Cześć,
W poszukiwaniu większej ilości koników odnalazłem temat zmian głowicy. W prawdzie dotyczył jednostek 1.1 i 1.2 w fiacie, ale naszła mnie myśl: Czy uda się swap głowicy 10v na 20v w silniku 2.4 jtd . Czy konieczna jest zmiana kolektora dolotowego, wtryskiwaczy, listwy wtryskowej ??
Lybra 2.4 - Czy możliwy jest swap głowicy 10v na 20v ??
- LybraSW
- Klubowicz
- Posty: 647
- Rejestracja: 24 lut 2008, 0:00
- Imię: Michal
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Lybra 2.4 - Czy możliwy jest swap głowicy 10v na 20v ??
Była - Lancia Lybra SW 2.4 JTD Bicolore - lll miejsce w konkursie piękności na zlocie LKP w Sielpii
Ford Focus II FL 1.6 TDCI 2010r
Cannondale F800 Lefty
Cięższa połówka MonikiSW
Ford Focus II FL 1.6 TDCI 2010r
Cannondale F800 Lefty
Cięższa połówka MonikiSW
Re: Lybra 2.4 - Czy możliwy jest swap głowicy 10v na 20v ??
Sama zmiana głowicy to tylko mechaniczna przekładka ale to nie wystarczy, cały osprzęt jest przeznaczony do tego co jest i nie można tak sobie zmieniaćLybraSW pisze:Cześć,
W poszukiwaniu większej ilości koników odnalazłem temat zmian głowicy. W prawdzie dotyczył jednostek 1.1 i 1.2 w fiacie, ale naszła mnie myśl: Czy uda się swap głowicy 10v na 20v w silniku 2.4 jtd . Czy konieczna jest zmiana kolektora dolotowego, wtryskiwaczy, listwy wtryskowej ??
- Art92
- Klubowicz
- Posty: 1905
- Rejestracja: 25 gru 2007, 0:00
- Imię: Artur
- Lokalizacja: Sierakowice/Słupsk
Re: Lybra 2.4 - Czy możliwy jest swap głowicy 10v na 20v ??
a nie lepiej zwykly chip tuning? Musisz duzooo zainwestować żeby przerobić ten silnik na multitjet a mocy i tak większej niz po chipie nie osiągniesz.165-175 koni i 362,385 lub 390 NM to w zupełności wystarczające żeby zrobić z Lybry bardzo dynamiczne autko.Tyle koni maja multijety w Alfie 156 czy 159 w wersji 2.4mjtd. Tu masz link To także niewielki wzrost mocy procentowo wiec nie powinno to zaszkodzić silnikowi.
Ostatnio zmieniony 11 lip 2010, 19:35 przez bargaw3181, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: literówki
Powód: literówki