Alfa Romeo GIULIA

Znalazłeś, widziałeś lub wiesz gdzie stoi jakaś Lancia, zdezelowana, na szrocie czy gdzieś w stodole... podziel się z nami tą informacją.
Znasz jakąś ciekawą stronę internetową poświęconą Lancii? Podziel się z nami dodając tutaj jej adres!
Tylko odnośniki dotyczące Lancii lub blisko z nią spokrewnione.
W dziale nie zamieszczamy linków do ogłoszeń, które za jakiś czas stracą ważność!

Moderator: giekso

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Alfa Romeo GIULIA

Post autor: Tomzik » 18 lip 2015, 22:20

Niby skóra na wierzchu obejmuje zaledwie kawałek wokół zegarów i radia.

Dalej, zaraz powyżej prawego nawiewu, jest morze twardego badziewnego plastiku. Co to w ogóle ma być? Cała deska powinna być obita tym materiałem, który jest wokół zegarów, aż do szyby.

Niżej nie jest lepiej. Fajnie, że wrzuciłeś zdjęcie jasnego wnętrza - łatwiej wytłumaczyć ;) Wszystko to co jest w jasnym kolorze jest tandetne i twarde, aż grzechot idzie jak się pazurem przejedzie. Taki plastik w Delcie II można spotkać tylko na kieszeniach drzwi. Tylko. Ten plastik "znakomicie" kontrastuje z obiciami skórzanymi na boczkach drzwi.

Nie wiem jak u Ciebie, u mnie już tu coś zabrzęczy, tu coś zaskrzypi a kanapa tylna żyje własnym życiem. To ma być kurde premium? Za taki szmal?

Może dziś takie są wszystkie auta, ale skoro Lancię odbierano jako "droższy Fiat" w najlepszym wypadku to moim zdaniem powinna zaoferować coś znacznie lepszego niż konkurencja, porządne tworzywa i lepsze spasowanie. Może wtedy do salonu przyszliby nie tylko ci, co uważają, że to nietuzinkowe i stylowe auto (czyli jak widać po poziomie sprzedaży mało kto), ale też ci, co chcieliby kupić coś mniej tandetnego niż teraz w modzie.
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
rob_76
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Posty: 3633
Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide

Re: Alfa Romeo GIULIA

Post autor: rob_76 » 19 lip 2015, 0:23

Co do kwestii materiałów wykończeniowych wnętrza w Delcie III - zgadzam się w zupełności!
Natomiast co do mojej wypowiedzi - może rzeczywiście zrobienie wprost z Giulietty Delty (przestronnością i funkcjonalnością Delta faktycznie bije Giuliettę na głowę!) nie byłoby najlepszym pomysłem, ale już zaadoptowanie wielowahacza na tył, dodanie "DNA", maglownicy z AR oraz bardziej sportowych (i niżej mocowanych) foteli mogłoby chyba wpłynąć na wyniki sprzedaży...? No i uzasadniłoby tak wysoką cenę...
Akurat miałem porównanie obu aut z tymi samymi silnikami - Delta była bardziej "ospała" i mniej "chętna", a w dodatku miałem wrażenie siedzenia (prawie) "na stołku" - jak w SUV-ie... Dla niektórych to ostatnie, to pewnie zaleta, ale dla mnie akurat nie... Oczywiście nie mówię, że Lancia jeździ źle - w żadnym wypadku tak nie jest (!) - ale w porównaniu z Alfą wypada jednak blado...
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Alfa Romeo GIULIA

Post autor: broker » 20 lip 2015, 0:19

Tomzik pisze:Niby skóra na wierzchu obejmuje zaledwie kawałek wokół zegarów i radia.

Dalej, zaraz powyżej prawego nawiewu, jest morze twardego badziewnego plastiku. Co to w ogóle ma być? Cała deska powinna być obita tym materiałem, który jest wokół zegarów, aż do szyby.

Niżej nie jest lepiej. Fajnie, że wrzuciłeś zdjęcie jasnego wnętrza - łatwiej wytłumaczyć ;) Wszystko to co jest w jasnym kolorze jest tandetne i twarde, aż grzechot idzie jak się pazurem przejedzie. Taki plastik w Delcie II można spotkać tylko na kieszeniach drzwi. Tylko. Ten plastik "znakomicie" kontrastuje z obiciami skórzanymi na boczkach drzwi.

Nie wiem jak u Ciebie, u mnie już tu coś zabrzęczy, tu coś zaskrzypi a kanapa tylna żyje własnym życiem. To ma być kurde premium? Za taki szmal?

Może dziś takie są wszystkie auta, ale skoro Lancię odbierano jako "droższy Fiat" w najlepszym wypadku to moim zdaniem powinna zaoferować coś znacznie lepszego niż konkurencja, porządne tworzywa i lepsze spasowanie. Może wtedy do salonu przyszliby nie tylko ci, co uważają, że to nietuzinkowe i stylowe auto (czyli jak widać po poziomie sprzedaży mało kto), ale też ci, co chcieliby kupić coś mniej tandetnego niż teraz w modzie.
A w jakim samochodzie widziałeś lepszy plastik deski rozdzielczej ? Ostatnio jechałem kilkuletnim Mercedesem E i mówię Ci, ale Delta ma lepszy plastik (przynajmniej wizualnie) i mówię o tym twardym, który idzie do szyby. Bez porównania jest ładniejszy, mniej chropowaty.
Imitacja skóry w Delcie to już rewelka i masz ją na całej długości deski.

Pod spodem faktycznie jest słabo.

Delta lubi czasem poskrzypić, ale muszę przyznać, że zawsze to przechodzi i jest zupełnie cicho. Przeważnie coś z okolic podszybia lub przedniego słupka, ale nigdy nie jest to trwałe, zawsze zanika po jakimś czasie. Pewnie kwestia rezonansu z zawieszenia/silnika i jak się tam elementy ułożą, bo one też pracują. Tylna kanapa - zero dźwięków, jestem zaskoczony, ale w końcu każdy model to odrębna robota. Może poszedł ci pastikowy zacisk i kanapa nie jest dobrze przymocowana, tylko 'lata' ? Zawsze też polecam sprawdzenie mocowania przednich nadkoli, lubią się poluzować i przenoszą drgania. U mnie po dokręceniu zniknęły dziwne dźwięki z okolic słupków.

Wracając do Merola, niby drobiazg, ale lusterko wewnętrzne trzeszczy przy ustawianiu (w Delcie chodzi płynnie), jakość materiałów wcale nie powala a najbardziej irytujący był dźwięk wibracji/rezonansu, wyraźnie słyszalny, przenoszony najwyraźniej z pracy silnika, bo nawierzchnia autostradowa, w czasie jednostajnej jazdy z prędkością ok 140 km/h. Delta nie miała ceny 'premium', mogę jej wybaczyć słabsze strony. W przypadku Mercedesa byłbym wściekły.

A kończąc, jestem niezmiennie szczęśliwy z zakupu i użytkowania Delty :D Dobrze się nią jeździ i przy tym z powodzeniem robi za auto rodzinne.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Alfa Romeo GIULIA

Post autor: Tomzik » 20 lip 2015, 11:39

broker pisze:A w jakim samochodzie widziałeś lepszy plastik deski rozdzielczej ?
Hmmm, niech pomyslę. W Delcie II ? :D W Kappie, w starej Cromie i w wielu innych autach, gdzie deska jest zwyczajnie miękka a nie twarda jak stal.

Tak jak pisałem wczesniej - nie interesuje mnie to, że dziś moda na tandetę " i inne też tak mają". Wiele lat zastanawiano się co zrobić , aby Lancia się sprzedawała. Otóż - moim skromnym zdaniem - wystarczyłoby w tej cenie zaoferować jakość aut z lat 90 - czyli o niebo lepszą niz dziś.
broker pisze:Delta lubi czasem poskrzypić, ale muszę przyznać, że zawsze to przechodzi i jest zupełnie cicho.
Wiesz, skrzypić to może sterana życiem, 18 letnia Delta II, ale nie auto, które ma 100 tysięcy km nalotu po niemieckich drogach i raptem 5 lat. Bynajmniej takie jest moje zdanie i ponownie nie interesuje mnie, że "inne też tak mają". To chyba nie jest szczyt ambicji porównywać się do innego g.., prawda?

W pracy zawsze szefowie każą porównywać się do najlepszych, no nie? Dlaczego to nie działa w zakładach produkujących auta? :)
broker pisze:Delta nie miała ceny 'premium', mogę jej wybaczyć słabsze strony. W przypadku Mercedesa byłbym wściekły.
Otóż miała. Nie cenę BMW czy Merca, ale o wiele przesadzoną w stosunku do Bravo czy nawet Golfa, bo jakościowo jest na takim samym, nie najwyższym poziomie. Więc - za co płacić? Za znaczek? Którego 80% nie rozpoznaje, kolejne 15 uważa za droższego Fiata a tylko 5 wie co to za auto i takie właśnie chce?

Ale się chyba za bardzo rozwijamy nie na temat wątku ;)
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12270
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Alfa Romeo GIULIA

Post autor: Dudi » 28 lip 2015, 12:58

:link:
ponad połowa ankietowanych (57%) uważa, że jak najbardziej "włoszka" ma szansę nawiązać rywalizację z Audi, BMW oraz Mercedesem.
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Tomzik
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 5389
Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie

Re: Alfa Romeo GIULIA

Post autor: Tomzik » 28 lip 2015, 13:14

W marcu Bredzisław też miał poparcie sporo ponad połowy ankietowanych ;)
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12270
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Alfa Romeo GIULIA

Post autor: Dudi » 28 lip 2015, 15:22

Ale to trochę inna bajka :roll: :D
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Alfa Romeo GIULIA

Post autor: broker » 29 sie 2015, 15:15

510HP Alfa Romeo Giulia Testing on the Nurburgring

https://www.youtube.com/watch?t=24&v=rVLYEArftes
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
Saleen
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 839
Rejestracja: 28 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: / Gliwice /
Kontakt:

Re: Alfa Romeo GIULIA

Post autor: Saleen » 29 sie 2015, 17:06

Skoro już o Nordschleife mowa to ponoć 7:43s uzyskane!

Alfa Romeo Giulia reportedly laps Nurburgring in 7:43
Pozdrawiam, Michał

Awatar użytkownika
broker
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 3115
Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Lokalizacja: Gdynia

Re: Alfa Romeo GIULIA

Post autor: broker » 15 wrz 2015, 21:50

Frankfurt

Alfa Romeo Giulia QV, Now Fastest Sedan on 'Ring, Lands in Frankfurt for EUR 79,000 - Live Photos

http://www.autoevolution.com/news/alfa- ... 99949.html#


Obrazek

Obrazek

Obrazek
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12270
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Alfa Romeo GIULIA

Post autor: Dudi » 15 wrz 2015, 22:36

Cena tej wersji kosmiczna (oczywiście na poziomie niemieckiej konkurencji) :roll:
Ale za to szybsza od Murcielago :D :D 8-O

Obrazek
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
hitmanag
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2763
Rejestracja: 02 cze 2006, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Piła

Re: Alfa Romeo GIULIA

Post autor: hitmanag » 15 wrz 2015, 22:49

Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była

Awatar użytkownika
solarzmr
Moderator
Moderator
Posty: 2669
Rejestracja: 01 mar 2008, 0:00
Imię: Marcin
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Alfa Romeo GIULIA

Post autor: solarzmr » 15 wrz 2015, 23:06

Dudi pisze:Cena tej wersji kosmiczna
Obawiam się że ceny innych wersji mogą być równie kosmiczne i "Cały plan w p..." : zolta :

Awatar użytkownika
hitmanag
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 2763
Rejestracja: 02 cze 2006, 0:00
Imię: Arek
Lokalizacja: Piła

Re: Alfa Romeo GIULIA

Post autor: hitmanag » 15 wrz 2015, 23:08

Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była

Awatar użytkownika
Dudi
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Posty: 12270
Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Lokalizacja: Stalowa Wola
Kontakt:

Re: Alfa Romeo GIULIA

Post autor: Dudi » 23 wrz 2015, 18:53

Podobno tak będzie paleta silników:
2.0 Turbo-petrol four cylinder
180 PS (178 bhp / 133 kW)
250 PS (247 bhp / 184 kW)
330 PS (326 bhp / 243 kW)
2.2 Turbo-Diesel four cylinder
135 PS (133 bhp / 99 kW)
180 PS (178 bhp / 133 kW)
210 PS (207 bhp / 154 kW)
3.0 V6 twin-turbo diesel 340 PS (335 bhp / 250 kW)
And, off course, 2.9 V6 Turbo-Petrol 510 PS
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „::: Znalezione & Linkownia :::”