CB - Kupiłem i co dalej?

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Awatar użytkownika
JAKUB
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 284
Rejestracja: 03 cze 2009, 20:23
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

CB - Kupiłem i co dalej?

Post autor: JAKUB » 14 sty 2010, 11:54

nie wrzucam tematu w "pytania i porady techniczne" nie chce zaśmiecać forum jeżeli moderatorzy stwierdzą ze temat tego wart to może i tam się znajdzie.

teraz na temat potrzebuje małej porady w kwestii CB albowiem jestem totalnie początkującym w tym temacie...
do zakupu sprzętu zmusiło mnie życie (panowie z mamy cię i nagrodą 200zł i 6pkt) radyjko już zakupiłem ale i tak proszę o opinie na jego temat, jest to DANITA 3000 MULTI teraz zastanawiam się nad anteną dodam że nie jeżdzę dużo ale nie mam zamiaru na niej oszczędzać (zostaje na stałe) myślałem nad Presidentem Missouri albo Dakota lub Ohio... i najważniejsze sprzęt będzie przekładany po między Lucynkami i zależy mi na największej jego mobilności.

1. ocena CB radia danita 3000 multi
2. antena President Missouri... Dakota... czy ohio?? + Wasze typy
3. jak to jest zestrojenie radyjka z anteną a jego częste przekładanie pomiędzy autami??

z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam JAKUB
Lancia k 2.0 20VT '99, VW Transporter T3 '81, Yamaha Thunderace '00

Alan

Re: CB i czarna magia = porada i pomoc

Post autor: Alan » 14 sty 2010, 12:17

Radio w miarę dobre, choć czasem pojawiają sie problemy z wyświetlaczem. No i co ważne multiband :)
Polecam antenę Hustler IC 100 tania i niezawodna a co najważniejsze prosta w strojeniu.