FCA - USA/Kanada/Meksyk
Moderator: giekso
Re: FCA - USA/Kanada/Meksyk
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA - USA/Kanada/Meksyk
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Dodge
Kurka, ale spadki FCA w USA są spektakularne.
A nie widać nic co by z kopyta poszło.
Compass nie da rady a Dodge i Chrysler to spada na łeb na szyję.
A nie widać nic co by z kopyta poszło.
Compass nie da rady a Dodge i Chrysler to spada na łeb na szyję.
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: FCA - USA/Kanada/Meksyk
Nie jest jakoś specjalnie źle. Największy spadek to Jeep, ale nowy Compass dopiero wchodzi na rynek, w tej chwili jest dziura.
Chrysler to po prostu koniec modelu 200. Pacifica sprzedaje się bardzo dobrze. Chrysler potrzebuje jeszcze jednego modelu, pewnie crossover.
Cały rynek USA ma spadek w tym roku.
http://www.carsitaly.net/fiat-car-sales ... states.htm
Chrysler to po prostu koniec modelu 200. Pacifica sprzedaje się bardzo dobrze. Chrysler potrzebuje jeszcze jednego modelu, pewnie crossover.
Cały rynek USA ma spadek w tym roku.
http://www.carsitaly.net/fiat-car-sales ... states.htm
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA - USA/Kanada/Meksyk
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA - USA/Kanada/Meksyk
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA - USA/Kanada/Meksyk
USA
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA - USA/Kanada/Meksyk
Niestety widać że Alfa i Fiat to w USA dalej kompletna nisza ...
Re: FCA - USA/Kanada/Meksyk
Alfa i Fiat w USA to dwa zupełnie różne obrazy.
Fiat/Abarth:
500 - sprzedaż spada, ale to stary model, sprzedaż w tym segmencie jest generalnie niska w USA, problemy ma też Smart czy Mini. Na tle rynku 500-tka to ciągle sukces.
500L - klapa
500X -klapa
124 Spider - ciężko powiedzieć, sprzedaje się gorzej niż Mazda MX5, ale jak na mało znanego Fiata, w niszowym segmencie sportowych kabrioletów, ciągle przyzwoicie.
Alfa Romeo:
Marka premium, stawia pierwsze kroki w USA, tylko dwa modele (4C nie liczę), z czasem dojdą jeszcze 2 SUV-y, mniejszy i większy od Stelvio.
Jak na początek, nie jest źle. Trzeba też pamiętać jak uboga jest ciągle liczba dilerów AR w USA na tle konkurencji.
Poza tym Giulia dostała własnie Car of the Year w USA, powinno nakręcić zainteresowanie i sprzedaż. Stelvio weszło do ścisłego finału.
Fiat/Abarth:
500 - sprzedaż spada, ale to stary model, sprzedaż w tym segmencie jest generalnie niska w USA, problemy ma też Smart czy Mini. Na tle rynku 500-tka to ciągle sukces.
500L - klapa
500X -klapa
124 Spider - ciężko powiedzieć, sprzedaje się gorzej niż Mazda MX5, ale jak na mało znanego Fiata, w niszowym segmencie sportowych kabrioletów, ciągle przyzwoicie.
Alfa Romeo:
Marka premium, stawia pierwsze kroki w USA, tylko dwa modele (4C nie liczę), z czasem dojdą jeszcze 2 SUV-y, mniejszy i większy od Stelvio.
Jak na początek, nie jest źle. Trzeba też pamiętać jak uboga jest ciągle liczba dilerów AR w USA na tle konkurencji.
Poza tym Giulia dostała własnie Car of the Year w USA, powinno nakręcić zainteresowanie i sprzedaż. Stelvio weszło do ścisłego finału.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: FCA - USA/Kanada/Meksyk
[youtube][/youtube]
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM