Musa - nie działają zegary ani kontrolki

zasciankowy
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 26
Rejestracja: 17 lip 2014, 7:08
Lokalizacja: Lublin

Musa - nie działają zegary ani kontrolki

Post autor: zasciankowy » 29 wrz 2014, 10:09

witam
dzisiaj jak codzień wsiadłem rano do auta a przy przekręceniu kluczyka zapaliły się podświetlania wszystkiego za wyjątkiem zegarów. Na wyświetlaczu zapaliła się jedna kontrolka, check engine, ktora zgadła po odpaleniu silnika.
Pojechałem zatem, ale okazało się że nie mam dźwięku ani kontrolki kierunków, prędkościomierz i obrotomierz również stoi. wyświetlacz komputera też nie działa.

co to się porobiło? Bezpiecznik, czy coś innego?
jest: Musa 1.3 Multijet (2009), Trabant 601s (1985), Phedra 2.0JTD (2003)
były: Trabant 601 de Luxe (1990), Polonez Atu Plus 1.6 GSi (1998), Renault Megane Scenic 1.9 dTi (1999) i Laguna I 2.0 8v (1994)

Awatar użytkownika
jakubg
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5640
Rejestracja: 22 sty 2008, 0:00
Lokalizacja: Brodnica/Ciche
Kontakt:

Re: Musa - nie działają zegary ani kontrolki

Post autor: jakubg » 29 wrz 2014, 12:09

Sprawdź bezpieczniki nad nogami kierowcy oraz te na nadkolu przy akumulatorze.
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95

Zapraszam do sklepiku!

zasciankowy
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Posty: 26
Rejestracja: 17 lip 2014, 7:08
Lokalizacja: Lublin

Re: Musa - nie działają zegary ani kontrolki

Post autor: zasciankowy » 29 wrz 2014, 17:13

no i sprawdziłem bezpieczniki. Były ok, ale wystarczyło wyjąć bezpiecznik o nr. 52, włożyć i nagle wszystko ok.

Swoją drogą co za matoł wymyślił bezpieczniki na jakiś beznadziejny "kluczyk" vel. haczyk, który w dodatku słabo sie sprawdza i wyjęcie zwłaszcza bezpieczników, hmm jakby zapieczonych jest naprawdę nielada wyzwaniem. Naprawdę tak ciężko było zastosować tradycyjne bezpieczniki wsuwane palcem, takie jak od chociażby w Ypsilonie?
jest: Musa 1.3 Multijet (2009), Trabant 601s (1985), Phedra 2.0JTD (2003)
były: Trabant 601 de Luxe (1990), Polonez Atu Plus 1.6 GSi (1998), Renault Megane Scenic 1.9 dTi (1999) i Laguna I 2.0 8v (1994)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nadwozie i wnętrze”