Bravo 2.0 20v - hybryda 2.0-2.4 20v SWAP

dibo
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 18
Rejestracja: 13 gru 2010, 19:38
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Bravo 2.0 20v - hybryda 2.0-2.4 20v SWAP

Post autor: dibo » 12 lip 2013, 18:37

Dałem zdjęcie i wychodzi na to że są jednak różnice, bo skąd w jednej dużo większe zawory?

Awatar użytkownika
Gros
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2700
Rejestracja: 22 maja 2011, 19:44
Imię: BogdanA
Lokalizacja: Osterode -Mazury Zachodnie

Re: Bravo 2.0 20v - hybryda 2.0-2.4 20v SWAP

Post autor: Gros » 13 lip 2013, 10:53

1pajel1 pisze:
BogdanA pisze:
1pajel1 pisze:
Michor pisze:No moje posty powyżej pokazują że nie do końca jest identyczna bo w 2,4 są większe zawory... :)
dziwne... miałem w łapach obydwie głowice i wałki są takie same jak i zawory... nawet mają te same nr oem...
może miałeś w łapach od PZL Świdnik 125cm3 :D bo 2.4 i 2.0 nie są identycze wałki :lol: ni pisz bzdur :lol: a 300 kucuków to zadna rewelka i nie trzeba zbyt wiele rzeźbić
i po takich postach widać kto działa w teorii a kto w praktyce...
wałki bravo vis:
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?COU ... INDOW_ID=1
wałki stilo 2.4 vis:
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?COU ... INDOW_ID=1

gdyby nie było błędu w servisówkach nie było by targania głowicy i dodatkowych kosztów... po fakcie po pomiarach wałki mają taki sam wznios...

a tu proszę zawory które wg was są inne:
Bravo 2.0 vis
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?MOD ... &DRW_NUM=2

Stilo 2.4 vis:
http://eper.fiatforum.com/eper/navi?MOD ... &DRW_NUM=2
kolego nie ucz ojca dzieci robić i nie filozofuj bo gdy zabiorą ci internet twoja cała wiedza zniknie -no może zostani ci teoria Darwina :D
:lol: : gafa : :bitwa:

Mocu
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 1
Rejestracja: 04 paź 2013, 1:00
Imię: Grzegorz
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: Bravo 2.0 20v - hybryda 2.0-2.4 20v SWAP

Post autor: Mocu » 04 paź 2013, 1:10

Witajcie. Znalazłem temat dotyczączy silników tej maści wiec mam do was wszstkich mających jakąkolwiek wiedzę odnośnie tych silnikow jak w tematyce pytanko. Jakoby sam osobiście latam Makaronem mam mały, acz za razem duzy problem. Moja niewiedza polega na tym, czy ktoś z was orientuje sie może czym rożni się wał korbowy między 2.0 20V Turbo a 2.4 20V non Turbo. Za cenne informację z góry dziękuje. Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 04 paź 2013, 7:24 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Ort.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”