Tuning pompy RAIL i wtryskiwaczy
: 11 lip 2014, 8:55
A tak na poważnie,
Tu kłania się topic tuningowy, wszelkich zwolenników danych fabrycznych, oraz przekazów medialnych dla masy prosimy o opuszczenie i nieczytanie
ze względu na możliwość zdenerwowania.
No to jak jesteś już tu to :
Ten tuning to tak żartem, chodzi i poprawę, polepszenie życia pompy RAIL, regulatora i wtryskiwaczy.
Napisze to w skrócie, i podam linki.
Ponieważ ON ma smarować PWC, regulator i wtryski, a zmniejszenie zwartości siarki zmniejsza smarowność, od dawna dawna dolewałem do ON środki smarne.
W 2005/06 przy silniku XDTL ( z doładowanie 0,4 bara , takkk tyle miały) dolewałem skandynawskiego specyfiku przeznaczonego do pojazdów rolniczych napędzanych OO.
Tak już w 2005r w Skandynawii traktory miały układ RAIL takie jak my.
Kosztowało to ok 250zl/5L jak dobrze pamiętam. Niestety już niedostępne w PL.
Zanim trafiłem na ten cud to w użyciu był MIXOL i też dawał radę, no ale powiedzmy prawdę, to inne technologie i ciśnienia. Tu już mixolowi mówię nie.
Następcą tego mazidła jest Liquid Moly 1052 w ilości ( ja daję 10ml/10L paliwa)
A żeby nie było dolewam tego od pierwszego tankowania po zakupie wozideł, i przy każdym tankowaniu.
A tu link co sobie poczytacie :
A po pewnym czasie, poprawiła się praca regulatora ciśnienia i klepiący wtrysk się uciszył a testy przelewowe z wartościami można odszukać w moich opisach bordowej padliny.
Zaznaczam nikogo nie namawiam, nie zmuszam, tylko pomyśl i wyciągnij sam wnioski.
Tu kłania się topic tuningowy, wszelkich zwolenników danych fabrycznych, oraz przekazów medialnych dla masy prosimy o opuszczenie i nieczytanie
ze względu na możliwość zdenerwowania.
No to jak jesteś już tu to :
Ten tuning to tak żartem, chodzi i poprawę, polepszenie życia pompy RAIL, regulatora i wtryskiwaczy.
Napisze to w skrócie, i podam linki.
Ponieważ ON ma smarować PWC, regulator i wtryski, a zmniejszenie zwartości siarki zmniejsza smarowność, od dawna dawna dolewałem do ON środki smarne.
W 2005/06 przy silniku XDTL ( z doładowanie 0,4 bara , takkk tyle miały) dolewałem skandynawskiego specyfiku przeznaczonego do pojazdów rolniczych napędzanych OO.
Tak już w 2005r w Skandynawii traktory miały układ RAIL takie jak my.
Kosztowało to ok 250zl/5L jak dobrze pamiętam. Niestety już niedostępne w PL.
Zanim trafiłem na ten cud to w użyciu był MIXOL i też dawał radę, no ale powiedzmy prawdę, to inne technologie i ciśnienia. Tu już mixolowi mówię nie.
Następcą tego mazidła jest Liquid Moly 1052 w ilości ( ja daję 10ml/10L paliwa)
A żeby nie było dolewam tego od pierwszego tankowania po zakupie wozideł, i przy każdym tankowaniu.
A tu link co sobie poczytacie :
A po pewnym czasie, poprawiła się praca regulatora ciśnienia i klepiący wtrysk się uciszył a testy przelewowe z wartościami można odszukać w moich opisach bordowej padliny.
Zaznaczam nikogo nie namawiam, nie zmuszam, tylko pomyśl i wyciągnij sam wnioski.