Skąd Ci kolego przyszło do głowy że przekładałem głowice nie dobierając tłoków...Szykowaliśmy silniki do wyścigów,tłoki mieliśmy z surowym denkiem,podciecia na zawory robilismy według potrzeb."argenta67" pisze:Co znaczy samozaparcia? i to w 16V? przecież na tłokach są wycięcia pod zawory i każda zmiana, zamiana wcześniej czy później da o sobie znać, pognie zawory i taki będzie efekt a z resztą przestaje śledzić ten wątek bo niedługo mi napiszesz, że tłoki są gumy i da się wszystko zrobić, ty robisz twoje zmartwienie, twój czas, twoje pieniądze, żegnam"Bany" pisze:to można te głowice zamieniać czy nie??
2 posty wyżej piszesz że nie a 4 wyżej że tak...
a tak na prawde to znam odpowiedz ,
do starych dohc zakładaliśmy nowe głowice łącznie z 16v,
i odwrotnie,tak jak pisałem kwestia samozaparcia.
co do przekładek to założenie dohc do 125 to prostsza sprawa niż do cc700 załozyć silnik 1100
poza tym koleś sie pytał o konkrety a nie o to czy ktoś to kupi albo czy mu sie opłaca..
p.s. silnik 1100 z Fiata 127 to ja zakładałem do malucha i to z chłodnicą z boku i też jeździł, w roku 1991.
Fiat 125 a Fiat 125p to też dwa różne samochody ale Fiata 125 to ty nie widziałeś a był to 125 1600 1800 w fabrycznej włoskiej konstrukcji.
Ostatnie dwa zdania to dopiero kupa śmiechu...
Włosi nie robili 1800,tylko Polacy
Do Twojej informacji właśnie siedze nad mapami,szykuje sie powoli
Za miesiąc startuje w historycznym Monte Carlo własnie takim Fiatem 1600 którego ponoć nie widziałem...
Tematu nie musisz sledzić ,nic do niego nie wnosisz.
Koleś odezwał sie do mnie na priva i pomoge mu w miare wiedzy i mozliwości czasowych