Strona 1 z 1

O tuningu ogólnie

: 25 cze 2019, 1:16
autor: Ambrosious
Spodobał mi się ten tekścik.W dodatku; wydaje się, że autor wie o czym pisze, choć jest to tylko "entry level"
https://joemonster.org/art/31944

miłej lektury!

Re: O tuningu ogólnie

: 25 lip 2019, 20:49
autor: fiatcoupepolska
Ciekawe i trafne spostrzeżenia. ;-)

Re: O tuningu ogólnie

: 23 sie 2019, 9:05
autor: bzyk29
Mam pytanie w kontekście wyboru opon zimowych.
Pytam w kontekście Lancia Delta z 2008 roku.
Czy pójść w praktyczne rozwiązanie i nie patrzeć na wygląd opon, w sensie, aby nie było to głównym kryterium. Czy może druga opcja, pójście w kierunku jakiś nietuzinkowych opon, ale nie zawsze idą one w parze z praktycznością.
Mam tutaj na myśli np opony od Michelin - ot chociażby takie jak np te tutaj: https://www.sklepopon.com/opony/zimowe/michelin

Re: O tuningu ogólnie

: 23 sie 2019, 9:33
autor: volf
A w którym miejscu te micheliny wyglądają lepiej od takich przykładowo dębic frigo? 8-O

Re: O tuningu ogólnie

: 23 sie 2019, 12:18
autor: Jarek_Jarecki
Ja tam się nie znam, ale jak autor pisze, że: cyt. "Kute tłoki są lepsze, bo są kute"...to mnie nie przekonuje...

Re: O tuningu ogólnie

: 23 sie 2019, 13:34
autor: Jam_Belfegor
Jarek_Jarecki pisze: 23 sie 2019, 12:18 Ja tam się nie znam, ale jak autor pisze, że: cyt. "Kute tłoki są lepsze, bo są kute"...to mnie nie przekonuje...
he he ma te same odczucia po przeczytaniu tego artykułu. Ten cytat generalnie oddaje całość co tam jest napisane :D nawet nie wiem czy temat został liźnięty. Szkoda że brak w nim meteorytyki typu kute tłoki są dobre bo sposób odróbki materiału (kucie zagęszcza strukturę materiału) powoduje zwiększenie jego wytrzymałości mechanicznej, oraz w jakimś stopniu termicznej co przekłada się na to że silnik przyjmie ładnie większą moc a nie tłoki popękają czy spłyną na większej dawce paliwo / powietrze. No po coś w końcu się ładuje większą dmuchawę do liści, wydajniejsze wtryski, robi postingi etc. : yesyes :