Seicento 1.1 SPI - nierówna praca po rozruchu

fotisk
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 617
Rejestracja: 14 paź 2009, 23:25
Lokalizacja: Łódź

Re: Seicento 1.1 SPI - nierówna praca po rozruchu

Post autor: fotisk » 08 kwie 2015, 19:53

Panowie, kable i świece nowe... mam takie nieodparte przeczucie, że coś się dzieje z głowicą... dlaczego? nie wiem...
Pozdrawiam

Fotisk
Kappa 2.0 Łódź

Zapraszam do mojego sklepu http://www.nielsen.sklep.pl - dla forumowiczów 10% rabat...

Awatar użytkownika
Wilkin
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 5284
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Seicento 1.1 SPI - nierówna praca po rozruchu

Post autor: Wilkin » 08 kwie 2015, 20:45

To ze nowe,niekoniecznie znaczy że dobre ;)
A czy coś się dzieję z głowicą czy nie najszybciej sprawdzisz jak zmierzysz ciśnienie na cylindrach ;)
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)

fotisk
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 617
Rejestracja: 14 paź 2009, 23:25
Lokalizacja: Łódź

Re: Seicento 1.1 SPI - nierówna praca po rozruchu

Post autor: fotisk » 08 kwie 2015, 21:11

Tak też muszę zrobić... muszę tylko zakupić odpowiedni sprzęt...
Pozdrawiam

Fotisk
Kappa 2.0 Łódź

Zapraszam do mojego sklepu http://www.nielsen.sklep.pl - dla forumowiczów 10% rabat...

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik, przeniesienie napędu i układ chłodzenia”