Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Wszystko na temat tuningu [zarówno mechanicznego jak i optycznego] najpiękniejszych aut na świecie...Forum jest tylko dla zasady, bo któż chciałby tuningować takie auta...:)
Awatar użytkownika
fedos
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 959
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Postautor: fedos » 20 paź 2016, 15:33

Tak Bozarto widać na fotce

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 9661
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia

Postautor: FXX » 20 paź 2016, 15:44

Na tablecie fotki mi się nie ładują i nic nie widzę ;)
Czyli nasze polskie Mikody :)
Mam nadzieję, że nie są przewiercane na wylot, bo Mikody GT lubiały pękać.

Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek

Awatar użytkownika
fedos
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 959
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Postautor: fedos » 20 paź 2016, 15:50

schab pisze:
fedos pisze:Niby czemu nie zawracać gitary? Skoro poprawiają hamowanie to jest sens, bo innej drogi już nie ma. Pomijając oczywiście brembo
Miałem w Dedrze nacinane i nawiercane tarcze i poza zwiększonym poziomem hałasu przy hamowaniu - innych różnic nie odczułem...
Jak jeździsz jak dziadek to nie odczujesz żadnej różnicy. Nie od dziś wiadomo, że hamulec w kapiszonie konczy sie po 3 szybkich hamowaniach z predkości większej niż 160km/. Jeżdżę dużo po drogach szybkiego ruchu dlatego nie raz mam akcje,że musze szybko kilka razy zahamować. Po to Bozia dała nacinane i perforowane tarcze, żeby ciepło i gazy szybciej odprowadzić co przekłada sie na nieprzegrzewanie układu hamulcowego.
I bez umoralniania, że nie można szybko jeździć ;d

Awatar użytkownika
fedos
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 959
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re:

Postautor: fedos » 20 paź 2016, 15:52

Pewnie klepane w tej samej fabryce ;) Mikodą też handluje ten gościu z Bozarto. Swoją drogą Mikoda zbiera bardzo dobre opinie nie tylko w zwykłych samochodach ;) Jak to mówią " Cudze chwalicie swojego nie znacie "
FXX pisze:Na tablecie fotki mi się nie ładują i nic nie widzę ;)
Czyli nasze polskie Mikody :)


Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 9661
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia

Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Postautor: FXX » 20 paź 2016, 15:55

fedos pisze:Pewnie klepane w tej samej fabryce ;) Mikodą też handluje ten gościu z Bozarto. Swoją drogą Mikoda zbiera bardzo dobre opinie nie tylko w zwykłych samochodach ;) Jak to mówią " Cudze chwalicie swojego nie znacie "
FXX pisze:Na tablecie fotki mi się nie ładują i nic nie widzę ;)
Czyli nasze polskie Mikody :)


Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Z tymi pozytywnymi opiniami to bym nie przesadzał...
Wersje przewiercane (na wylot) lubiały pękać na otworach.

Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek

Awatar użytkownika
fedos
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 959
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Postautor: fedos » 20 paź 2016, 16:06

FXX pisze:
fedos pisze:Pewnie klepane w tej samej fabryce ;) Mikodą też handluje ten gościu z Bozarto. Swoją drogą Mikoda zbiera bardzo dobre opinie nie tylko w zwykłych samochodach ;) Jak to mówią " Cudze chwalicie swojego nie znacie "
FXX pisze:Na tablecie fotki mi się nie ładują i nic nie widzę ;)
Czyli nasze polskie Mikody :)


Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Z tymi pozytywnymi opiniami to bym nie przesadzał...
Wersje przewiercane (na wylot) lubiały pękać na otworach.

Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Znajomi smigali na Mikodach bez jakichkolwiek problemów. Bartek przejeździł w Kapiszonie 2 komplety i też z Bozarto nie miał problemów. Z drugiej strony na pewno ma to wpływ na tarczę i możliwe, że pęknie tak samo jak Zimmermany czy inne uje muje za większą kase, które też pękają.Po pewnym czasie każde szlag trafi. Miejmy nadzieje, że nie peknie tak szybko jak moje Brembo w Mondziaku. Po 2 tygodniach miały pęknięcia na całej powierzchni. Od tamtej pory od Brembo trzymam sie z
daleka...

Awatar użytkownika
FXX
Administrator
Administrator
Posty: 9661
Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia

Postautor: FXX » 20 paź 2016, 16:14

Opinie są podzielone ;) Ja je jednak odpuściłem po obejrzeniu kilku popękanych tarcz.
W każdym razie życzę bezproblemowej eksploatacji.

Wysłane z mojego SM-T555 przy użyciu Tapatalka
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V


Obrazek

Awatar użytkownika
fedos
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 959
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Postautor: fedos » 20 paź 2016, 16:38

Pożyjemy zobaczymy ;) Jak wytrzymają 25tys to bede zadowolony :D

Awatar użytkownika
schab
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 796
Rejestracja: 29 maja 2006, 00:00
Lokalizacja: Radziszów k. Krakowa

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Postautor: schab » 20 paź 2016, 18:24

fedos pisze:
schab pisze:
fedos pisze:Niby czemu nie zawracać gitary? Skoro poprawiają hamowanie to jest sens, bo innej drogi już nie ma. Pomijając oczywiście brembo
Miałem w Dedrze nacinane i nawiercane tarcze i poza zwiększonym poziomem hałasu przy hamowaniu - innych różnic nie odczułem...
Jak jeździsz jak dziadek to nie odczujesz żadnej różnicy. Nie od dziś wiadomo, że hamulec w kapiszonie konczy sie po 3 szybkich hamowaniach z predkości większej niż 160km/. Jeżdżę dużo po drogach szybkiego ruchu dlatego nie raz mam akcje,że musze szybko kilka razy zahamować. Po to Bozia dała nacinane i perforowane tarcze, żeby ciepło i gazy szybciej odprowadzić co przekłada sie na nieprzegrzewanie układu hamulcowego.
I bez umoralniania, że nie można szybko jeździć ;d
Skoro wiesz wszystko lepiej , wiesz jak kto jeździ - po co zakładasz wątek ?
Kup, załóż, pojeźdź, wyrzuć... 8-O
Kiedyś: 3 Zastavy 1100; 4xFiat Ritmo (65, 85, 90, 100); Fiat 126; 2xAlfa 33 1,5 i 1,3; Citroen Saxo 1,1; Tempra SW 4x4; Brava 1,6 16V; Dedra SW 2,0 16V , Dedra SW 1,8 8V; Delta 1,6 16V, Lancia Y 1,4; Alfa 156 2,0 JTS
Obecnie (do spółki z synami): Zastava 1100; BMW 329, 340 , 2x529 , 745 ; Delta 2,0 16V turbo 4x4; Alfa 159 2,4 Q4

Awatar użytkownika
Krawiec1
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 174
Rejestracja: 17 sty 2014, 18:24
Lokalizacja: RJS/WGR

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Postautor: Krawiec1 » 20 paź 2016, 18:35

mikoda dalej "podwykonuje" do bozarto?

Awatar użytkownika
fedos
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 959
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Postautor: fedos » 20 paź 2016, 20:20

schab pisze:
fedos pisze:
schab pisze:
fedos pisze:Niby czemu nie zawracać gitary? Skoro poprawiają hamowanie to jest sens, bo innej drogi już nie ma. Pomijając oczywiście brembo
Miałem w Dedrze nacinane i nawiercane tarcze i poza zwiększonym poziomem hałasu przy hamowaniu - innych różnic nie odczułem...
Jak jeździsz jak dziadek to nie odczujesz żadnej różnicy. Nie od dziś wiadomo, że hamulec w kapiszonie konczy sie po 3 szybkich hamowaniach z predkości większej niż 160km/. Jeżdżę dużo po drogach szybkiego ruchu dlatego nie raz mam akcje,że musze szybko kilka razy zahamować. Po to Bozia dała nacinane i perforowane tarcze, żeby ciepło i gazy szybciej odprowadzić co przekłada sie na nieprzegrzewanie układu hamulcowego.
I bez umoralniania, że nie można szybko jeździć ;d
Skoro wiesz wszystko lepiej , wiesz jak kto jeździ - po co zakładasz wątek ?
Kup, załóż, pojeźdź, wyrzuć... 8-O
Kupiłem, zakładam i wrzucę :-) jak na razie już mnie uj strzela, bo nie mogę odkręcić tej śruby trzymającej tarcze...

Awatar użytkownika
Maniak
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3472
Rejestracja: 21 sty 2014, 21:25
Imię: Mariusz
Lokalizacja: Staroźreby

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Postautor: Maniak » 20 paź 2016, 20:24

Młotkiem ją w łeb, raczej w pręt : gafa : bez młota to nie robota :lol:
Pozdrawiam brać klubowiczów : ok2 :
Kappa 2.0, 2.4, 3.0, 2.4TD WSZYSTKIE CZĘŚCI!
Tel. 606 692 044 Jak by co było trzeba.
Piaskowanie i zabezpieczenia antykorozyjne.

Awatar użytkownika
fedos
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 959
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Postautor: fedos » 20 paź 2016, 20:28

Obrazek
Jakiś pomysł jak to odkręcić w domowych warunkach? Wd-40 nie pomaga:-D

Awatar użytkownika
fedos
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 959
Rejestracja: 15 mar 2013, 23:43
Imię: marcin
Lokalizacja: Brzeszcze

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Postautor: fedos » 20 paź 2016, 20:29

Maniak pisze:Młotkiem ją w łeb, raczej w pręt : gafa : bez młota to nie robota :lol:
Pozdrawiam brać klubowiczów : ok2 :
Bije od 20min i nic... Hahaha

Awatar użytkownika
Wilkin
Prezes Elekt
Prezes Elekt
Posty: 5005
Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Kontaktowanie:

Re: Kappa 3.0 '95 - tarcze nacinane

Postautor: Wilkin » 20 paź 2016, 20:43

Udar ci jest potrzebny, jak nie masz to szlifierka kątowa.


Wróć do „::: Tuning :::”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości