Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 15 gru 2017, 17:02

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna
Autor Wiadomość
Post: 12 lut 2016, 22:53 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 12 lut 2016, 22:42
Posty: 7
Lokalizacja: Wypełnij to pole
Pomocy. Nie wchodzi żaden bieg oprócz wstecznego i to, gdy na wyświetlaczu jest wyświetlony 2 bieg-co robić?


Ostatnio zmieniony 13 lut 2016, 02:10 przez Dudi, łącznie zmieniany 1 raz.
Pisownia!!!


Na górę
Post: 13 lut 2016, 10:41 
Offline
Klubowicz
Klubowicz

Rejestracja: 28 kwie 2010, 07:22
Posty: 946
Lokalizacja: WARSZAWA
Udać się do ASO i naprawić

_________________
Były:Prisma 1600;Ypsilon m-jet 70KM; Kappa 2.0 20v Power Drive,Ypsilon FL m-jet 75 KM bi-colore,Lybra 1,8 sedan;Delta III Bi-colore 1,6 M-jet
Alfa :75 2.0 T.S. ; 145 1.6 T.S.; 155 Super 2.0 T.S.16v, Sport 1.8 T.S.16v LPG; 156 1.6 T.S. LPG, 2.0 T.S., 2.5 V6 24v;
156 SW 1.8 T.S., 2.0 JTS; 166 3,0 Super ; 159 1,9 JTDm 16v
Fiat: Stilo Abarth, Punto II 1,2 8v, Panda 1,1 ; 1,2; 1,3 m-jet, Grande Punto 1,4 8v ;Punto Evo 1,3 m-jet 90 KM, Linea 1,4 T-jet
Jest: Thesis 3,0 V6 24v z polskiego salonu, rodzinny democar na święta kościelne, państwowe i rodzinne, na zlot i do teściów - pod warunkiem, że nie pada deszcz ( przebieg 98698km) ; Sedici 4x4 1,6 Emotion ; Mito 1,3 m-jet 95KM Distictive,Ypsilon FL bi-colore 1,3 m-jet 90 KM DFN (słodkie nic nie robienie) :-).


Na górę
Post: 13 lut 2016, 17:03 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 13 lis 2013, 14:33
Posty: 61
Imię: Marek
Lokalizacja: Katowice
Hahaha. Nie wiem jak w stolicy, ale na południu żadne ASO sie nie zna na dual logic :). Nawymieniają kupę części, a i tak efektu nie będzie.

_________________
_________________________________________________________
Lancia Musa 1.3 multijet 90KM, 2007, Edizione Speciale Platinum DFN


Na górę
Post: 13 lut 2016, 17:32 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 gru 2012, 11:38
Posty: 380
Imię: Andrzej
Lokalizacja: Łódź
Skrzynię w moje naprawiałem w ASO Nagórscy w Poznaniu. Drogo ale solidnie. Wiedzą co robią. W Łodzi też nie mogłem znależć chętnych do naprawy. A w "stolycy" to wzystko naprawią a nawet dadzą cenną radę.

_________________
Pozdrawiam Andrzej.
Jest: Lancia "Bella" Musa 1,4 Platino 2007r.
Były: Renault 5, Renault 9, VW Passat Variant, Nissan Micra.


Na górę
Post: 16 maja 2016, 12:12 
Offline
Moderator Globalny
Moderator Globalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Posty: 4791
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
Poleciał ci czujnik biegu ;) - zaraz łopatę dostanę.


Na górę
Post: 01 sty 2017, 18:32 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 30 gru 2016, 12:19
Posty: 6
Imię: Grzegorz
Witam,
szukam pomocy przy problemie w skrzyni biegów dualogic. Wyczytałem wiele podobnych problemów do mojego jednak nikt nie podaje rozwiązania. Skrzynia wybija bieg podczas redukcji na N. Dzieje się tak na początku jazdy między 2 a 3 kilometrem po ruszeniu. Problem nasilił się przy niskich temperaturach otoczenia. Auto zostaje unieruchomione lecz zdarza się że kilkukrotne wyłączenie i włączenie silnika pozwala włączyć bieg. Przeszukałem forum fiata, alfy i została mi lancia.
ASO fiata zdiagnozowało usterkę sprzęgła na 99%. Wymiany sprzęgła dokonałem w serwisie nieautoryzowanym z racji kosztów. Podczas wymiany sprzęgła zostałem namówiony do zdiagnozowania samej skrzyni biegów w której zostały wymienione łożyska. Problem jednak pozostał. W innym serwisie wymieniono czujnik wałka sprzęgłowego i ponowna kalibracja skrzyni biegów. Problem pozostał.
Auto wybija bieg na neutral niedługo po ruszeniu i nie pozwala wbić biegu. Ostatnio zauważyłem, że znaczące podniesienie obrotów silnika do ok 7 tys i ustawienie dźwigni zmiany biegów w pozycji do jazdy powoduje duże szarpnięcie autem (mały kangur) i wbija bieg. Auto może jeździć cały dzień bez tej usterki, występuje ona tylko niedługo po ruszeniu.
Czy może miał ktoś na forum podobny problem i wie jak go rozwiązać lub może polecić adres mechanika który ma doświadczenie ze skrzyniami dualogic/selespeed.
Auto to fiat 500 sport 1,4 2009r. przebieg 65000 km.
Dziękuję za każdą sugestię


Na górę
Post: 01 sty 2017, 21:46 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 13 lis 2013, 14:33
Posty: 61
Imię: Marek
Lokalizacja: Katowice
Dużym ułatwieniem byłoby gdybyś podał w jakiej okolicy zamieszkujesz.

Czy pompa selespeed była sprawdzana? Zwykle od tego się zaczyna diagnozowanie tego typu usterek - wymiana płynu w pompie i sprawdzenie samej pompy.

Mogę podać namiary w okolicach Śląska lub Podbeskidzie.

_________________
_________________________________________________________
Lancia Musa 1.3 multijet 90KM, 2007, Edizione Speciale Platinum DFN


Na górę
Post: 02 sty 2017, 08:46 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 30 gru 2016, 12:19
Posty: 6
Imię: Grzegorz
Jestem z Warszawy ale ta awaria spowodowała, że jestem wstanie dostarczyć auto gdziekolwiek oby tylko tą usterkę rozwiązać. Jazda teraz to loteria, strach mocniej zahamować żeby wymusić zrzucenie więcej niż o dwa biegi.
1. ASO Fiata przy Jubilerskiej tylko diagnoza. Wskazanie awaria sprzęgła.
2. Serwis Łomianki wymiana sprzęgła, diagnoza skrzyni + wymiana w niej łożysk, komputerowe zaadoptowanie skrzyni.
3. Serwis Arkuszowa-Warszawa diagnoza pompy (podczas diagnozy ciśnienie prawidłowe), akumulator dualogica podobno sprawny nie wiem jak sprawdzony. Z czynności dokonano również:
diagnostykę elektroniki, regulacja i kalibracja systemu selespeed, wymiana czujnika prędkości wałka sprzęgłowego.

Z góry dziękuję za jakiekolwiek sugestie.


Na górę
Post: 02 sty 2017, 09:10 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 30 gru 2016, 12:19
Posty: 6
Imię: Grzegorz
W sumie tak na to patrząc to kolejność tych czynności to jakaś tragedia.
Według rady umówię się jeszcze na wymianę płynu w aktywatorze. Dam znać jaki efekt.


Na górę
Post: 02 sty 2017, 11:36 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2009, 00:00
Posty: 780
Lokalizacja: Łódź
Cytuj:
Skrzynię w moje naprawiałem w ASO Nagórscy w Poznaniu. Drogo ale solidnie. Wiedzą co robią. W Łodzi też nie mogłem znależć chętnych do naprawy. A w "stolycy" to wzystko naprawią a nawet dadzą cenną radę.
Jeśli odległośc nie stanowi problemu to spróbuj tam gdzie andy 1158. Rozmawiałem z nim niedawno i wiem, że jest bardzo zadowolony z efektów naprawy, a trochę już przejechał od remontu. Możesz też skontaktowac się z Nim przez priv i zapytać.

_________________
Ojciec michala1045.

- Kappa SW 2.4 TDS 1997 - moja była
Aktualnie na stanie
- Citroen BX 19 TRI 1989 już bez podtlenku LPG - zapasowy,
- MZ 250 1965 - mój rocznik :D
- Y 1.2 16V 1997 - dla żony.
- Y 1,2 8v 2001 - też żony
- Lancia Phedra Emblema 2,0 jtd


Na górę
Post: 02 sty 2017, 11:50 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 30 gru 2016, 12:19
Posty: 6
Imię: Grzegorz
Dzięki Gepard,
podpytam o Nagórskich w Poznaniu.


Na górę
Post: 02 sty 2017, 15:08 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka

Rejestracja: 13 lis 2013, 14:33
Posty: 61
Imię: Marek
Lokalizacja: Katowice
To ja jeszcze tylko dorzucę polecany warsztat z Częstochowy: http://www.flar-ital.pl/index.php

Odległość chyba podobna - Nagórscy są sprawdzeni jeśli chodzi o selespeeda, FlarItal specjalizuje sie we włoskich wynalazkach również.

_________________
_________________________________________________________
Lancia Musa 1.3 multijet 90KM, 2007, Edizione Speciale Platinum DFN


Na górę
Post: 02 sty 2017, 17:05 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2008, 00:00
Posty: 11
Lokalizacja: Gdynia
Wyglada na problem z cisnieniem, ktorego aktywator nie moze utrzymac, na poczatek zobacz w jakim stanie masz przekaznik od sterowania silnkiem pompy. Nastepnie powypinaj kolejno wtyczki z zaworów sterujacych i rozepnij główne złącze wiazki skrzyni. Czsami pomaga lekkie zgięcie pinów męskich we wtyczkach w lekki "świderek", dzieki czemu masz pewnosc ze na 100% kontaktuja z zenskimi. Jaja w Selespeedach to głównie połączenia elektryczne i przekaźnik pompy. Powodzenia. W tych skrzynia mechanik jest raczej pancerna 70% usterek to złącza elektryczne.


Na górę
Post: 02 sty 2017, 17:05 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2008, 00:00
Posty: 11
Lokalizacja: Gdynia
Jezeli problem nie wystepuje po nagrzaniu, to ja bym szukał w wiązce.


Na górę
Post: 03 sty 2017, 10:13 
Offline
Dopiero zaczyna na naszym forum
Dopiero zaczyna na naszym forum

Rejestracja: 30 gru 2016, 12:19
Posty: 6
Imię: Grzegorz
Dziękuję za adres i podpowiedzi
Z tą wiązką kolego Koniu to może być dobry trop. Jakoś nastawiłem się na awarię części mechanicznych ewentualnie jakiegoś czujnika ale to może dlatego że na zadane pytanie mechanikowi u którego zostawiłem auto czy przekaźniki zostały sprawdzone odpowiedział że tak ale ile ich jest i gdzie są to widać muszę zgłębić temat.
1. przekaźnik sterowania silnikiem pompy
2. wtyczki zaworów sterujących
3. główne złącze wiązki skrzyni
na pinach męskich porobię świderki problem będzie tylko ze znalezieniem tych wtyczek bo pewnie dojście do nich jest od spodu auta?
Mam trochę czasu bo serwis umówiony na 17 stycznia, robimy drugie podejście z chłopakami z serwisu z Arkuszowej w Warszawie chyba że świderki pomogą.
Najsmutniejsze w tej sytuacji jest fakt że identyczne problemy z tą skrzynią miało już kilka osób. Pierwsze wzmianki czytałem z innego forum z 2012 roku przy dokładnie takim samym przebiegu i takimi samymi objawami.
Dam znać jakie czego efekty


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 18 ]  Przejdź na stronę 1 2 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
cron
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl
[ GZIP: Off ]