Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 22 wrz 2019, 0:20

Strefa czasowa UTC+02:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 118 19 20 21 22
Autor Wiadomość
PostDodany: 13 lut 2019, 13:36 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 lip 2012, 10:37
Posty: 538
Imię: Jacek
Lokalizacja: mazowieckie
rob_76 pisze:
05 lut 2019, 20:57
Wspomniałbym tu - jako argument w dyskusji - o zawiasie Delty II... Też raczej z gatunku prostych - właśnie McPherson i belka skrętna z tyłu...

Panowie ale Delta II, Dedra, Punto I i Y nie mają z tyłu belki skrętnej tylko wahacze wleczone, a to duża różnica. Prawa i lewa strona pracuje niezależnie i połączone są tylko stabilizatorem.

_________________
Lancia Delta HPE 2.0 16v
Lancia Kappa 2.0 20vT
Lancia Kappa Coupe 3.0 V6

wcześniej:
Lancia Dedra 1.8 LS
Lancia Kappa 2.4 20v LX


Na górę
PostDodany: 13 lut 2019, 16:00 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 kwie 2013, 22:31
Posty: 3539
Imię: Robert
Lokalizacja: Gdynia/WorldWide
No i wychodzi, ze masz racje... :-? To, co bralem za element laczacy prawy hahacz z lewym (element podatny - czyli wlasnie belke skretna) okazuje sie byc rurowym polaczeniem obu stron ramy pomocniczej - taka swoista rozporka... :roll:
Zwracam honor i sorki za zamieszanie... : gafa : : zawstydzony :

Cale zycie czlowiek "studiuje", a i tak potem glupota nad grobem "swieci"... :roll:

_________________
Autovettura Lancia Beta Coupe S2 2000 119KM Anno Domini '76 - Serce i dusza...
Autovettura Lancia Gamma Coupe S2 2500 i.e. 140KM x2 Anno Domini '80/'81 - Duma i radość...
Autovettura Lancia Kappa Coupe 2400 20V 175KM Anno Domini '98 - Przyjemność i wygoda...
Autovettura Lancia Lybra SW 2.4JTD 140KM Anno Domini '01 - Ekonomika i miekkość...
Chevrolet Volt Hybrid plug-in Anno Domini '13 - Zaawansowanie i oszczędność...
To już wspomnienie: Opel Ascona C 1.6D sedan 4D 54KM, Hyundai Pony IV 1.5 GL sedan 77KM, Renault Clio II Phase I 1.2 RN 60KM, Renault Clio III 1.2 Tce 100KM, Lancia Delta II HPE 2000 16V 139KM, Opel Astra Caravan 1.4 S.P.I. 60KM, Honda Civic VIII 4D 1.8 Ex. 140KM.


Na górę
PostDodany: 04 wrz 2019, 20:43 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Posty: 1920
Lokalizacja: Krosno
Jako, ze rodzinne auto mi się rozleciało całkiem (poczciwy scenic niby na siemensie a jednak) myśle o kupnie niestety w kredycie tipo sw w wersji najlepiej lounge 1,4 tjet Czekałem te dwa lata aż trochę potanieją. Za nieco ponad 50 tys można coś już kupić, teraz pytanie czy warto? Znajomi mi pukają w czoło i mówią bierz toyote lub hyundaia to nie będzie tak tracić na wartości jednak ja mam słabość do wloszczczyzny i mocno mi siedzi w głowie ów model. Kilku userow tu chyba jest nawet na forum?

_________________
THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, thesis emblema 2,4 jtd 2005r.


Na górę
PostDodany: 04 wrz 2019, 20:57 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2007, 0:00
Posty: 2482
Imię: Sebastian
Lokalizacja: DW
Mój brat to ujezdza w jakiejś taniej wersji SW (bodajże 95 KM, klimatyzacja, szyby elektryczne, i coś tan jescze w środku że nie wygląda źle). Ma pełną ekologię na pokładzie (LPG), tankuje i jeździ sobie z punktu A do punktu B.
IMO jako przyrząd do taniego jeżdżenia to aż nadto.
Zresztą Wilkin u nas męczy Tipolota od jakiegoś czasu. Z tego co z nim rozmawiałem też ma b. pozytywne podejście w kontekście relacji ceny do możliwości.

_________________
jest: Ford S-Max, Peugeot 208, Yamaha FZS 600, Yamaha JogRR
było: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał), Piaggio X8


Na górę
PostDodany: 04 wrz 2019, 20:59 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 934
Lokalizacja: Gród Kraka
nie zastanawiaj się tylko bier... 1.4T-jet jedynie słuszny motor oczywiście na fabrycznej instalce LPG (oby Ci nie wcisneli montowanej w ASO a po gwarancji chip) klima automatyczna ( w manualnej zamknięty obieg na suwaku jak w Uno sic!) Xenon bo na halogenach to wstyd jeździć... tylko te wycieraczki na środku szyby jak w F125...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 04 wrz 2019, 21:03 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 sie 2008, 0:00
Posty: 1920
Lokalizacja: Krosno
Wersja 95 KM odpada, nie na moje nerwy, jeździłem - katastrofa

_________________
THESIS EMBLEMA 3.0 V6 + lpg STAG

w przeszłości z marki: Dedra 91r., lybra 1,9 jtd lx 2002r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, lybra intensa 1,9 jtd 2002, lybra 2,0 comfortronic 2000r, lybra intensa 2003r. 2,4 jtd, ypsilon 1,3 multijet automat 2005r., lybra 1,9 jtd ls 2002r, thesis emblema 2,4 jtd 2005r.


Na górę
PostDodany: 04 wrz 2019, 21:05 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 934
Lokalizacja: Gród Kraka
Tylko 1.4T-jet... szkoda, że w EU nie wsadzają 1.8 N/A

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 04 wrz 2019, 21:11 
Offline
Klubowicz Wspierający
Klubowicz Wspierający
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2007, 0:00
Posty: 2482
Imię: Sebastian
Lokalizacja: DW
Tak, tak. Tylko mocniejszy silnik.
Co do reszty: żebyś nie wiem co dokupił to dalej budżetowe auto będzie.
Tyle , że to nie jest jego wada a cecha.

_________________
jest: Ford S-Max, Peugeot 208, Yamaha FZS 600, Yamaha JogRR
było: Lancia Lybra 2.4 JTD Intensa, Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm, Lancia Ypsilon 1.2 16V (zygmunt zabrał), Piaggio X8


Na górę
PostDodany: 05 wrz 2019, 8:46 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Posty: 299
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków
Rapeek pisze:
13 lut 2019, 13:36
Panowie ale Delta II, Dedra, Punto I i Y nie mają z tyłu belki skrętnej tylko wahacze wleczone, a to duża różnica. Prawa i lewa strona pracuje niezależnie i połączone są tylko stabilizatorem.
Wreszcie ktoś mądrze napisał, bo jak czytałem o tej "belce skrętnej" to tak sobie myślałem czy któryś z piszących w ogóle widział zawieszenie w Delcie II. Podobnież stabilizator to nie belka skrętna :D

_________________
Lancia Delta II 2.0 16V LS
Renault Megane III 1.6 K4M - 110KM


Na górę
PostDodany: 06 wrz 2019, 15:57 
Offline
Prezes Lancia Klub Polska
Prezes Lancia Klub Polska
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 lis 2009, 21:40
Posty: 5258
Imię: Grzesiek
Lokalizacja: Pruszków
pietrek125 pisze:
04 wrz 2019, 20:59
nie zastanawiaj się tylko bier... 1.4T-jet jedynie słuszny motor oczywiście na fabrycznej instalce LPG (oby Ci nie wcisneli montowanej w ASO a po gwarancji chip) klima automatyczna ( w manualnej zamknięty obieg na suwaku jak w Uno sic!) Xenon bo na halogenach to wstyd jeździć... tylko te wycieraczki na środku szyby jak w F125...
Nie ma już takich z LPG , bo je skasowali z oferty. Limitów CO2 nie spełniali czy coś - padło na LPG.
Co do Tipola brałem go z przedłużoną gwarancją i serwisem na 5 lat , na ta chwilę przekulane trochę ponad 22 tysie.
Silnik t-jet 120 koni, daję radę , dla mnie ciut mało , ale wystarcza żeby być najszybszym tipolem w okolicy.
Awarie nie wystąpiły.
Plusy - jest mega duży w środku - bagażnik lepiej niż wystarczający.
Wygląd - jak fiat , nie jest najgorzej.
Lpg rewelacja- z wyświetlaczem na desce, zasięg też niegłupi.

Jeździ się mega tanio. Aczkolwiek nie schodzi poniżej 10 l -100 , ale u mnie to raczej niemożliwe.
Aż tyle cierpliwości nie posiadam.

Minusy - nie jest to Alfa.
Totalnie nieporozumienie jeśli chodzi o przyciski od szyb, jakbyś się nie starał i tak otworzysz tylne, po przednie trzeba sięgnąć.Tak wiem bzdura - ale wkurza mnie kilka razy dziennie.
Jest głośny - nie jak Fabia , ale jednak widać że oszczędzali na kilogramach przy wyciszeniu. Lybra jest dużo cichsza.

_________________
byłe: Delta II 1.6 16V Hpe,Kappa 2.0 20V "Litwin" ,Kappa 2.0 20V "Przemytnik",Delta II bi-colore 2.0 16V Vice miss Sypniewo,Ypsilon 1.3 JTD bi-colore Miss Topornia,Kappa 3.0 Coupe Aut 2vice Zwierzyń, Kappa 2.0 20 VT. Alfa 166 3.0 sportronic.
Obecne
Kappa 3.0 sportronic,Kappa 3.0 SW sportronic, Gamma 2.5 Aut.Tipo 1.4 T-jet SW.Ford expedition 5.4. Volt,126p.
Tak z grubsza ;)


Na górę
PostDodany: 06 wrz 2019, 21:44 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 maja 2015, 9:41
Posty: 662
Imię: Mikołaj
Lokalizacja: Poznań
Wszystko niby idzie do przodu.. ale Fiat pokazuje, że co nieco może też iść do tyłu.
W porównaniu do oryginalnego Tipo minusem w tej (hmm.. podróbie?) ok, wersji..
jest tylna - płaska i mniej wygodna kanapa oraz uchwyty drzwiowe, których nie da się chwycić :)

_________________
Tipo Suite 1.6 8v A.D.1994 TTT
Phedra Emblema 2.0 16v PB+LPG A.D.2002


Na górę
PostDodany: 06 wrz 2019, 23:07 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 934
Lokalizacja: Gród Kraka
To niejedyny minus w stosunku do Tipo 1... a tylne zawieszenie :?: w jedynce niezależne na wahaczach wleczonych, a w dwójce :?: belka skrętna...blee...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
PostDodany: 07 wrz 2019, 18:21 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 maja 2011, 23:35
Posty: 299
Imię: Przemysław
Lokalizacja: Kraków
pietrek125 pisze:
06 wrz 2019, 23:07
To niejedyny minus w stosunku do Tipo 1... a tylne zawieszenie :?: w jedynce niezależne na wahaczach wleczonych, a w dwójce :?: belka skrętna...blee...
Od wieli lat już księgowi i marketingowcy bardziej mieszają się do produkcji i takie są tego efekty... ma ładnie wyglądać, spełniać normy, mieć osiągi ale na papierze i być tani w produkcji. 90% klientów nie ma pojęcia co to w ogóle wahacz czy belka :) Dla mnie było wielkim zaskoczeniem jak bębny znowu wróciły do łask... tylko czekać aż trafią z powrotem na przód :lol: Zobaczcie w ogóle jak dziś testy motoryzacyjne wyglądają. Trzaskanie drzwiami i słuchanie czy ładnie klapią, albo macanie deski rozdzielczej czy jest mięciutka czy nie. Nikt już nie zwraca uwagi czy auto "słania" się w zakrętach czy nie. Ważne że radio ładnie gra i w aucie milion światełko do nas miga : czerwona :

_________________
Lancia Delta II 2.0 16V LS
Renault Megane III 1.6 K4M - 110KM


Na górę
PostDodany: 07 wrz 2019, 23:17 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lut 2018, 21:59
Posty: 934
Lokalizacja: Gród Kraka
Wczoraj w Trójce była audycja jak to dzisiejsze samochody są coraz gorzej wyciszone, bo producenci oszczędzają na wygłuszeniu aby zmniejszyć masę, z związku tym warsztaty Car audio maja oblężenie chętnych do wyciszenia auta... co za czasy...

_________________
Żenująca, żyjąca w swoim świecie, krowa u płota...

Były:
Fiat 1300 (116A) 1962r (1.3 OHV R4)
Fiat 125S (125B) 1969r (1.6 DOHC R4)
FSO 125p (115D) 1990r (2.0ie DOHC R4)
Fiat Marea Weekend ELX ST.Moritz (185) 2002r (1.9JTD)

Są:
Lancia Thesis EMBLEMA (841) 2002r (3.0 V6)
Fiat Marea Weekend HLX Tour de France (185) 2001r (2.0 R5)
Fiat 125S (125B) 1971r (1.6 DOHC R4)
Lada 1500s (21061) 1981r (1.6 DOHC R4)
Skoda Octavia II Tour (1Z5) 2012r (2.5 R5)


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 329 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 118 19 20 21 22

Strefa czasowa UTC+02:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl