Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 21 maja 2018, 18:46

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Post: 11 lip 2014, 08:55 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 04 lip 2012, 13:09
Posty: 1839
Lokalizacja: Gliwice
A tak na poważnie,
Tu kłania się topic tuningowy, wszelkich zwolenników danych fabrycznych, oraz przekazów medialnych dla masy prosimy o opuszczenie i nieczytanie
ze względu na możliwość zdenerwowania.






No to jak jesteś już tu to :
Ten tuning to tak żartem, chodzi i poprawę, polepszenie życia pompy RAIL, regulatora i wtryskiwaczy.
Napisze to w skrócie, i podam linki.
Ponieważ ON ma smarować PWC, regulator i wtryski, a zmniejszenie zwartości siarki zmniejsza smarowność, od dawna dawna dolewałem do ON środki smarne.
W 2005/06 przy silniku XDTL ( z doładowanie 0,4 bara : hahaha : , takkk tyle miały) dolewałem skandynawskiego specyfiku przeznaczonego do pojazdów rolniczych napędzanych OO.
Tak już w 2005r w Skandynawii traktory miały układ RAIL takie jak my.
Kosztowało to ok 250zl/5L jak dobrze pamiętam. Niestety już niedostępne w PL.
Zanim trafiłem na ten cud to w użyciu był MIXOL i też dawał radę, no ale powiedzmy prawdę, to inne technologie i ciśnienia. Tu już mixolowi mówię nie.
Następcą tego mazidła jest Liquid Moly 1052 w ilości ( ja daję 10ml/10L paliwa)
A żeby nie było dolewam tego od pierwszego tankowania po zakupie wozideł, i przy każdym tankowaniu.
A tu link co sobie poczytacie :
:link:

A po pewnym czasie, poprawiła się praca regulatora ciśnienia i klepiący wtrysk się uciszył a testy przelewowe z wartościami można odszukać w moich opisach bordowej padliny.
Zaznaczam nikogo nie namawiam, nie zmuszam, tylko pomyśl i wyciągnij sam wnioski.


Na górę
Post: 11 lip 2014, 10:05 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 9574
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Ja osobiście dolewam Orlenowskiego Semi 2T w proporcji 1:250 - 1:300, z przerwą co kilka tankowań.
Z zauważalnych popraw - cichsza praca silnika na zimno, w ciągu pierwszych sekund po odpaleniu i nieco bardziej miękka praca później. Korekt wtryskiwaczy nie sprawdzę ze względu na EDC15.

Polecam również topic na forum Alfaholików - przejrzeć od pierwszej strony, są tam podane linki do testów laboratoryjnych przeprowadzonych na zlecenie chłopaków z klubu Avensisa.

:link:

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 2 ] 

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]