Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 17 paź 2019, 23:38

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 09 lis 2009, 17:31 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2009, 14:12
Posty: 11
Lokalizacja: Lublin
witam. moja Kappa odmowila mi wlasnie posluszenstwa. jechalem na gazie, zaczelo szarpac samochodem, na benzynie to samo az wkoncu zgasl. katlizator byl caly czerwony z przegrzania i teraz juz nie moge jej odpalic, co to moze byc ?? :/


Na górę
PostDodany: 09 lis 2009, 18:22 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sie 2007, 0:00
Posty: 489
Imię: Piotr
Lokalizacja: Olsztyn
Brak iskry na którymś z cylindrów i spalanie mieszanki w katalizatorze? Nie wiem czy Kappa ma osobne cewki dla każdego cylindra.

_________________
była: Lancia Dedra 1.8 16V 83kW '96 Verde York
jest: Lancia Lybra SW 1.9jtd 81kW '01 Verde Olimpia
jest: Fiat Seicento Sporting '02 Grigio Orione
Photos


Na górę
PostDodany: 09 lis 2009, 19:05 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lip 2005, 0:00
Posty: 2058
Imię: Janusz
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Z katalizatora w środku została pewnie stopiona bezkształtna bryła. Brak możliwości odpływu spalin uniemożliwia uruchomienie silnika. Brak zapłonu na którymś cylindrze, zacięcie wtrysku może powodować taką awarię.


Na górę
PostDodany: 09 lis 2009, 20:57 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2009, 0:01
Posty: 415
Lokalizacja: Warszawa
Popieram, teraz trzeba wyciąć katalizator i zobaczyć co dalej z silnikiem.

_________________
Tomek Obrazek
Teraz: Lancia Lybra 2,4 JTD 150 KM Blue Nicole
Było: AR 156 1,8 TS '00 Bianco Polare 144 KM
AR 146 1,6 Boxer 103 KM Alfa Rosso
AR 146 1,4 TS 103 KM Blue Cosmo


Na górę
PostDodany: 09 lis 2009, 21:09 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 maja 2009, 22:05
Posty: 132
Lokalizacja: Todzia
: witaj : kappa ma oddzielną cewkę na każdy cylinder,sprawdż iskrę

_________________
jest laguna II 3.0 V6 24V
Była AR 166 3,0 V6 24V
Była Lancia Kappa 2,0 20V
Była AR 33ie i wiele innych
Stanisław tel.668 373 464


Na górę
PostDodany: 12 lis 2009, 16:12 
a może ktoś mi powie co oznacza błąd "integrator sondy lambda- przerywany"

i jeszcze czy błedy z examinera powinno się sczytywać na zgaszonym silniku? Pozdrawiam


Na górę
   
PostDodany: 12 lis 2009, 17:14 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Posty: 11107
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Stanisław pisze:
: witaj : kappa ma oddzielną cewkę na każdy cylinder,sprawdż iskrę
ale to nie dotyczy 16V turbo ;)

_________________
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119
Obrazek


Na górę
PostDodany: 12 lis 2009, 23:42 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 01 cze 2009, 22:46
Posty: 469
Lokalizacja: Będzin
hmm a jakiego typu gaz jest w samochodzie..bo wydaje mi sie ze moze mieszanka byla tak uboga ze uszkodzilo silnik a katalizator to przy okazji...jesli kat czerwony..to co z zaworami wydechowymi?

ogladales moze swiece w jakim sa stanie? bedzie widac co sie dzialo z temperaura spalania..

_________________
Not all BMW drivers are idiots, but all idiots drive BMW

Biała Dedra SW 2.0 16v

Kappa SW 2.4 20V - w drodze :-)


Na górę
PostDodany: 12 lis 2009, 23:43 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sie 2007, 0:00
Posty: 11107
Lokalizacja: Lublin woj. Lubelskie
Paweł ma sekwencje

_________________
Delta Intergale 16v
Fulvia Coupe 1.3 S 1972
Fulvia Coupe 1.3S 1971
Beta Spider Zagato 1.6
Kappa Coupe 20VT nr 3119
Obrazek


Na górę
PostDodany: 18 lis 2009, 11:24 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 wrz 2009, 14:12
Posty: 11
Lokalizacja: Lublin
Wiec wymienilem przewody zaplonowe i okazalo sie byc to przyczyną mich problemów, ale niestety sie one jeszcze nie skończyły. przez 2 dni bylo ok a teraz zamula silnik na niskich obrotach, lub jak sa stałe. jak już wcisne pedał do podłogi wtedy jedzie i nic nie szarpie, co siez tym dzieje ???? :(


Na górę
PostDodany: 10 lut 2010, 13:23 
Online
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2007, 0:00
Posty: 4599
Imię: Bartek
Lokalizacja: Wieliczka / Kraków
Czy ktoś może mi podać, jaką sondę lambda należy zastosować do Kappy 2.0 16V turbo?

_________________
Lybra 2.0 comfotronic czarna
Lybra 2.0 comfotronic niebieska
Lybra 2.0 comfotronic kombi
Y10 1.1
Były: 3x Delta 1.8 8v, 2x Kappa 16vT, Lybra 2.4 JTD


Na górę
PostDodany: 09 mar 2010, 1:24 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2009, 0:45
Posty: 130
Lokalizacja: Warszawa
Sonde lambda macie przed katalizatorem czy za ??
Jak przed to czy można wywalić katalizator i dać jakąś przepustnice (powtarzam słowa kolegi ...) Podobno ten manewr zwiększy moc.

_________________
Lancia Delta II 1.8 + gaz - w sumie to już nie ma 1,8 tylko 2,0
Delta II 1,8 - dawczyni


Na górę
PostDodany: 09 mar 2010, 9:47 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 01 cze 2009, 22:46
Posty: 469
Lokalizacja: Będzin
Sonda jest przed katalizatorem.. zreszta tak na marginesie chyba zawsze jest przed nim.
Ja osobiście mam wywalony kat bo popękał i stukał niemiłosiernie i nie widzę żadnych problemów z samochodem ..jest trochę agresywniejszy dźwięk nawet chyba nie głośniejszy, roznicy w spalaniu nie widzę. Silnik to 2.0 16v

_________________
Not all BMW drivers are idiots, but all idiots drive BMW

Biała Dedra SW 2.0 16v

Kappa SW 2.4 20V - w drodze :-)


Na górę
PostDodany: 09 mar 2010, 9:53 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2009, 0:45
Posty: 130
Lokalizacja: Warszawa
Sonda odnaleziona... Niestety zabawa w garażu przy braku kanału nie jest prosta ...

_________________
Lancia Delta II 1.8 + gaz - w sumie to już nie ma 1,8 tylko 2,0
Delta II 1,8 - dawczyni


Na górę
PostDodany: 28 mar 2010, 22:18 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 16 mar 2010, 22:06
Posty: 1
Lokalizacja: Warszawa
Witam
OD pewnego czasu posiadam Lancie Delte I 1.6 ie 92r. Mam problem w postaci ogromnego spalania kolo 20 litrow/100km i okolo 35 litrow/100km na 5 biegu 8-O , do tego dochodzi ogromne kopcenie z rury oraz wahania obrotów. Czy dobrze rozumuje, że tego problemem jest niesprawna sonda lambda? Bardzo proszę o odpowiedz


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3 Następna

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl