Żarówki H4 - różne różniste - które kto testował

Awatar użytkownika
horses
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Posty: 1354
Rejestracja: 26 mar 2012, 19:41
Imię: Adam
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Żarówki H4 - różne różniste - które kto testował

Post autor: horses » 08 sty 2013, 10:02

Hej.

Takie pytanie, kto jakie testował i uważa za dobre.

Jako że w sumie ja jeżdżę od chyba 15 lat na żarówkach typu AllWeather (te żółto fioletowe) to się przyzwyczaiłem. Ale jakoś w Dederce nie mogę, za ciemno mimo że lampy nowe. W służbowym bełkocie mam i jest git.
Zamontowałem standardowe Philips Premium, bo na tych tez jeździłem.

A czy ktoś używał np tych wynalazków Philipsa typu
Vision Plus
XtremVision
BlueVision ultra

Hella blue

Pomijam noname blue cos tam bo to jest badziew

Adam
- Żeby koń o swej sile wiedział, żaden by na nim nie siedział -
Obrazek

Awatar użytkownika
marceli
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2091
Rejestracja: 14 cze 2010, 22:12
Skype: marcin.kasinski82
Imię: Marcin
Lokalizacja: Opatów/świętokrzyskie
Kontakt:

Re: Żarówki H4 - różne różniste - które kto testował

Post autor: marceli » 08 sty 2013, 10:48

Ja testowałem i czytałem różne testy i teściki i wyszło,że właśnie nie ,ma co przepłacać i najlepiej wypadały właśnie owe Philipsy Premium +30%,choć w testach nie było tych 30% ale mniej mimo to wypadały najlepiej.
Dlatego nie kombinuję.
dwa cztery benzyna..ale zjadająca LPG :)
Obrazek
Moja Kappa
Obrazek

Awatar użytkownika
KrissEB
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 753
Rejestracja: 01 kwie 2012, 0:55
Imię: Krzysiek
Lokalizacja: Kraków, Bełchatów

Re: Żarówki H4 - różne różniste - które kto testował

Post autor: KrissEB » 08 sty 2013, 11:33

Wszystkie H4 z opisami +150%, +1000% to chwyt reklamowy i choć świecą jaśniej to nie przekłada się to widoczność i oświetlenie drogi. Philipsy wymienione powyżej wg mnie też są najlepszy rozwiązaniem cena/jakość.
Były: Skoda Favorit 1.3 92'
         Skoda Felicja 1.3 95'
         Lancia Kappa 2.0t 16v 96'