Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 20 lut 2018, 04:59

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Post: 29 lip 2013, 07:43 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 26 lip 2013, 07:52
Posty: 79
Lokalizacja: Wypełnij to pole
witam. Mam malutka Lancie Ypsilon z silniczkiem 1.1. Zastanawiam sie w jaki sposob troszke ja uskocznic, macie jakies rozsadne pomysły, doswiadczenia?? prosze tylko bez rad typu zmien samochód , zmien silnik:P


Ostatnio zmieniony 05 sie 2013, 17:53 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Pisownia!


Na górę
Post: 29 lip 2013, 11:28 
Cytuj:
witam. mam malutka lancie ypsilon z silniczkiem 1.1. zastanawiam sie w jaki sposob troszke ja uskocznic, macie jakies rozsadne pomysły, doswiadczenia?? prosze tylko bez rad typu zmien samochód , zmien silnik:P
Poza tymi dwiema, które sam podałeś, nie ma rozsądnych propozycji :D
Możesz próbować zmiany wałka na sportowy (i przy tym zrobienia góry) lub dokładania turbiny, obie te zmiany będą absolutnie nieadekwatne do wartości samochodu.
Możesz też kupić sportową wkładkę filtra powietrza, sportowe świece, magnetyzery, sportowy wydech, strumiennicę itd.
Stracisz trochę grosza (mniej niż na porządny tunning mechaniczny) ale zyskasz dobre samopoczucie i przyrost mocy na poziomie 0,5 procenta do serii : gafa : : lol :
Zatem powodzenia i dobrej zabawy : ok2 : : ok2 : : ok2 :


Na górę
   
Post: 29 lip 2013, 12:25 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 26 lip 2013, 07:52
Posty: 79
Lokalizacja: Wypełnij to pole
hehe, wiesz, najlepiej mienic samochód, ale skoro ma sie to co sie ma to i z tym mozna zakrecic:P


Na górę
Post: 30 lip 2013, 12:06 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2005, 00:00
Posty: 20002
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Jeszcze jest opcja - opróżnić bagażnik, napompować opony do właściwego ciśnienia, tankować shell racing i jeździć za tirami ;)
Po prostu to nie jest auto ścigant...

_________________
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)


Na górę
Post: 30 lip 2013, 14:02 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2068
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Tu prosze coś dla ciebie, na forum Punto, czy warto nie wiem, ale ja osobiście bym się nie bawił.

:link:

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :), FC 16VT, Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Bravo 1.6 16V


Na górę
Post: 30 lip 2013, 14:07 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 wrz 2007, 00:00
Posty: 1888
Imię: Jarek
Lokalizacja: Świdnica/Legnica
wiesz, dodasz mocy jak zmienisz wentylki w kołach ze zwyklch na takie świecące czaski - mniejszy opór powietrza...

Wybacz kolego za ten żart, ale prosze - sam już sobie odpowiedziałeś na początku

_________________
Tel: 608 079 842

BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz BMW E36 Coupe
Obrazek
Obrazek


Na górę
Post: 30 lip 2013, 16:31 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 26 lip 2013, 07:52
Posty: 79
Lokalizacja: Wypełnij to pole
heh, tez tak sobie zartowałem z ludz bo nigdy tak słabego auta niemiałem. aczkolwiek na maluchu sporo sie nauczyłem. zadalem wam pytanie ze wzgledu na jakiekolwiek doswiadczenie, ale widze ze opowiedzi jak wszedzie, heh, az sie przykro robi jak sie takie cos czyta. niejest problemem podnbiesc moc w duzych silnikach, ale zrobic cos z malucha to jest wyczyn.


Na górę
Post: 30 lip 2013, 16:47 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2068
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Cytuj:
heh, tez tak sobie zartowałem z ludz bo nigdy tak słabego auta niemiałem. aczkolwiek na maluchu sporo sie nauczyłem. zadalem wam pytanie ze wzgledu na jakiekolwiek doswiadczenie, ale widze ze opowiedzi jak wszedzie, heh, az sie przykro robi jak sie takie cos czyta. niejest problemem podnbiesc moc w duzych silnikach, ale zrobic cos z malucha to jest wyczyn.
Y z silnikiem 1.1 było mało, to taki unikat, więc w tej kwestii pomocy na forum Lanci raczej nie uzyskasz. Dlatego ci posłałem linka na Forum Punto tam masz wszystko opisane :)

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :), FC 16VT, Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Bravo 1.6 16V


Na górę
Post: 30 lip 2013, 17:00 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 maja 2007, 00:00
Posty: 707
Imię: Barney
Lokalizacja: Wrocław
Nie no, nie tak mało. Od 98 jako podstawowy silnik w Elefantino Blu zamieszczali dzięki czemu cena poszła w dół troszkę. Ba mysle że po 1.2 8v to chyba drugi lub trzeci najpopularniejszy.

_________________
Rodzinnie:
Były: Thema 3.0 V6/ Thema 2.0 Turbo 16v/Thema 2.0 8v/Kappa 2.4 TDS
Są: Y Elefantino 1.2 16v Super-Fire/ Lybra SW 2.4 JTD

Obrazek Lybra SW 2.4 JTD 00`
Obrazek Suzuki Swift 1.3 97`
Obrazek Y Elefantino 1.2 16v 02`


Na górę
Post: 30 lip 2013, 17:26 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2068
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Może na rynek polski wypuszczali takie biedne wersje. Natomiast w DE 1.1 praktycznie nie występują. Sam chyba będe szukał jakiegoś 1.2 16V

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :), FC 16VT, Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Bravo 1.6 16V


Na górę
Post: 31 lip 2013, 06:07 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 26 lip 2013, 07:52
Posty: 79
Lokalizacja: Wypełnij to pole
to powiedzcie mi tylko jeszcze czy to jest taki sam silnik jak w seicento 1.1?? dzieki za linka juz obejrzałem:) ale jezeli to jest tak sam silnik jak w seju to chyba pójde w strone turbo. robiłem juz taki projekt, jest tano i na uzewanych gratach miesci sie w 1000 zl.


Na górę
Post: 31 lip 2013, 11:25 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Posty: 2068
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE
Silnik jest ten sam co w Seicento, różni się wtryskiem. Tylko na początku produkcji SC miało SPI, potem wprowadzono MPI Od silnika z Punto nie różni się niczym.

_________________
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :), FC 16VT, Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Bravo 1.6 16V


Na górę
Post: 31 lip 2013, 11:42 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 26 lip 2013, 07:52
Posty: 79
Lokalizacja: Wypełnij to pole
dzieki za odpowiedz:)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]