Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 17 gru 2017, 12:38

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Post: 04 sty 2014, 19:16 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 02 sty 2014, 19:32
Posty: 28
Imię: Anka
Lokalizacja: Jasło
W trybie E jeździ się oszczędniej. Ale mam takie dwa skrzyżowania (w lewo z podporządkowanej wbijanie się na przelotówkę) gdzie muszę się "wtepędy" zebrać a półautomat tego nie ułatwia... Czy jak dojadę do skrzyżowania i przerzucę na chwilę z trybu E na sport (chyba) czyli nie E, a potem znów na E jak już się wygrzebię z tego nieszczęsnego skrzyżowania to bardzo szkodzę tej mojej muzyczce?

Na biegach manualnych tylko spróbowałam raz jechać czy działają, i generalnie chyba nie będę używać tej funkcji bo mi się zapomina ;);p że trzeba przerzucić bieg (błyskawiczne przyzwyczajenie do lepszego)

Jak wsiadłam do starego auta, wcisnęłam hamulec i... oprzytomniałam na szczęście;P ale po to automat kupiony żeby był automat, a ta manualna to na jakieś wykopywanie się ze śniegu ;)


Na górę
Post: 04 sty 2014, 20:46 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 00:00
Posty: 1144
Lokalizacja: Rymanów Zdrój
po wyłączeniu trybu E te skrzynie po prostu dłużej piłują ( czyt. przerzuca bieg przy wyższych obrotach )

_________________
Były: Lybra 1,9 jtd LX 2002, Lybra Intensa 2,4 JTD 2002, Lybra Intensa 2,4 JTD 2003 i inne, które były do handlu;)
Jest: Lybra 1,9 jtd 2002 LS


Na górę
Post: 04 sty 2014, 20:51 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2005, 00:00
Posty: 20002
Lokalizacja: Poznań & Warszawa Masz problem na Forum? Pytaj!
Nie szkodzisz.

_________________
Pozdrawiam
Nat
Obrazek + Phedra JTD + Lybra SW 2,0 na emigracji i DS20
Stasiu, co jest najważniejsze w życiu? Staś (2 lata): Luuuuuzik!!! ||| Piotruś (2 lata): Tata, nie ce Pasem, ce Gekiem!
Proszę, używaj polskich znaków! To chyba różnica, czy robisz komuś łaskę, czy laske? ;)


Na górę
Post: 04 sty 2014, 21:27 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 lis 2012, 17:32
Posty: 270
Lokalizacja: Wielkopolska
Potwierdzam- nie szkodzi :) Możesz śmiało wyłączać tryb E i zdecydowanie wciskaj pedał gazu, żeby wiedziała że ma nie przeRZucać zbyt szybko biegu na wyższy.


Ostatnio zmieniony 04 sty 2014, 22:11 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Ort.


Na górę
Post: 05 sty 2014, 12:22 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sty 2008, 00:00
Posty: 5640
Lokalizacja: Brodnica/Ciche
Zgadzam się.

_________________
Są: Lancia Musa 1,3 M-jet'06;Ypsilon 1.4 16V'04;Kappa 2.4jtd '99;Kappa 2.4TDS SW '98;Delta 1.6 GT i.e. '89
Były:Kappa 3.0V6 SW Automat '96;Y 1,2 LS ECVT '97;Kappa 3.0V6 Automat '96;Delta II 1.6 8v;Lybra 2.0 SW Automat '00;Y10 Mia 1.0 '91;Kappa 2,4jtd '01;Y 1,2 LS ECVT '96;Thema 8.32 '88 oraz 1/2 Kappy 2.0t 16V '95

Zapraszam do sklepiku!


Na górę
Post: 05 sty 2014, 15:54 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lut 2012, 10:17
Posty: 2387
Imię: Wojtek
Lokalizacja: Warszawa
Sprawdź sobie na jakimś odcinku wolnej drogi czy to ma znaczenie :)
W sensie:
Gaz w podłogę w trybie Eco - i przy jakich obrotach zmienia biegi.
Gaz w podłogę w trybie "nie-eco" czy tam sport - i przy jakich obrotach zmienia biegi.

Zeby się nie okazało że nic nie trzeba wyłączać bo przy depnięciu i tak i tak kręci ile się da.
(a tego też się spodziewam).

Miałaś już kiedyś automat? bo w automacie sie biegi operując gazem zmienia :)

_________________
BMW E39 Touring - 4,4 V8


Na górę
Post: 06 sty 2014, 19:05 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 02 sty 2014, 19:32
Posty: 28
Imię: Anka
Lokalizacja: Jasło
To mój pierwszy automat - niejako "wymuszony" okolicznościami, ale jestem z tego powodu przeszczęśliwa, że automat się u mnie pojawił - w innych okolicznościach nie byłoby o tym mowy...

biegi przerzucane są na wyższych obrotach w trybie sport
Przy E to troszkę ponad dwa tysiące, przy nie-E dooohobrze ponad dwa tysiące, prawie trzy, słychać ten silnik i zbiera się lepiej. Generalnie to Musa mnie uspokoiła... ;) nie da się muzyczki nerwowo i szybko szybko, a jak próbuję po staremu to ona okoniem staje ;) i dobrze, bo tak spokojniej to zaczyna mi bardzo odpowiadać - nie żebym jechała na autostradzie 70 ;p, pojechałam kawałeczek 150 żeby zobaczyć jak wygląda wytłumienie i ogólnie (tylko ciii bo wiemy ze tam tylko 140 można)


no ale jak kiedyś "po staremu" zapodałam to wyglądało to tak: ruszałam z jedynki, błysk 2000 obrotów i to minimalne zwolnienie no to ja gaz do dechy i ten kick down mnie zszokował... lepiej mi wychodzi bez tego E ruszanie na tych dwóch krytycznych skrzyżowaniach

dziękuję ślicznie za odzew!!!


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]