Opony regenerowane - nalewane. OSOBISTE doswiadczenia.
Re: Opony regenerowane - nalewane. OSOBISTE doswiadczenia.
Jeśli poczytacie podzwonicie do firm dowiecie sie jakie są różnice w produkcji.
Dla tego wybrałem Profil a nie jakiś tedgum czy coś podobnego.
Zadzwońcie do firmy i zapytajcie się jaką mieszankę gum używają Ja się bardzo zdziwiłem
Przeczytajcie dokładnie moj post, gdzie piszę do jakich nowych opon porównuję te bieżniki.
Piszę tylko o zimówkach, na lato psychika mi nie pozwala myśleć o bieżnikach.
Dla tego wybrałem Profil a nie jakiś tedgum czy coś podobnego.
Zadzwońcie do firmy i zapytajcie się jaką mieszankę gum używają Ja się bardzo zdziwiłem
Przeczytajcie dokładnie moj post, gdzie piszę do jakich nowych opon porównuję te bieżniki.
Piszę tylko o zimówkach, na lato psychika mi nie pozwala myśleć o bieżnikach.
Re: Opony regenerowane - nalewane. OSOBISTE doswiadczenia.
Opony Profil np. w firmie Moto Hurt, kosztują dokładnie tyle samo, jeśli nie więcej, co Dębica Passio 2 (rozmiar 185/60 R14). Dla mnie taka relacja cenowa, przekreśla sens ich kupowania.bronx pisze:Jeśli poczytacie podzwonicie do firm dowiecie sie jakie są różnice w produkcji.
Dla tego wybrałem Profil a nie jakiś tedgum czy coś podobnego.
Zadzwońcie do firmy i zapytajcie się jaką mieszankę gum używają Ja się bardzo zdziwiłem
Przeczytajcie dokładnie moj post, gdzie piszę do jakich nowych opon porównuję te bieżniki.
Piszę tylko o zimówkach, na lato psychika mi nie pozwala myśleć o bieżnikach.
Serdecznie pozdrawiam.
Re: Opony regenerowane - nalewane. OSOBISTE doswiadczenia.
Passio 2 to opona letnia, a tego tematu nie poruszam.
Jak pisałem :
Jak pisałem :
bronx pisze:...
Piszę tylko o zimówkach, na lato psychika mi nie pozwala myśleć o bieżnikach.
Re: Opony regenerowane - nalewane. OSOBISTE doswiadczenia.
A mi psychika w ogóle nie pozwala myśleć o bieżnikach nawet zimą? Dlaczego?bronx pisze:Piszę tylko o zimówkach, na lato psychika mi nie pozwala myśleć o bieżnikach.
Ano dlatego, że warunki są cięższe to raz, a dwa, że krajówkami i autostradami, które są często czarne specjalnie wolniej nie jeżdżę i raczej nie chciałbym się zastanawiać, czy powyżej 1XX km/h mi się coś nie rozklei... Zwłaszcza, że zdecydowana większość ma indeks T.
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Opony regenerowane - nalewane. OSOBISTE doswiadczenia.
Ja kupując jakikolwiek samochód byłem świadomy tego że na pewnych rzeczach nie można oszczędzać. Jeśli sytuacja życiowa zmusi mnie do tego że nie będzie mnie stać na np opony to przerzucę się na rower.
Ogólnie nie lubię "druciarstwa".
Ogólnie nie lubię "druciarstwa".
Pozdrawiam
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
Cysiek
Lancia Lybra 2,0 LX 20v 154KM
LPG: Stag IV, KME Silver, Reg Fast
- Gruby007
- Forumowicz/ka
- Posty: 246
- Rejestracja: 21 sie 2008, 0:00
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Biała Podlaska
Re: Opony regenerowane - nalewane. OSOBISTE doswiadczenia.
To może i ja wypowiem się w temacie
Jeżeli chodzi o opony letnie to jakoś nie mam przekonania do bieżnikowanych, poprosty boje się, że pod wpływem wysokiej temperatury "coś" im się stanie
Zimowe opony to inna bajka. W warsztacie w którym pracuję, często zakładamy klientom bieżnikowane zimówki i jak dotąd wszyscy są z nich bardzo zadowoleni. Polecam firmę Profil. Te właśnie opony zakładamy klientom a i sam na nich śmigam zimą i są naprawde świetne!
Jeżeli chodzi o opony letnie to jakoś nie mam przekonania do bieżnikowanych, poprosty boje się, że pod wpływem wysokiej temperatury "coś" im się stanie
Zimowe opony to inna bajka. W warsztacie w którym pracuję, często zakładamy klientom bieżnikowane zimówki i jak dotąd wszyscy są z nich bardzo zadowoleni. Polecam firmę Profil. Te właśnie opony zakładamy klientom a i sam na nich śmigam zimą i są naprawde świetne!
Re: Opony regenerowane - nalewane. OSOBISTE doswiadczenia.
Ale czy ktoś próbował co się z nimi dzieje przy 180km/h?
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Opony regenerowane - nalewane. OSOBISTE doswiadczenia.
Jestem
CROMA 1,9 JTDM 150 KM 272/B AVORIO VANITOSO VR.z wirusem
FREEMONT URBAN 2.0 JTDM2 automat 170 KM (narazie)
była : Kappa 2,4 JTD 616A GRIGIO URANO z jeszcze nowszym wirusem
>wojtekr3@interia.pl 600 227 557
Idiotów na świecie nie ma wcale tak wielu. Są tylko bardzo dobrze rozstawieni
FREEMONT URBAN 2.0 JTDM2 automat 170 KM (narazie)
była : Kappa 2,4 JTD 616A GRIGIO URANO z jeszcze nowszym wirusem
>wojtekr3@interia.pl 600 227 557
Idiotów na świecie nie ma wcale tak wielu. Są tylko bardzo dobrze rozstawieni
Re: Opony regenerowane - nalewane. OSOBISTE doswiadczenia.
Ja jechałem Przemytnikiem 170 km/h, spory kawał, bo mi się błąd skrzyni zrobił i chciał jechać albo 40 km/h albo 170FXX pisze:Ale czy ktoś próbował co się z nimi dzieje przy 180km/h?
Było to zimą (ale nawierzchnia czarna), wracałem po zakupie z Rybnika i nie zwróciłem uwagi, że opony są bieżnikowane Jak widać, szczęśliwie żyję i mam się dobrze. Wadą było to, że były głośne i faktycznie, gdy widziałem je po 3 latach, wyglądały jak stare szroty a bieżnika nadal miały dużo.
Hamował słabiej niż np. Kappa na zimowych Toyo.
Serdecznie pozdrawiam.
Re: Opony regenerowane - nalewane. OSOBISTE doswiadczenia.
Gdybyś wiedział, że to bieżniki powtórzyłbyś to ?Rafako pisze:Ja jechałem Przemytnikiem 170 km/h, spory kawał, bo mi się błąd skrzyni zrobił i chciał jechać albo 40 km/h albo 170FXX pisze:Ale czy ktoś próbował co się z nimi dzieje przy 180km/h?
Było to zimą (ale nawierzchnia czarna), wracałem po zakupie z Rybnika i nie zwróciłem uwagi, że opony są bieżnikowane Jak widać, szczęśliwie żyję i mam się dobrze. Wadą było to, że były głośne i faktycznie, gdy widziałem je po 3 latach, wyglądały jak stare szroty a bieżnika nadal miały dużo.
Hamował słabiej niż np. Kappa na zimowych Toyo.
Serdecznie pozdrawiam.
A tak na serio, kilometrów trochę robię, z czego sporo po drogach szybkiego ruchu i autostradzie A2 i jakoś nie wyobrażam sobie zastanawiania się czy aby bieżnik mi się nie odklei czy inna dziwna rzecz stanie, ewentualnie będzie problem przy nagłym hamowaniu.
Większość z tych opon bieżnikowanych z tego co widzę ma indeks T w rozmiarze jakim mnie interesuje na zimę, więc to z góry je skreśla.
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Opony regenerowane - nalewane. OSOBISTE doswiadczenia.
Zrobiliśmy tu OT jak cholera ale pozwolę sobie dopisać jeszcze jedno zdanie: wyobraź sobie Kamil, że w nowej lub prawie nowej oponie przyzwoitego czy bardzo dobrego producenta, też potrafi odkleić się bieżnik.FXX pisze:Gdybyś wiedział, że to bieżniki powtórzyłbyś to ?Rafako pisze:Ja jechałem Przemytnikiem 170 km/h, spory kawał, bo mi się błąd skrzyni zrobił i chciał jechać albo 40 km/h albo 170FXX pisze:Ale czy ktoś próbował co się z nimi dzieje przy 180km/h?
Było to zimą (ale nawierzchnia czarna), wracałem po zakupie z Rybnika i nie zwróciłem uwagi, że opony są bieżnikowane Jak widać, szczęśliwie żyję i mam się dobrze. Wadą było to, że były głośne i faktycznie, gdy widziałem je po 3 latach, wyglądały jak stare szroty a bieżnika nadal miały dużo.
Hamował słabiej niż np. Kappa na zimowych Toyo.
Serdecznie pozdrawiam.
A tak na serio, kilometrów trochę robię, z czego sporo po drogach szybkiego ruchu i autostradzie A2 i jakoś nie wyobrażam sobie zastanawiania się czy aby bieżnik mi się nie odklei czy inna dziwna rzecz stanie, ewentualnie będzie problem przy nagłym hamowaniu.
Większość z tych opon bieżnikowanych z tego co widzę ma indeks T w rozmiarze jakim mnie interesuje na zimę, więc to z góry je skreśla.
Widywałem takie przypadki w zaprzyjaźnionych serwisach na terenie kraju.
Są takie pojęcia jak pech i wada fabryczna. Zdarzają się najlepszym, zarówno producentom jak i kierowcom.
Serdecznie pozdrawiam.
Re: Opony regenerowane - nalewane. OSOBISTE doswiadczenia.
Ciężko nie przyznać Ci racji, ale jestem zdania, że prawdopodobieństwo czegoś takiego jest mniejsze w przypadku nowych opon niż w przypadku bieżnikowanych.
Ogólnie jestem do takich opon nastawiony sceptycznie (może niesłusznie) i przy moim stylu jazdy określanym przez niektórych jako agresywny, wolę kupić nawet dobrą używaną 1-2 letnią oponę niż nową bieżnikowaną.
Dobra koniec OT
Ogólnie jestem do takich opon nastawiony sceptycznie (może niesłusznie) i przy moim stylu jazdy określanym przez niektórych jako agresywny, wolę kupić nawet dobrą używaną 1-2 letnią oponę niż nową bieżnikowaną.
Dobra koniec OT
Volvo S60 R-Design D5
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Były:
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX
Re: Opony regenerowane - nalewane. OSOBISTE doswiadczenia.
... dokładnie tak. Kiedyś mój Kolega, który miał zaporożca (kupionego za dewizy ), w którym oryginalne rosyjskie opony wyłysiały po paru miesiącach cały komplet opon dał do bieżnikowania. Po kolejnych dwóch miesiącach jadąc do słynnej w całym regionie dyskoteki w Niezdrowicach podczas wykonywania manewru skrętu w tylnym prawym kole oderwała się "nalewka" uszkadzając nadkole. Ponoć huk przy tym był taki, że panienkom, które wiózł na dyskotekę odechciało się tańców a Kolega wściekły wrócił do domu. Tak poważnie to podzielam zdanie Kolegów FXX i Cyśka, że jeśli forsy brakuje to albo używki albo ..... rower.FXX pisze:Ciężko nie przyznać Ci racji, ale jestem zdania, że prawdopodobieństwo czegoś takiego jest mniejsze w przypadku nowych opon niż w przypadku bieżnikowanych.
Ogólnie jestem do takich opon nastawiony sceptycznie (może niesłusznie) i przy moim stylu jazdy określanym przez niektórych jako agresywny, wolę kupić nawet dobrą używaną 1-2 letnią oponę niż nową bieżnikowaną.
Dobra koniec OT
Pozdrawiam
- Wilkin
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 5284
- Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
- Imię: Grzesiek
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Opony regenerowane - nalewane. OSOBISTE doswiadczenia.
Masz absolutną rację,ale oczywiście małe ale.adamM20 pisze: ... dokładnie tak. Kiedyś mój Kolega, który miał zaporożca (kupionego za dewizy ), w którym oryginalne rosyjskie opony wyłysiały po paru miesiącach cały komplet opon dał do bieżnikowania. Po kolejnych dwóch miesiącach jadąc do słynnej w całym regionie dyskoteki w Niezdrowicach podczas wykonywania manewru skrętu w tylnym prawym kole oderwała się "nalewka" uszkadzając nadkole. Ponoć huk przy tym był taki, że panienkom, które wiózł na dyskotekę odechciało się tańców a Kolega wściekły wrócił do domu. Tak poważnie to podzielam zdanie Kolegów FXX i Cyśka, że jeśli forsy brakuje to albo używki albo ..... rower.
Pozdrawiam
Jeśli kolega miał zaporożca i kupił go za dewizy - to działo się to co piszesz jakieś co najmniej 20 lat temu.
A przez te dwie dekady technologia i opon i nalewek poszła dużo do przodu.
Do tej pory posiadałem kilka kompletów nalewek ( zimówki )
W tej chwili mam jeden w kangurze
Nic się nie odlepia ,nic nie bije ( normalnie wyważone ) jadą równo i idealnie się zachowują na śniegu i błocie - jak również mokrym.
Wady - ze względu na potężny bieżnik są głośne.
Podsumowując - cena ,jakość oceniam bardzo wysoko.
I kupuje tylko zimówki - ze względu na mniejsze prędkości i temperatury.Dostaje w zamian nowy bieżnik.
Letnie nie próbowałem i nie spróbuje - ze względu na to co piszecie ,też mam zakorzenione w pamięci te stare złe.
Aczkolwiek, na pewno nie mam zamiaru kamieniować, tych którzy się decydują na ich zakup.
Po za tym w naszych czasach - jakby strzelały to by zaraz miały nagonkę w tvn-ie i onecie że to zło.
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza
Re: Opony regenerowane - nalewane. OSOBISTE doswiadczenia.
Kupiłem komplet felg z założonymi niemieckimi nalewkami King Meiler Pilot Sport.Messer74 pisze: Pozdrawiam i czekam niecierpliwie na komentarze.
Tragedia na mokrym. Na suchym dobrze.