Alfa Romeo GIULIA
Moderator: giekso
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Alfa Romeo GIULIA
Niby skóra na wierzchu obejmuje zaledwie kawałek wokół zegarów i radia.
Dalej, zaraz powyżej prawego nawiewu, jest morze twardego badziewnego plastiku. Co to w ogóle ma być? Cała deska powinna być obita tym materiałem, który jest wokół zegarów, aż do szyby.
Niżej nie jest lepiej. Fajnie, że wrzuciłeś zdjęcie jasnego wnętrza - łatwiej wytłumaczyć Wszystko to co jest w jasnym kolorze jest tandetne i twarde, aż grzechot idzie jak się pazurem przejedzie. Taki plastik w Delcie II można spotkać tylko na kieszeniach drzwi. Tylko. Ten plastik "znakomicie" kontrastuje z obiciami skórzanymi na boczkach drzwi.
Nie wiem jak u Ciebie, u mnie już tu coś zabrzęczy, tu coś zaskrzypi a kanapa tylna żyje własnym życiem. To ma być kurde premium? Za taki szmal?
Może dziś takie są wszystkie auta, ale skoro Lancię odbierano jako "droższy Fiat" w najlepszym wypadku to moim zdaniem powinna zaoferować coś znacznie lepszego niż konkurencja, porządne tworzywa i lepsze spasowanie. Może wtedy do salonu przyszliby nie tylko ci, co uważają, że to nietuzinkowe i stylowe auto (czyli jak widać po poziomie sprzedaży mało kto), ale też ci, co chcieliby kupić coś mniej tandetnego niż teraz w modzie.
Dalej, zaraz powyżej prawego nawiewu, jest morze twardego badziewnego plastiku. Co to w ogóle ma być? Cała deska powinna być obita tym materiałem, który jest wokół zegarów, aż do szyby.
Niżej nie jest lepiej. Fajnie, że wrzuciłeś zdjęcie jasnego wnętrza - łatwiej wytłumaczyć Wszystko to co jest w jasnym kolorze jest tandetne i twarde, aż grzechot idzie jak się pazurem przejedzie. Taki plastik w Delcie II można spotkać tylko na kieszeniach drzwi. Tylko. Ten plastik "znakomicie" kontrastuje z obiciami skórzanymi na boczkach drzwi.
Nie wiem jak u Ciebie, u mnie już tu coś zabrzęczy, tu coś zaskrzypi a kanapa tylna żyje własnym życiem. To ma być kurde premium? Za taki szmal?
Może dziś takie są wszystkie auta, ale skoro Lancię odbierano jako "droższy Fiat" w najlepszym wypadku to moim zdaniem powinna zaoferować coś znacznie lepszego niż konkurencja, porządne tworzywa i lepsze spasowanie. Może wtedy do salonu przyszliby nie tylko ci, co uważają, że to nietuzinkowe i stylowe auto (czyli jak widać po poziomie sprzedaży mało kto), ale też ci, co chcieliby kupić coś mniej tandetnego niż teraz w modzie.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- rob_76
- Klubowicz Wspierający
- Posty: 3633
- Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
- Imię: Robert
- Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
Re: Alfa Romeo GIULIA
Co do kwestii materiałów wykończeniowych wnętrza w Delcie III - zgadzam się w zupełności!
Natomiast co do mojej wypowiedzi - może rzeczywiście zrobienie wprost z Giulietty Delty (przestronnością i funkcjonalnością Delta faktycznie bije Giuliettę na głowę!) nie byłoby najlepszym pomysłem, ale już zaadoptowanie wielowahacza na tył, dodanie "DNA", maglownicy z AR oraz bardziej sportowych (i niżej mocowanych) foteli mogłoby chyba wpłynąć na wyniki sprzedaży...? No i uzasadniłoby tak wysoką cenę...
Akurat miałem porównanie obu aut z tymi samymi silnikami - Delta była bardziej "ospała" i mniej "chętna", a w dodatku miałem wrażenie siedzenia (prawie) "na stołku" - jak w SUV-ie... Dla niektórych to ostatnie, to pewnie zaleta, ale dla mnie akurat nie... Oczywiście nie mówię, że Lancia jeździ źle - w żadnym wypadku tak nie jest (!) - ale w porównaniu z Alfą wypada jednak blado...
Natomiast co do mojej wypowiedzi - może rzeczywiście zrobienie wprost z Giulietty Delty (przestronnością i funkcjonalnością Delta faktycznie bije Giuliettę na głowę!) nie byłoby najlepszym pomysłem, ale już zaadoptowanie wielowahacza na tył, dodanie "DNA", maglownicy z AR oraz bardziej sportowych (i niżej mocowanych) foteli mogłoby chyba wpłynąć na wyniki sprzedaży...? No i uzasadniłoby tak wysoką cenę...
Akurat miałem porównanie obu aut z tymi samymi silnikami - Delta była bardziej "ospała" i mniej "chętna", a w dodatku miałem wrażenie siedzenia (prawie) "na stołku" - jak w SUV-ie... Dla niektórych to ostatnie, to pewnie zaleta, ale dla mnie akurat nie... Oczywiście nie mówię, że Lancia jeździ źle - w żadnym wypadku tak nie jest (!) - ale w porównaniu z Alfą wypada jednak blado...
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.
Re: Alfa Romeo GIULIA
A w jakim samochodzie widziałeś lepszy plastik deski rozdzielczej ? Ostatnio jechałem kilkuletnim Mercedesem E i mówię Ci, ale Delta ma lepszy plastik (przynajmniej wizualnie) i mówię o tym twardym, który idzie do szyby. Bez porównania jest ładniejszy, mniej chropowaty.Tomzik pisze:Niby skóra na wierzchu obejmuje zaledwie kawałek wokół zegarów i radia.
Dalej, zaraz powyżej prawego nawiewu, jest morze twardego badziewnego plastiku. Co to w ogóle ma być? Cała deska powinna być obita tym materiałem, który jest wokół zegarów, aż do szyby.
Niżej nie jest lepiej. Fajnie, że wrzuciłeś zdjęcie jasnego wnętrza - łatwiej wytłumaczyć Wszystko to co jest w jasnym kolorze jest tandetne i twarde, aż grzechot idzie jak się pazurem przejedzie. Taki plastik w Delcie II można spotkać tylko na kieszeniach drzwi. Tylko. Ten plastik "znakomicie" kontrastuje z obiciami skórzanymi na boczkach drzwi.
Nie wiem jak u Ciebie, u mnie już tu coś zabrzęczy, tu coś zaskrzypi a kanapa tylna żyje własnym życiem. To ma być kurde premium? Za taki szmal?
Może dziś takie są wszystkie auta, ale skoro Lancię odbierano jako "droższy Fiat" w najlepszym wypadku to moim zdaniem powinna zaoferować coś znacznie lepszego niż konkurencja, porządne tworzywa i lepsze spasowanie. Może wtedy do salonu przyszliby nie tylko ci, co uważają, że to nietuzinkowe i stylowe auto (czyli jak widać po poziomie sprzedaży mało kto), ale też ci, co chcieliby kupić coś mniej tandetnego niż teraz w modzie.
Imitacja skóry w Delcie to już rewelka i masz ją na całej długości deski.
Pod spodem faktycznie jest słabo.
Delta lubi czasem poskrzypić, ale muszę przyznać, że zawsze to przechodzi i jest zupełnie cicho. Przeważnie coś z okolic podszybia lub przedniego słupka, ale nigdy nie jest to trwałe, zawsze zanika po jakimś czasie. Pewnie kwestia rezonansu z zawieszenia/silnika i jak się tam elementy ułożą, bo one też pracują. Tylna kanapa - zero dźwięków, jestem zaskoczony, ale w końcu każdy model to odrębna robota. Może poszedł ci pastikowy zacisk i kanapa nie jest dobrze przymocowana, tylko 'lata' ? Zawsze też polecam sprawdzenie mocowania przednich nadkoli, lubią się poluzować i przenoszą drgania. U mnie po dokręceniu zniknęły dziwne dźwięki z okolic słupków.
Wracając do Merola, niby drobiazg, ale lusterko wewnętrzne trzeszczy przy ustawianiu (w Delcie chodzi płynnie), jakość materiałów wcale nie powala a najbardziej irytujący był dźwięk wibracji/rezonansu, wyraźnie słyszalny, przenoszony najwyraźniej z pracy silnika, bo nawierzchnia autostradowa, w czasie jednostajnej jazdy z prędkością ok 140 km/h. Delta nie miała ceny 'premium', mogę jej wybaczyć słabsze strony. W przypadku Mercedesa byłbym wściekły.
A kończąc, jestem niezmiennie szczęśliwy z zakupu i użytkowania Delty Dobrze się nią jeździ i przy tym z powodzeniem robi za auto rodzinne.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Alfa Romeo GIULIA
Hmmm, niech pomyslę. W Delcie II ? W Kappie, w starej Cromie i w wielu innych autach, gdzie deska jest zwyczajnie miękka a nie twarda jak stal.broker pisze:A w jakim samochodzie widziałeś lepszy plastik deski rozdzielczej ?
Tak jak pisałem wczesniej - nie interesuje mnie to, że dziś moda na tandetę " i inne też tak mają". Wiele lat zastanawiano się co zrobić , aby Lancia się sprzedawała. Otóż - moim skromnym zdaniem - wystarczyłoby w tej cenie zaoferować jakość aut z lat 90 - czyli o niebo lepszą niz dziś.
Wiesz, skrzypić to może sterana życiem, 18 letnia Delta II, ale nie auto, które ma 100 tysięcy km nalotu po niemieckich drogach i raptem 5 lat. Bynajmniej takie jest moje zdanie i ponownie nie interesuje mnie, że "inne też tak mają". To chyba nie jest szczyt ambicji porównywać się do innego g.., prawda?broker pisze:Delta lubi czasem poskrzypić, ale muszę przyznać, że zawsze to przechodzi i jest zupełnie cicho.
W pracy zawsze szefowie każą porównywać się do najlepszych, no nie? Dlaczego to nie działa w zakładach produkujących auta?
Otóż miała. Nie cenę BMW czy Merca, ale o wiele przesadzoną w stosunku do Bravo czy nawet Golfa, bo jakościowo jest na takim samym, nie najwyższym poziomie. Więc - za co płacić? Za znaczek? Którego 80% nie rozpoznaje, kolejne 15 uważa za droższego Fiata a tylko 5 wie co to za auto i takie właśnie chce?broker pisze:Delta nie miała ceny 'premium', mogę jej wybaczyć słabsze strony. W przypadku Mercedesa byłbym wściekły.
Ale się chyba za bardzo rozwijamy nie na temat wątku
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo GIULIA
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Alfa Romeo GIULIA
W marcu Bredzisław też miał poparcie sporo ponad połowy ankietowanych
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo GIULIA
Ale to trochę inna bajka
Re: Alfa Romeo GIULIA
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Alfa Romeo GIULIA
Skoro już o Nordschleife mowa to ponoć 7:43s uzyskane!
Alfa Romeo Giulia reportedly laps Nurburgring in 7:43
Alfa Romeo Giulia reportedly laps Nurburgring in 7:43
Pozdrawiam, Michał
Re: Alfa Romeo GIULIA
Frankfurt
Alfa Romeo Giulia QV, Now Fastest Sedan on 'Ring, Lands in Frankfurt for EUR 79,000 - Live Photos
http://www.autoevolution.com/news/alfa- ... 99949.html#
Alfa Romeo Giulia QV, Now Fastest Sedan on 'Ring, Lands in Frankfurt for EUR 79,000 - Live Photos
http://www.autoevolution.com/news/alfa- ... 99949.html#
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo GIULIA
Cena tej wersji kosmiczna (oczywiście na poziomie niemieckiej konkurencji)
Ale za to szybsza od Murcielago
Ale za to szybsza od Murcielago
Re: Alfa Romeo GIULIA
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
- solarzmr
- Moderator
- Posty: 2669
- Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
- Imię: Marcin
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo GIULIA
Obawiam się że ceny innych wersji mogą być równie kosmiczne i "Cały plan w p..."Dudi pisze:Cena tej wersji kosmiczna
WR7- fotografia motoryzacyjna
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Lanciastory - czyli wszystko o Lancii
Jest:Lancia Delta 1.6 HF Turbo 1991 r.
Alfa Romeo Mito 1.6 JTDM 2010 & Alfa Romeo 159 2.0 JTDM 2011
Była:Lancia Lybra 2,4 JTD Intensa 2002 r.
Lancia Lybra 2,4 JTD 2000 r.
Re: Alfa Romeo GIULIA
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Alfa Romeo GIULIA
Podobno tak będzie paleta silników:
2.0 Turbo-petrol four cylinder
180 PS (178 bhp / 133 kW)
250 PS (247 bhp / 184 kW)
330 PS (326 bhp / 243 kW)
2.2 Turbo-Diesel four cylinder
135 PS (133 bhp / 99 kW)
180 PS (178 bhp / 133 kW)
210 PS (207 bhp / 154 kW)
3.0 V6 twin-turbo diesel 340 PS (335 bhp / 250 kW)
And, off course, 2.9 V6 Turbo-Petrol 510 PS