Chip 16vT

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
dawidson

Chip 16vT

Post autor: dawidson » 03 gru 2012, 19:27

Czy ktoś miał okazję spotkać się z tym wkładem osobiście?

http://www.ebay.co.uk/itm/FIAT-Coupe-16 ... 1188987712
"... I guess it's just the way I'm wired."

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6287
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Chip 16vT

Post autor: vanisch » 03 gru 2012, 22:41

Skontaktuj się z producentem - lanciahf.eu ;)

Dostępne 3 wersje chip'a, pod różne modyfikacje.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

dawidson

Odp: Chip 16vT

Post autor: dawidson » 03 gru 2012, 22:53

Producent powiedział mi km samo co można przeczytać na ich stronie. Miałem nadzieję, że może ktoś już miał ten wkład u siebie i może się podzielić opinią.

"... I guess it's just the way I'm wired."

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6287
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Chip 16vT

Post autor: vanisch » 03 gru 2012, 23:12

Jeśli na tym forum w DE nikt nie miał, to może zapytaj na forum Fiata Coupe w UK?
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

dawidson

Odp: Chip 16vT

Post autor: dawidson » 04 gru 2012, 0:22

Na niemieckim forum chip to trochę temat do tego żeby się zbiorowo masturbować. Polecany jest program autorstwa jednej osoby. Też daje około 240 koni ale wymaga min pb98. Do tego cena jest zaporowa i obowiązuje wokół niej śmieszna zmowa milczenia. Nikt nie chce się przyznać ile zapłacił, każdy odsyła do tego samego tunera... Niestety, mam trochę zbyt daleko żeby jechać w ciemno po gotowy wkład. A znowu cena za indywidualne strojenie idąca w kilkaset euro to moim zdaniem przesada.
http://www.powerdelta.de/
W dziale Fahrzeugabstimmung można sobie sprawdzić ceny za strojenie.

Generalnie to miałem nadzieję, że temat rozwinie się z dyskusję co warto, gdzie i za ile ;)

"... I guess it's just the way I'm wired."

Awatar użytkownika
vanisch
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 6287
Rejestracja: 04 sie 2006, 0:00
Imię: Bartosz
Lokalizacja: Tarnów

Re: Chip 16vT

Post autor: vanisch » 04 gru 2012, 8:31

O, za 250 euro zrobią mi programem w 1.6 16v ze 103 koni na 117 i + 25NM :lol:

Na forum Fiata Coupe polecają fachowca z Warszawy- stroił mocniejsze 20vT i 16vT.
Były:
Dedra 1.6 IE, Dedra 1.8 16v VVT, Dedra 2.0 16v, Dedra 1.6 16v LPG
Delta 1.6 16v, Delta 2.0 16v,
Delta VVT i 2.0 16v Turbo na części
Lybra 2.0 20v Emblema
Megane mkI ph2 1.9dCi, Polonez Caro Plus GLI, Golf mk2 GT, Poldolot Cargo Plus GSi
Ulysse, Doblo Malibu, Peugeot 207, Fiat Doblo, Pro_Ceed, IS200
GTC, Meriva, Vectra
Berlingo
Są:
BMW + 3x Dedra + K V6 + Yaris Verso + Vibe + SC Sporting

dawidson

Odp: Chip 16vT

Post autor: dawidson » 04 gru 2012, 9:13

vanisch pisze:O, za 250 euro zrobią mi programem w 1.6 16v ze 103 koni na 117 i + 25NM :lol:

Na forum Fiata Coupe polecają fachowca z Warszawy- stroił mocniejsze 20vT i 16vT.
Tyle, że do Warszawy to ja mam 1100 km. W jedną stronę. Podobnie do Krakowa czy innych większych miast. Właśnie dlatego coraz bardziej rozglądam się za sprawdzonym gotowcem ;)

"... I guess it's just the way I'm wired."

evo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 190
Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Chip 16vT

Post autor: evo » 19 gru 2012, 14:00

chcesz mieć dobry indywidualny program to jedź do Andreasa Kreuza, benzyne w zasadzie powinno tylko tak się stroić, on to robi na codzień takie lancie, ma doświadczenie. Twój wybór. Mój drugi silnik też będzie strojony u niego choć mam dalej i nie wybrzydzam.

dawidson

Re: Chip 16vT

Post autor: dawidson » 19 gru 2012, 15:25

evo pisze:chcesz mieć dobry indywidualny program to jedź do Andreasa Kreuza, benzyne w zasadzie powinno tylko tak się stroić, on to robi na codzień takie lancie, ma doświadczenie. Twój wybór. Mój drugi silnik też będzie strojony u niego choć mam dalej i nie wybrzydzam.
Cena u Andreasa jest dla mnie zaporowa :(

Awatar użytkownika
mac1us
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1321
Rejestracja: 01 wrz 2009, 20:10
Imię: Maciek
Lokalizacja: Radziszów Kraków

Re: Chip 16vT

Post autor: mac1us » 19 gru 2012, 16:03

Tzn. jak kształtuje się cena? On stroi na oryginalnym kompie nic nie dokładając? Nie tak jak Polacy det3 czy inne jeszcze bardziej pospolite chipy?

dawidson

Odp: Chip 16vT

Post autor: dawidson » 19 gru 2012, 16:05

Według cennika na stronie to 550 euro. Z tego co wiem dostajesz wkład z nowym programem.

"... I guess it's just the way I'm wired."

evo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 190
Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Chip 16vT

Post autor: evo » 19 gru 2012, 16:19

zmieniony soft oryginalny, 550euro w Niemczech za indywidualne to dobra cena, w Polsce zadzwoń i zapytaj ile kosztuje turbo benzyna, 2-3tys zł, Lancii tych i tak robi bardzo niewiele firm. Niedawno robiliśmy niby popularne Audi S3, we Wrocławiu, indyw. strojenie po modyfikacjach, 2500zł bez gadania i targowania, albo klient robi albo do widzenia.

dawidson

Odp: Chip 16vT

Post autor: dawidson » 19 gru 2012, 16:48

evo pisze:zmieniony soft oryginalny, 550euro w Niemczech za indywidualne to dobra cena, w Polsce zadzwoń i zapytaj ile kosztuje turbo benzyna, 2-3tys zł, Lancii tych i tak robi bardzo niewiele firm. Niedawno robiliśmy niby popularne Audi S3, we Wrocławiu, indyw. strojenie po modyfikacjach, 2500zł bez gadania i targowania, albo klient robi albo do widzenia.
No właśnie dzwoniłem i pytałem ile to kosztuje w Polsce. Jest sporo taniej. No chyba, że klient zjawia się w niebieskim polarze z logo subaru - wtedy wiadomo że w dobrym smaku jest przyjąć na klatę każdą cenę ;)

"... I guess it's just the way I'm wired."

Awatar użytkownika
emil504
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 113
Rejestracja: 29 wrz 2010, 18:05
Imię: Emil
Lokalizacja: LUBLIN

Re: Chip 16vT

Post autor: emil504 » 19 gru 2012, 17:27

Ja mam u siebie chip evocars na + 50 HP , efekt dobry. Ale czy jest te 50 HP więcej? Zmieniłem regulator ciśnienia paliwa na 3 bar , pompa paliwa mocniejsza z audi a8, świece nie wymieniane, standardowa chłodnica powietrza. Kata nie mam. I jest jak tu opisali , że na zimnym silniku *** nie jazda. Trzeba poczekać do zagrzania. Inaczej skacze i nie równo pracuje. Masz filmik jak sie zbiera po wymianie pestki na evocars. http://www.youtube.com/watch?v=0Iu_d4hYZR8
Ps. zobaczyć te konie (244 HP ) miła rzecz , ale ten moment 386 Nm.
Lublin - Lancia Delta II HPE HF Turbo

evo
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 190
Rejestracja: 11 lis 2007, 0:00
Lokalizacja: Zielona Góra

Re: Chip 16vT

Post autor: evo » 19 gru 2012, 18:04

emil504 pisze:Ja mam u siebie chip evocars na + 50 HP , efekt dobry. Ale czy jest te 50 HP więcej? Zmieniłem regulator ciśnienia paliwa na 3 bar , pompa paliwa mocniejsza z audi a8, świece nie wymieniane, standardowa chłodnica powietrza. Kata nie mam. I jest jak tu opisali , że na zimnym silniku *** nie jazda. Trzeba poczekać do zagrzania. Inaczej skacze i nie równo pracuje. Masz filmik jak sie zbiera po wymianie pestki na evocars. http://www.youtube.com/watch?v=0Iu_d4hYZR8
Ps. zobaczyć te konie (244 HP ) miła rzecz , ale ten moment 386 Nm.

I to jest właśnie dobry przykład złego programu/niedopasowanego do silnika, norrmalny, czyli dobry soft nie zmienia nic w pracy na zimno czy ciepło, silnik musi ładnie, normalnie pracować. Zajmuję się tym zawodowo i wiem o czym mowa, poza tym kolega dawidson ma immo i żadne kości uniwersalne nie podejdą. Albo dobrze albo wcale.

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Tuning :::”