Re: Wykresy z hamowni. All in One...
: 30 cze 2013, 9:53
Pacjent coprawda nie Lancia, lecz Citroen, ale temat dość ciekawy ponieważ w aucie Radka (Xantia 2.0 HDI 110KM RHZ) jeszcze za poprzedniego właściciela (który skarżył się na problemy z immo) jakiś znachor samochodowy wymienił sterownik ECU wraz z fragmentem immo z Peugeota 406 - 90KM, samochód jezdził słabo, nie działały zawór N75 oraz czujnik doladowania.
Samochód nie odpalał na żadnym sterowniku z Xantii 110 KM, Peugeota ani na żadnym innym, więc zrobiłem soft-hybrydę łączącą kody źródłowe Peugeota i Citroena, dzięki czemu rozwiązałem problem immo, uruchomiłem wszystkie systemy wersji 110KM i po kilku zmianach oprogramowanie obecnie działa bez żadnych błędów.
Ogólnie spędziłem przy oprogramowaniu sterownika ponad 2 tygodnie, by Xantia zaczęła normalnie funkcjonować.
A ponieważ przy tworzeniu oprogramowania, nie mogłem sie powstrzymać by "coś jeszcze nie dłubnąć" efekty zmian widać poniżej. Jako punkt odniesienia podam iż seria to 109KM/250Nm
Samochód nie odpalał na żadnym sterowniku z Xantii 110 KM, Peugeota ani na żadnym innym, więc zrobiłem soft-hybrydę łączącą kody źródłowe Peugeota i Citroena, dzięki czemu rozwiązałem problem immo, uruchomiłem wszystkie systemy wersji 110KM i po kilku zmianach oprogramowanie obecnie działa bez żadnych błędów.
Ogólnie spędziłem przy oprogramowaniu sterownika ponad 2 tygodnie, by Xantia zaczęła normalnie funkcjonować.
A ponieważ przy tworzeniu oprogramowania, nie mogłem sie powstrzymać by "coś jeszcze nie dłubnąć" efekty zmian widać poniżej. Jako punkt odniesienia podam iż seria to 109KM/250Nm