witam
dzisiaj jak codzień wsiadłem rano do auta a przy przekręceniu kluczyka zapaliły się podświetlania wszystkiego za wyjątkiem zegarów. Na wyświetlaczu zapaliła się jedna kontrolka, check engine, ktora zgadła po odpaleniu silnika.
Pojechałem zatem, ale okazało się że nie mam dźwięku ani kontrolki kierunków, prędkościomierz i obrotomierz również stoi. wyświetlacz komputera też nie działa.
co to się porobiło? Bezpiecznik, czy coś innego?
Musa - nie działają zegary ani kontrolki
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 26
- Rejestracja: 17 lip 2014, 7:08
- Lokalizacja: Lublin
Musa - nie działają zegary ani kontrolki
jest: Musa 1.3 Multijet (2009), Trabant 601s (1985), Phedra 2.0JTD (2003)
były: Trabant 601 de Luxe (1990), Polonez Atu Plus 1.6 GSi (1998), Renault Megane Scenic 1.9 dTi (1999) i Laguna I 2.0 8v (1994)
były: Trabant 601 de Luxe (1990), Polonez Atu Plus 1.6 GSi (1998), Renault Megane Scenic 1.9 dTi (1999) i Laguna I 2.0 8v (1994)
Re: Musa - nie działają zegary ani kontrolki
Sprawdź bezpieczniki nad nogami kierowcy oraz te na nadkolu przy akumulatorze.
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95
Zapraszam do sklepiku!
-
- Dopiero zaczyna na naszym forum
- Posty: 26
- Rejestracja: 17 lip 2014, 7:08
- Lokalizacja: Lublin
Re: Musa - nie działają zegary ani kontrolki
no i sprawdziłem bezpieczniki. Były ok, ale wystarczyło wyjąć bezpiecznik o nr. 52, włożyć i nagle wszystko ok.
Swoją drogą co za matoł wymyślił bezpieczniki na jakiś beznadziejny "kluczyk" vel. haczyk, który w dodatku słabo sie sprawdza i wyjęcie zwłaszcza bezpieczników, hmm jakby zapieczonych jest naprawdę nielada wyzwaniem. Naprawdę tak ciężko było zastosować tradycyjne bezpieczniki wsuwane palcem, takie jak od chociażby w Ypsilonie?
Swoją drogą co za matoł wymyślił bezpieczniki na jakiś beznadziejny "kluczyk" vel. haczyk, który w dodatku słabo sie sprawdza i wyjęcie zwłaszcza bezpieczników, hmm jakby zapieczonych jest naprawdę nielada wyzwaniem. Naprawdę tak ciężko było zastosować tradycyjne bezpieczniki wsuwane palcem, takie jak od chociażby w Ypsilonie?
jest: Musa 1.3 Multijet (2009), Trabant 601s (1985), Phedra 2.0JTD (2003)
były: Trabant 601 de Luxe (1990), Polonez Atu Plus 1.6 GSi (1998), Renault Megane Scenic 1.9 dTi (1999) i Laguna I 2.0 8v (1994)
były: Trabant 601 de Luxe (1990), Polonez Atu Plus 1.6 GSi (1998), Renault Megane Scenic 1.9 dTi (1999) i Laguna I 2.0 8v (1994)