Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 20 wrz 2018, 19:31

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
PostDodany: 31 paź 2011, 22:02 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 14 mar 2011, 15:26
Posty: 1081
Imię: Jan
Lokalizacja: Poznań
Czy ktoś z Koleżeństwa chipował swoją Tereskę? Pytam bardziej z ciekawości o koszty i rozwiązania niż z powodu rzeczywiste potrzeby. Choć przyznam, że moja 150KM ma małą dziurę i czasem jak głowa pomyśli że można by było coś wyprzedzić, noga zadziała i depnie co nieco to jakoś nie widzę porozumienia natychmiastowego z silnikiem. Nie słucha skubany. Ale i tak jest kochany. Gdyby ktoś miał doświadczenia w tym temacie to z chęcią poczytam.

_________________
Jash

THESIS 2.4 150KM - Obrazek
LYBRA 2.4 140KM - Obrazek


Na górę
PostDodany: 05 lis 2011, 12:45 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 28 kwie 2010, 7:22
Posty: 973
Lokalizacja: WARSZAWA
Cytuj:
Czy ktoś z Koleżeństwa chipował swoją Tereskę? Pytam bardziej z ciekawości o koszty i rozwiązania niż z powodu rzeczywiste potrzeby. Choć przyznam, że moja 150KM ma małą dziurę i czasem jak głowa pomyśli że można by było coś wyprzedzić, noga zadziała i depnie co nieco to jakoś nie widzę porozumienia natychmiastowego z silnikiem. Nie słucha skubany. Ale i tak jest kochany. Gdyby ktoś miał doświadczenia w tym temacie to z chęcią poczytam.
W Thesis akurat nie,ale na tym silniku tak.Przyrost moc i momentu w dużej mierze zależy od rozsądku zlecającego robotę.Bezpiecznie jest zrobić jakieś 170 Km i +30Nm ale i tak musisz mieć świadomość przyspieszonego zużycia półosi napędowych,sprzęgła czy turbiny zatem ja raczej bym odradzał-do ścigania są inne auta na ogół benzynowe

_________________
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet,Ypsilon FL m-jet 90 KM bi-colore DFN
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;
156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km) ; Sedici 4x4 1,6 Emotion ; Mito 1,3 m-jet 95KM Distictive


Na górę
PostDodany: 05 lis 2011, 13:57 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9674
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Jestem w stanie zaryzykować stwierdzenie, że półosie napędowe będą podobne jeśli nie te same co w silniku o mocy 175KM, podobnie z resztą jak sprzęgło. Ponadto nikt nie mówi o ściganiu się, a o dynamicznej i co za tym idzie bezpieczniejszej jeździe.
Imho wszystko zależy od stanu w jakim jest silnik. Jeśli zrobisz to w dobrym warsztacie, co niestety tanie nie jest, to będzie dobrze, bo zrobią to z głową i konkretnie pod Twój silnik, a nie uniwersalny box, który pomoże Ci go szybciej zajechać. Kolejna sprawa, że ta jednostka szczególnie wysilona nie jest, więc przyrost mocy w okolicach 30KM i momentu o ok. 50-60Nm nie powinien jej zaszkodzić.

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek


Na górę
PostDodany: 05 lis 2011, 15:35 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lis 2009, 21:48
Posty: 2659
Imię: Hubert
Lokalizacja: Solec/Wolsztyn/Reklinek
FXX madrze prawi :D Jedynym elementem podwyzszongo ryzyka przy dobrym wirusie jest sprzeglo. Nie ma jednak co panikowac bo zly styl jazdy bardziej mu zaszkodzi niz CHIP. O sciganie nie chodzi jednak w Dieslach za sprawa turbiny drzemia niewykorzystane czesto KM. Jesli zrobisz dobry program, dobierzesz odpowiednio limitery to nic nie zaszkodzi JTD'ekowi.

_________________
Była:Piękna Lybra 1.9 JTD 115
Tysiące części do modeli: THESIS/LYBRA/PHEDRA/KAPPA oraz inne włoskie marki
SZUKASZ WŁOSKIEGO AUTA? POMOGĘ CI W ZNALEZIENIU ZADBANEGO EGZEMPLARZA
SPROWADZANIE SAMOCHODÓW NA ZAMÓWIENIE - 781952180
WYBIERZ MAILA ZAMIAST PW - it.carczesci@gmail.com


Na górę
PostDodany: 07 lis 2011, 10:59 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lis 2007, 0:00
Posty: 1683
Imię: Maciej
Lokalizacja: Poznań
Myslę jednak , że tak pieknie nie jest , turbina na chipie bardziej sie zagrzewa , trzeba ją chłodzić około 2 minut a nie około 1 , cała reszta jak wałek sprzęgłowy może zwyczajnie wyjśc bokiem przy ostrzejszym ruszeniu co w sinikach fiata dzieje sie nawet bez chipowania , ja bym to olał lepiej dołożyć i kupić zupełnie inne auto , thesis to nie F1 :D

_________________
Alfa Romeo 159 1,9 16v
Lancia Ypsilon 1.2 perłowa strzała


Na górę
PostDodany: 09 lis 2011, 9:14 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2009, 0:06
Posty: 2543
Imię: Dominik
Lokalizacja: Dębica, podkarpackie
Ale nikt nie mowi o ściganiu się :) Zwiększenie mocy i momentu zwieksza przyjemność z jazdy. Owszem, trzeba się pilnować, ale bez przesady. Wiadomo Kappa, Thesis, Lybra - to nie rajdówki, ale o ile przyjemniejsze jest wyprzedzanie gdy muśnie się pedał gazu, a auto wystrzeli posłusznie do przodu.
Nie zastanawiasz się - zdążysz, nie zdążysz... Wciskasz gaz, auto wystrzela do przodu i juz kolejny Tir został daleko w tyle... Ot co.

_________________
Diagnostyka, Tuning JTD, JTDm, TDI, HDI, CDI, HGW...tel: 661-104-166
Modyfikacje softu (chiptuning) także po przesłaniu sterownika, DPF, Immo itp.
Lancia K 2.4 JTD z sześciobiegowym manualem
Obrazek


Na górę
PostDodany: 28 sie 2018, 16:18 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2008, 0:00
Posty: 10
Lokalizacja: K-ów
Cytuj:
Myslę jednak , że tak pieknie nie jest , turbina na chipie bardziej sie zagrzewa , trzeba ją chłodzić około 2 minut a nie około 1 , cała reszta jak wałek sprzęgłowy może zwyczajnie wyjśc bokiem przy ostrzejszym ruszeniu co w sinikach fiata dzieje sie nawet bez chipowania , ja bym to olał lepiej dołożyć i kupić zupełnie inne auto , thesis to nie F1 :D
Ale bzdury Turbo nie nagrzewa się bardziej tylko zwiększając doładowania zaczyna pracować na wyższych obrotach. Za wysokie obroty turbosprężarki mogą spowodować jej zbyt wczesne zużycie się jak również uszkodzenie wirnika na części gorącej lub zimnej w konsekwencji czego do trwałego jej zniszczenia przez 20 koni więcej wałek sprzęgłowy się na pewno nie urwie

Wysłane z mojego Moto C Plus przy użyciu Tapatalka


_________________
jest turbo jest zabawa........
Fiat Ulysse 2.0 Turbo
Fiat Marea weekend 1.9 Turbo
Lancia Zeta 2.0 Turbo
Lancia Delta Hf Integrale ;) 2.0 Turbo
Lancia Thesis 2.4 Turbo


Na górę
PostDodany: 30 sie 2018, 18:54 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 158
Lokalizacja: Gród Kraka
Gugi,aleś żeś kotleta odgrzaał...

_________________
Były:
Fiat 1300(116A) 1962r
Fiat 125S(125B) 1969r
FSO 125p(115D)1990r (2,0ie)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz 1,9jtd 2002r

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 3.0 V6 2002r
Fiat 125S(125B) 1971r
Lada 1500s(21061)1981r (1608DOHC)
Skoda Octavia II 2012r (2.5 MPI)


Na górę
PostDodany: 31 sie 2018, 0:11 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2008, 0:00
Posty: 10
Lokalizacja: K-ów
Nie patrzyłem na datę ;)

Wysłane z mojego Moto C Plus przy użyciu Tapatalka


_________________
jest turbo jest zabawa........
Fiat Ulysse 2.0 Turbo
Fiat Marea weekend 1.9 Turbo
Lancia Zeta 2.0 Turbo
Lancia Delta Hf Integrale ;) 2.0 Turbo
Lancia Thesis 2.4 Turbo


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 9 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl