Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 19 wrz 2019, 21:42

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 09 mar 2017, 19:58 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2013, 15:15
Posty: 221
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Nysa
Witam mam problem z moim 1.9 jtd auto gasnie chwilę po odpaleniu mechanik powiedział że ciśnienie paliwa jest wyższe niz wymagane i auto dlatego gasnie ktos wie co może być nie tak,czujnik w listwie? Reduktor z pompy jest Nowy ma ok 2 miesiące

_________________
Lancia Lybra 2.0 20v SW - była

Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była

Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla

Rover 75 2.0 CDTI sedan- był

Renault Laguna 3 2.0 Dci -jest


Ostatnio zmieniony 09 mar 2017, 23:55 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Prosimy tytułować posty zgodnie z zasadami! Regulamin działu technicznego!


Na górę
PostDodany: 09 mar 2017, 20:38 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 3174
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Masz na myśli regulator?
Tak czy owak on jest podejrzany w 1-szej kolejności, ewentualnie sama pompa CR...

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 09 mar 2017, 20:42 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Posty: 1839
Lokalizacja: Gliwice
Jaka wartość ciśnienia?


Na górę
PostDodany: 09 mar 2017, 23:03 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 mar 2011, 22:44
Posty: 2400
Imię: Leszek
Lokalizacja: Warszawa-WJ
Miałem podobny problem w Delcie 1.6 zakończyło się wymianą regulatora ciśnienia paliwa na pompie wtryskowej.

_________________
jest Lancia Delta 1.6 2010 Alfa Romeo Mito 1.4 16V 2010 Alfa Romeo Giulietta 1.4 2011

była Lancia Lybra SW 1.9JTD 2003 Fiat Grande Punto 1.4 2005


Na górę
PostDodany: 10 mar 2017, 19:15 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2013, 15:15
Posty: 221
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Nysa
Witam mechanik mówił że na wolnych obrotach wymagane jest 450 bar ja mam 700

_________________
Lancia Lybra 2.0 20v SW - była

Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była

Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla

Rover 75 2.0 CDTI sedan- był

Renault Laguna 3 2.0 Dci -jest


Na górę
PostDodany: 10 mar 2017, 20:14 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 10152
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Mechanik jest tego pewny? Na wolnych jeśli dobrze kojarzę powinno być ok. 300 bar.

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka


_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V

Były:
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX


Obrazek


Na górę
PostDodany: 11 mar 2017, 6:16 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2013, 15:15
Posty: 221
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Nysa
Pokazywał mi wczoraj na swoim kompie cisnienia wymagane i rzeczywiste nawet po silniku słychać że inaczej chodzi

_________________
Lancia Lybra 2.0 20v SW - była

Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była

Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla

Rover 75 2.0 CDTI sedan- był

Renault Laguna 3 2.0 Dci -jest


Na górę
PostDodany: 11 mar 2017, 7:21 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Posty: 1027
Lokalizacja: WARSZAWA
Na początek trzeba wymontować i podmienić regulator ciśnienia paliwa na pompie CR i obejrzeć go ewentualnie pod kątem zanieczyszczeń opiłkami metalu.

_________________
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km); Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Linea Emotion 1,4 T-jet


Na górę
PostDodany: 11 mar 2017, 10:47 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2013, 15:15
Posty: 221
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Nysa
Najlepsze jest to ze regulator cisnienia jest nowy ma ok 500 km przebiegu

_________________
Lancia Lybra 2.0 20v SW - była

Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była

Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla

Rover 75 2.0 CDTI sedan- był

Renault Laguna 3 2.0 Dci -jest


Na górę
PostDodany: 11 mar 2017, 11:55 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 sty 2007, 0:00
Posty: 3174
Lokalizacja: powiat Bełchatów
Nowe nie zawsze znaczy dobre...
Zresztą od czegoś zacząć trzeba (naprawę)...
Co do tych regulatorów to tez czasami jest dziwnie, bo np sprawny w jednym aucie nie za bardzo działa w drugim. Może to kwestia zużycia/uszkodzenia samej pompy CR?

_________________
KAPPA TDS & JTD


Na górę
PostDodany: 11 mar 2017, 13:01 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Posty: 1027
Lokalizacja: WARSZAWA
wojtek24nysa pisze:
11 mar 2017, 10:47
Najlepsze jest to ze regulator cisnienia jest nowy ma ok 500 km przebiegu
Właśnie dlatego mówię by sprawdzić czy nie ma na nim opiłków metalu

_________________
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet,Sedici 1,6 16v 4x4 Emotion
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km); Giulietta Sportiva 2,0 jtdm,Fiat Linea Emotion 1,4 T-jet


Na górę
PostDodany: 11 mar 2017, 21:59 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2013, 15:15
Posty: 221
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Nysa
Reduktor cisnienia wymyty,założony Nowy czujnik w listwie wysokiego cisnienia 407zl *** ale auto chodzi i nie gasnie reduktor o dziwo nie miał żadnych opilkow wyplukalem w benzynce i założyłem z powrotem i jest ok

_________________
Lancia Lybra 2.0 20v SW - była

Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD - była

Audi A6 C5 2.4 V6 sedan - byla

Rover 75 2.0 CDTI sedan- był

Renault Laguna 3 2.0 Dci -jest


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl