Lancia Ypsilon - ulepszenie

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
siwyolsztyn
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 79
Rejestracja: 26 lip 2013, 07:52
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Lancia Ypsilon - ulepszenie

Postautor: siwyolsztyn » 29 lip 2013, 07:43

witam. Mam malutka Lancie Ypsilon z silniczkiem 1.1. Zastanawiam sie w jaki sposob troszke ja uskocznic, macie jakies rozsadne pomysły, doswiadczenia?? prosze tylko bez rad typu zmien samochód , zmien silnik:P
Ostatnio zmieniony 05 sie 2013, 17:53 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Powód: Pisownia!

Rafako

Re: lancia ypsilon

Postautor: Rafako » 29 lip 2013, 11:28

siwyolsztyn pisze:witam. mam malutka lancie ypsilon z silniczkiem 1.1. zastanawiam sie w jaki sposob troszke ja uskocznic, macie jakies rozsadne pomysły, doswiadczenia?? prosze tylko bez rad typu zmien samochód , zmien silnik:P
Poza tymi dwiema, które sam podałeś, nie ma rozsądnych propozycji :D
Możesz próbować zmiany wałka na sportowy (i przy tym zrobienia góry) lub dokładania turbiny, obie te zmiany będą absolutnie nieadekwatne do wartości samochodu.
Możesz też kupić sportową wkładkę filtra powietrza, sportowe świece, magnetyzery, sportowy wydech, strumiennicę itd.
Stracisz trochę grosza (mniej niż na porządny tunning mechaniczny) ale zyskasz dobre samopoczucie i przyrost mocy na poziomie 0,5 procenta do serii : gafa : : lol :
Zatem powodzenia i dobrej zabawy : ok2 : : ok2 : : ok2 :

siwyolsztyn
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 79
Rejestracja: 26 lip 2013, 07:52
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: lancia ypsilon

Postautor: siwyolsztyn » 29 lip 2013, 12:25

hehe, wiesz, najlepiej mienic samochód, ale skoro ma sie to co sie ma to i z tym mozna zakrecic:P

Awatar użytkownika
Nat
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 20002
Rejestracja: 25 lis 2005, 00:00
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Kontaktowanie:

Re: lancia ypsilon

Postautor: Nat » 30 lip 2013, 12:06

Jeszcze jest opcja - opróżnić bagażnik, napompować opony do właściwego ciśnienia, tankować shell racing i jeździć za tirami ;)
Po prostu to nie jest auto ścigant...
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2087
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: lancia ypsilon

Postautor: Lukasz_TG » 30 lip 2013, 14:02

Tu prosze coś dla ciebie, na forum Punto, czy warto nie wiem, ale ja osobiście bym się nie bawił.

:link:
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)

Awatar użytkownika
Jarek_Jarecki
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1901
Rejestracja: 19 wrz 2007, 00:00
Imię: Jarek
Lokalizacja: Świdnica/Legnica
Kontaktowanie:

Re: lancia ypsilon

Postautor: Jarek_Jarecki » 30 lip 2013, 14:07

wiesz, dodasz mocy jak zmienisz wentylki w kołach ze zwyklch na takie świecące czaski - mniejszy opór powietrza...

Wybacz kolego za ten żart, ale prosze - sam już sobie odpowiedziałeś na początku
Tel: 608 079 842

BYŁO: Fiat 126p, Fiat UNO, Lancia Lybra, BMW E36 coupe, Renault Scenic, Mazda 626 GD, Ford Escort MK6, Opel Omega Caravan, Fiat Seicento, ALFA ROMEO 146 , Ford Escort MK7
JEST:Opel VECTRA C Caravan Z19DTH oraz BMW E36 Coupe
Obrazek
Obrazek

siwyolsztyn
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 79
Rejestracja: 26 lip 2013, 07:52
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: lancia ypsilon

Postautor: siwyolsztyn » 30 lip 2013, 16:31

heh, tez tak sobie zartowałem z ludz bo nigdy tak słabego auta niemiałem. aczkolwiek na maluchu sporo sie nauczyłem. zadalem wam pytanie ze wzgledu na jakiekolwiek doswiadczenie, ale widze ze opowiedzi jak wszedzie, heh, az sie przykro robi jak sie takie cos czyta. niejest problemem podnbiesc moc w duzych silnikach, ale zrobic cos z malucha to jest wyczyn.

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2087
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: lancia ypsilon

Postautor: Lukasz_TG » 30 lip 2013, 16:47

siwyolsztyn pisze:heh, tez tak sobie zartowałem z ludz bo nigdy tak słabego auta niemiałem. aczkolwiek na maluchu sporo sie nauczyłem. zadalem wam pytanie ze wzgledu na jakiekolwiek doswiadczenie, ale widze ze opowiedzi jak wszedzie, heh, az sie przykro robi jak sie takie cos czyta. niejest problemem podnbiesc moc w duzych silnikach, ale zrobic cos z malucha to jest wyczyn.
Y z silnikiem 1.1 było mało, to taki unikat, więc w tej kwestii pomocy na forum Lanci raczej nie uzyskasz. Dlatego ci posłałem linka na Forum Punto tam masz wszystko opisane :)
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)

Awatar użytkownika
Gawlick
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 707
Rejestracja: 02 maja 2007, 00:00
Imię: Barney
Lokalizacja: Wrocław
Kontaktowanie:

Re: lancia ypsilon

Postautor: Gawlick » 30 lip 2013, 17:00

Nie no, nie tak mało. Od 98 jako podstawowy silnik w Elefantino Blu zamieszczali dzięki czemu cena poszła w dół troszkę. Ba mysle że po 1.2 8v to chyba drugi lub trzeci najpopularniejszy.
Rodzinnie:
Były: Thema 3.0 V6/ Thema 2.0 Turbo 16v/Thema 2.0 8v/Kappa 2.4 TDS
Są: Y Elefantino 1.2 16v Super-Fire/ Lybra SW 2.4 JTD

Obrazek Lybra SW 2.4 JTD 00`
Obrazek Suzuki Swift 1.3 97`
Obrazek Y Elefantino 1.2 16v 02`

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2087
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: lancia ypsilon

Postautor: Lukasz_TG » 30 lip 2013, 17:26

Może na rynek polski wypuszczali takie biedne wersje. Natomiast w DE 1.1 praktycznie nie występują. Sam chyba będe szukał jakiegoś 1.2 16V
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)

siwyolsztyn
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 79
Rejestracja: 26 lip 2013, 07:52
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: lancia ypsilon

Postautor: siwyolsztyn » 31 lip 2013, 06:07

to powiedzcie mi tylko jeszcze czy to jest taki sam silnik jak w seicento 1.1?? dzieki za linka juz obejrzałem:) ale jezeli to jest tak sam silnik jak w seju to chyba pójde w strone turbo. robiłem juz taki projekt, jest tano i na uzewanych gratach miesci sie w 1000 zl.

Lukasz_TG
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2087
Rejestracja: 16 lut 2010, 22:59
Lokalizacja: Tarnowskie Góry \ Regensburg DE

Re: lancia ypsilon

Postautor: Lukasz_TG » 31 lip 2013, 11:25

Silnik jest ten sam co w Seicento, różni się wtryskiem. Tylko na początku produkcji SC miało SPI, potem wprowadzono MPI Od silnika z Punto nie różni się niczym.
Thema SW 2.0 VIS, Thema 16VT MK III LX (do odbudowy), Kappa 2.0 SW wel gruz :),Bravo 2.0 20V - jeszcze bez - VT, Y 1.2 8V :)

siwyolsztyn
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 79
Rejestracja: 26 lip 2013, 07:52
Lokalizacja: Wypełnij to pole

Re: lancia ypsilon

Postautor: siwyolsztyn » 31 lip 2013, 11:42

dzieki za odpowiedz:)


Wróć do „::: Tuning :::”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Gracjan i 4 gości