa gadają
dokładnie bo za 50 pln takiego nikomu nie dorobią
Cena za dorobienie waha się max 120zł, to jest system code1 i nie wymaga serwisu, code2 zrobi tylko bardzo dobry fachowiec i też bez kart i serwisu.

Z takim sprzętem :
>http://moto.allegro.pl/item862322220_sb ... wanie.html
to dziecko zrobi : yesyes : : yesyes :

argenta67

Odp: Lancia Code - immobilizer

Post autor: argenta67 » 31 gru 2009, 20:36

bobik123 pisze:

Z takim sprzętem :
>http://moto.allegro.pl/item862322220_sb ... wanie.html
to dziecko zrobi : yesyes : : yesyes :
Tak tak :lol: kup sobie to urządzenie i już myślisz, że jest tym dzieckiem co może zrobić : beczy : to jest aukcja dla właśnie takich, po pierwsze w Kappie nie ma OBD II a po drugie i trzecie to to urządzenie nie generuje kodu pin BSI a jest on niezbędny do skasowania zbędnego kluczyka i dopisania nowego, kolego dziecko :nono:

bobik123

Odp: Lancia Code - immobilizer

Post autor: bobik123 » 31 gru 2009, 20:48

Juz spiesze wyprostować swoj błąd- link dotyczy code2/najczęściej jest w body komputerze/do którego mamy dostęp po eobd.Również w lybrze wystepuje code2 ,lecz lybra nie posiada body komputera i jest to oddzielny moduł imo do którego dostep masz Pan poprzez złącze eobd/piąty pin złącza eobd/.W przypadku code1 -jest to zawsze oddzielny moduł imo ,który nie posiada lini diagnostycznej.Ale posiada linię synchronizacji ze sterownikiem silnika.Teraz w przypadku code1 jak chcemy usunąć code wystarzcczy usunąć wpis imo ze sterownika silnika i na stałe/fizycznie odłączyć moduł imobilisera z auta/lub wystepowała rzadka szkoła robiena emulatora code1.ale to wielka rzadkość wśród polskiej nacji/częściej występowało to u naszych wschodnich sąsiadów/.

Awatar użytkownika
Bichoń
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5035
Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Kraków

Odp: Lancia Code - immobilizer

Post autor: Bichoń » 31 gru 2009, 21:42

bobik123 pisze:Teraz w przypadku code1 jak chcemy usunąć code wystarczy usunąć wpis imo ze sterownika silnika
Możesz napisać coś więcej jak to zrobić?

argenta67

Odp: Lancia Code - immobilizer

Post autor: argenta67 » 31 gru 2009, 21:50

bobik123 pisze:Juz spiesze wyprostować swoj błąd- link dotyczy code2/najczęściej jest w body komputerze/do którego mamy dostęp po eobd.Również w lybrze wystepuje code2 ,lecz lybra nie posiada body komputera i jest to oddzielny moduł imo do którego dostep masz Pan poprzez złącze eobd/piąty pin złącza eobd/.W przypadku code1 -jest to zawsze oddzielny moduł imo ,który nie posiada lini diagnostycznej.Ale posiada linię synchronizacji ze sterownikiem silnika.Teraz w przypadku code1 jak chcemy usunąć code wystarzcczy usunąć wpis imo ze sterownika silnika i na stałe/fizycznie odłączyć moduł imobilisera z auta/lub wystepowała rzadka szkoła robiena emulatora code1.ale to wielka rzadkość wśród polskiej nacji/częściej występowało to u naszych wschodnich sąsiadów/.
Bardzo miło, że nowy kolega w drugim swoim poście wprowadził drobne rozjaśnienia, piszę drobne bo nawet napisanie kompletnego cyklu jaki trzeba przeprowadzić po to aby tym urządzeniem zacząć pracować i tak nic nie da, ponieważ nie widzę chętnych do zakupu tej zabawki w myśl przysłowia "nie trzeba krowy kupować aby się mleka napić". To urządzenie jest dla człowieka zajmującego się tylko tymi rzeczami i tym właśnie urządzeniem wgrywał mi kluczyk do Thesis ale aby mógł to zrobić najpierw musiał wygenerować z BSI kod pin, który udostępnił mu wejście do ostawień code2.

bobik123

Odp: Lancia Code - immobilizer

Post autor: bobik123 » 31 gru 2009, 23:08

bichon pisze:
bobik123 pisze:Teraz w przypadku code1 jak chcemy usunąć code wystarczy usunąć wpis imo ze sterownika silnika
Możesz napisać coś więcej jak to zrobić?
A z czego będą zyć inni?Ja nie podaje gotowca ja tylko podałem linka.Nawet jak bym wytłumaczył przy code1 co i jak- 100%pewność na bank sterownik do wyrzucenia.Proponuje albo zaopatrzyć sie w ten sprzęt co podałem linka, lub zapoznać się z budowa i działaniem ECU silnika.Kol.argenta67 przytoczył dobry cytat"jak chcesz napić sie mleka nie kupuj krowy"wystarczy kupić karton mleka w sklepie.Parafrazując jak chcesz ściągnąć zabezpieczenie fabryczne/tylko raz/ nie kupuj tego z linka podanego przezemnie wystarczy ,że udasz sie do fachowca/nie gawędziarza/ a on to zrobi w kilka minut i mamy gwarancję,że nie spartaczy roboty.No chyba,że przyniesiecie ECU silnika już po skrobance-a to juz inna bajka.

iniemamocny
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 84
Rejestracja: 12 cze 2009, 23:30
Lokalizacja: Legionowo

Odp: Lancia Code - immobilizer

Post autor: iniemamocny » 01 sty 2010, 22:39

Dodam tylko od siebie że mi dorabiał dwa kluczyki na placu grzybowskim, koleś u którego chyba wszyscy z warszawy i okolic kopiują kluczyki, kiedy inni rozkładają ręce. Nie pamiętam ile zapłaciłem za całość(dorobienie grota + kopia transpondera), ale za same transpondery zapłaciłem około 140-160 zeta za dwie sztuki, na Jego materiale. Groty były moje. Transpondery można tanio kupić na alledrogo(też tak zrobiłem, tylko mi się gdzieś zapodziały), tylko trzeba dobrać właściwe i mieć na uwadze że na 100 transponderów i tak kilka będzie wadliwych :lol:

W każdym razie, groty były niby do Lancii, ale nie do końca pasowały, ale gościu robił aż zrobił. Podobnie było z kostkami, kilka było do wywalenia, nie chciały się zapisać. Gość ma fach w rękach.

Podejrzałem, robił to na jakimś programatorze do epromów i między innymi transponderów. Nie kupisz tego byle gdzie. Z zablokowanym zamkiem też bym jechał tylko do Niego, byłem przy tym jak w BMW e36 dorabiał klucz z zamka, który chwilę wcześniej wybebeszał klientowi z auta. Pracuje tam On i Jego syn i zawsze jest kolejka klientów, tak że często dopiero trzeba się umawiać na konkretną godzinę. Sorry za OT.

argenta67

Odp: Lancia Code - immobilizer

Post autor: argenta67 » 01 sty 2010, 22:54

iniemamocny pisze:Dodam tylko od siebie że mi dorabiał dwa kluczyki na placu grzybowskim, koleś u którego chyba wszyscy z warszawy i okolic kopiują kluczyki, kiedy inni rozkładają ręce. Nie pamiętam ile zapłaciłem za całość(dorobienie grota + kopia transpondera), ale za same transpondery zapłaciłem około 140-160 zeta za dwie sztuki, na Jego materiale. Groty były moje. Transpondery można tanio kupić na alledrogo(też tak zrobiłem, tylko mi się gdzieś zapodziały), tylko trzeba dobrać właściwe i mieć na uwadze że na 100 transponderów i tak kilka będzie wadliwych :lol:

W każdym razie, groty były niby do Lancii, ale nie do końca pasowały, ale gościu robił aż zrobił. Podobnie było z kostkami, kilka było do wywalenia, nie chciały się zapisać. Gość ma fach w rękach.

Podejrzałem, robił to na jakimś programatorze do epromów i między innymi transponderów. Nie kupisz tego byle gdzie. Z zablokowanym zamkiem też bym jechał tylko do Niego, byłem przy tym jak w BMW e36 dorabiał klucz z zamka, który chwilę wcześniej wybebeszał klientowi z auta. Pracuje tam On i Jego syn i zawsze jest kolejka klientów, tak że często dopiero trzeba się umawiać na konkretną godzinę. Sorry za OT.
Nie :nono: jest on jedyny ale liczy na takich co tak myślą jak ty, ja dorabiałem do Kappy cały kluczyk i to na Bródnie za 130zł, wszystko jego. Do Thesis robiłem gdzie indziej ale też nie tam.

iniemamocny
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 84
Rejestracja: 12 cze 2009, 23:30
Lokalizacja: Legionowo

Odp: Lancia Code - immobilizer

Post autor: iniemamocny » 01 sty 2010, 22:59

Dobrze wiedzieć, następnym razem zapytam Ciebie.

Awatar użytkownika
Skalniak71
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 501
Rejestracja: 20 gru 2009, 9:56
Lokalizacja: Oleśnica

Odp: Re: Lancia Code - immobilizer

Post autor: Skalniak71 » 02 sty 2010, 14:13

Skalniak71 pisze:Mój problem polega na tym, że nie posiadam karty "Code", a chciałbym podładować/wymienić baterie w kluczyku który otwiera i zamyka centralny ... Teraz musze prawie do szyby dotykać kluczem i celować aby zamki się pootwierały. Sądzę, że to bateria... Nie posiadając "Code" mogę bez obaw wymienić baterie itd(aby później klucz mi działał). Dostałem jeszcze dwa klucze, czarny najmniejszy+wiekszy brązowy.
Druga sprawa, czy celujecie przy samochodzie kluczem-pilotem w jakiś czujnik?Zasięg mojego pilota to jakieś 20cm poza szybę samochodu :/ Wydaje mi się ze jest on-czujnik- przy oświetleniu wewnetrznym, koło lusterka wstecznego.
Po wtóre, czy fabrycznie Kappa posiadała alarm? Gdy włącze immobilizer z kluczyka i otworze go tradycyjnie poprzez zamek włączają się awaryjne, ale żadnego sygnału dźwiękowego nie ma. Czy jest to wina jakiejś syreny? Jeśli tak to gdzie ona się znajduje.

Dzięki za odp.
na moje pytanie nikt niestety nie odpowiedział.
To jest Moja pierwsza Lancia, druga po Themie w rodzinie.
Nigdy nie mialem doczynienia z immo więc nie chce narazić się na jakieś niepotrzebne koszty.
Tak wygląda to co posiadam, żadnych kostek, nic więcej nie mam...
Obrazek
jeszcze jakąś kartke 5cm x 5cm znalazłem z jakimiś kodami i napisem "BROSE" i logiem Lancii...to nie bedzie ten pin?

http://allegro.pl/item870155896_t300_v_ ... mator.html znalazłem coś takiego...
Bella !Lancia Kappa 3.0 V6 95' Bella#2 Alfa Romeo 166 2.4 jtd 05'
Obrazek ObrazekObrazek Obrazek

argenta67

Odp: Re: Lancia Code - immobilizer

Post autor: argenta67 » 02 sty 2010, 14:48

Skalniak71 pisze:
Skalniak71 pisze:Mój problem polega na tym, że nie posiadam karty "Code", a chciałbym podładować/wymienić baterie w kluczyku który otwiera i zamyka centralny ... Teraz musze prawie do szyby dotykać kluczem i celować aby zamki się pootwierały. Sądzę, że to bateria... Nie posiadając "Code" mogę bez obaw wymienić baterie itd(aby później klucz mi działał). Dostałem jeszcze dwa klucze, czarny najmniejszy+wiekszy brązowy.
Druga sprawa, czy celujecie przy samochodzie kluczem-pilotem w jakiś czujnik?Zasięg mojego pilota to jakieś 20cm poza szybę samochodu :/ Wydaje mi się ze jest on-czujnik- przy oświetleniu wewnetrznym, koło lusterka wstecznego.
Po wtóre, czy fabrycznie Kappa posiadała alarm? Gdy włącze immobilizer z kluczyka i otworze go tradycyjnie poprzez zamek włączają się awaryjne, ale żadnego sygnału dźwiękowego nie ma. Czy jest to wina jakiejś syreny? Jeśli tak to gdzie ona się znajduje.

Dzięki za odp.
na moje pytanie nikt niestety nie odpowiedział.
To jest Moja pierwsza Lancia, druga po Themie w rodzinie.
Nigdy nie mialem doczynienia z immo więc nie chce narazić się na jakieś niepotrzebne koszty.
Tak wygląda to co posiadam, żadnych kostek, nic więcej nie mam...
Obrazek
jeszcze jakąś kartke 5cm x 5cm znalazłem z jakimiś kodami i napisem "BROSE" i logiem Lancii...to nie bedzie ten pin?

http://allegro.pl/item870155896_t300_v_ ... mator.html znalazłem coś takiego...
To co przedstawiłeś na zdjęciu to 3/4 tego co powinieneś mieć, tj brakuje kluczyka takiego z pilotem, powinny być dwa takie. Czarny bez pilota to kluczyk serwisowy tz jak oddajesz auto do naprawy to tylko z tym kluczykiem. Kluczyk czerwony to taka pierwsza myśl code1 tz, że założenie było takie żeby dorobić immo potrzebna będzie matka, ten czerwony kluczyk. Teraz jest to nie potrzebne i code1 klonuje się bez tej matki. Nie wiem po co ci jakieś kostki : coto : to co masz zupełnie ci wystarcza. Kappa miała fabryczny alarm i syrenkę w bagażniku z prawej strony. Jeśli nic nie działa to jej nie ma albo jest wyłączona albo popsuta.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”