Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 18 wrz 2019, 5:50

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3
Autor Wiadomość
PostDodany: 21 lip 2010, 11:31 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2006, 0:00
Posty: 808
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa
Po "zabawie" z Euroscanem , który to program wskazał najpierw uszkodzony czujnik położenia wału i prędkości obrotowej ( czujnik został naprawiony , silnik ruszył ) - kolejny wskazany błąd dotyczył sondy Lambda . I zgadza się - potwierdził objawy : falujące obroty , przepał ~19l/100 . Problem polega na tym , że sonda była wymieniona na nową ~2 tys km temu , więc co mogło spowodować jej tak szybką awarię ? A druga zagadka to napięcie wskazywane przez miernik podłączony do sondy : ~3,3 V ( ! ) Na pewno nie jest to prawidłowe napięcie i skąd takie wysokie ?
Miał ktoś podobny problem ? Silnik : Delta II z 1994 r. 2,0 16V


Na górę
PostDodany: 21 lip 2010, 13:48 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 01 cze 2009, 22:46
Posty: 461
Lokalizacja: Będzin
moze jest to sonda 5V
Bezposrednie napiecie wychodzace z sondy? po odpieciu od kompa calkowicie?

_________________
Not all BMW drivers are idiots, but all idiots drive BMW

Biała Dedra SW 2.0 16v

Kappa SW 2.4 20V - w drodze :-)


Na górę
PostDodany: 21 lip 2010, 14:00 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 gru 2007, 0:00
Posty: 270
Lokalizacja: Łódź
W 2.0 16v Sonda jest, 0-0.8V, trzeba sprawdzić czy nie ma przebicia z grzałki, lub jakiegoś uszkodzenia w wiązce prowadzącej do sondy.


Na górę
PostDodany: 17 sty 2011, 16:26 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 14 sty 2011, 7:34
Posty: 22
Lokalizacja: Rymanów
schab pisze:
Po "zabawie" z Euroscanem , który to program wskazał najpierw uszkodzony czujnik położenia wału i prędkości obrotowej ( czujnik został naprawiony , silnik ruszył ) - kolejny wskazany błąd dotyczył sondy Lambda . I zgadza się - potwierdził objawy : falujące obroty , przepał ~19l/100 . Problem polega na tym , że sonda była wymieniona na nową ~2 tys km temu , więc co mogło spowodować jej tak szybką awarię ? A druga zagadka to napięcie wskazywane przez miernik podłączony do sondy : ~3,3 V ( ! ) Na pewno nie jest to prawidłowe napięcie i skąd takie wysokie ?
Miał ktoś podobny problem ? Silnik : Delta II z 1994 r. 2,0 16V

A jaką sondę zamontowałeś ?
Końcówki były zarobione ?
Była zamontowana wtyczka - wtyczki ?

Dlaczego pytam
A no dlatego że niewolno przewodów lutować owijać taśmą .
Takie działania prowadzą do utraty gwarancji na sonde.
Przewodem czarnym (masa) do sondy dostaje się powietrze.


Na górę
PostDodany: 17 sty 2011, 17:08 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Posty: 1321
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków
Nie przewód nie był lutowany. Problemem był i w zasadzie jest, bo tego nie naprawiłem, bo autem bardzo mało jeżdżę niewłaściwa sonda, która teoretycznie miała pasować do mojego auta, a faktycznie tak nie jest.


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 35 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 1 2 3

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl