To, że coś w Polsce się nie sprzedaje nie znaczy, że na świecie się źle sprzedaje Poza tym każde z tych aut zaczyna się od ponad 100 tys. PLN w salonie Ile teraz kosztuje najtańsze auto osobowe z napędem RWD (nie licząc Twingo/Smarta) Dobra cena+wygląd i można zająć kawałek rynkudawidson pisze:I dlatego widać jak młodzi biegną po NOWE MX-5, BRZ, GT86, Genesis Coupe, 370Z...Helios pisze:To fajnie, że będzie Mito A to, że BMW robi auta z napędem na przód to nie jest żaden argument Takie Mito z napędem RWD to byłby murowany hit sprzedaży Bo nic tak młodych ludzi nie przyciąga jak RWD
FCA - plany inwestycyjne i modelowe
Moderator: giekso
Lancia/Fiat/Alfa - plany inwestycyjne i modelowe
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Lancia/Fiat/Alfa - plany inwestycyjne i modelowe
Nie dobrze :/
Re: Lancia/Fiat/Alfa - plany inwestycyjne i modelowe
Pogłoski o możliwej zmianie logo Alfa Romeo:
http://www.autoedizione.nl/nieuw-alfa-r ... -internet/
obecne:
http://www.autoedizione.nl/nieuw-alfa-r ... -internet/
obecne:
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- Dudi
- Członek Zarządu LKP
- Posty: 12270
- Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
- Lokalizacja: Stalowa Wola
- Kontakt:
Re: Lancia/Fiat/Alfa - plany inwestycyjne i modelowe
Zmianę mogą zrobić, tylko niech w końcu tak go wykonają, żeby przez cykl życia samochodu nic z niego nie obłaziło
A tak widzę na ulicach dziesiątki całkiem młodych Ducato czy Bravo z "oblaźniętym" albo czarnym logo
To samo się tyczy np. 159
A tak widzę na ulicach dziesiątki całkiem młodych Ducato czy Bravo z "oblaźniętym" albo czarnym logo
To samo się tyczy np. 159
- Tomzik
- Klubowicz
- Posty: 5389
- Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
- Imię: Tomczysław ;)
- Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Re: Lancia/Fiat/Alfa - plany inwestycyjne i modelowe
Dokładnie, to masakra.
Wszystko wszystkim, ale akurat logo powinno odpaść z auta jako ostatnie, bo to pierwsza wizytówka producenta.
Skoro nie szanują nawet swego znaku (siebie? ) to co powiedzieć o kliencie? Niejeden tak sobie pomyśli...
Wszystko wszystkim, ale akurat logo powinno odpaść z auta jako ostatnie, bo to pierwsza wizytówka producenta.
Skoro nie szanują nawet swego znaku (siebie? ) to co powiedzieć o kliencie? Niejeden tak sobie pomyśli...
Są: Lancia Delta 2,0 Multijet; Lancia Phedra 2,2 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Były: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205
Re: Lancia/Fiat/Alfa - plany inwestycyjne i modelowe
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Re: Lancia/Fiat/Alfa - plany inwestycyjne i modelowe
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Re: Lancia/Fiat/Alfa - plany inwestycyjne i modelowe
No to bardziej precyzyjnie:
FCA skupi sie na autach trypu crossover, suv i pickup, bo to kupuje rynek. Rynek odwraca się od sedanów (albo szerzej aut 'osobowych' (passenger) a kupuje trucks. Wielu producentów ogłasza w tej chwili podobne plany, jeśli tylko ich osobówki nie są rynkowymi hitami.
Dart i 200 nie dostaną następców tak długo jak FCA nie znajdzie partnera do ich produkcji, z którym podzieli koszty. Wtedy FCA może wrócić z sedanami na rynek. Wolne moce pójdą przede wszystkim na rozwój Jeep-a i RAM-a.
Na pewno nie jest zagrożony nowy van Chrysler'a - Pacifica, który jest następcą Town&Country (szkoda, że już nie Lancia Voyager ......)
Co do Alfy, to nie wiem dokładnie o co chodzi, ale Giulia wchodzi na rynek. Pewnie 2020 to data kompletnej gamy modeli, ale taka data akurat nie jest jakaś dziwnie szokująca, jeśli wziąć pod uwagę, że dostaniemy głęboki lift MiTo i Giulietty, to następcy nie pojawią się za chwilę. Może też będzie jakieś przesunięcie dla crossów, miały sie pojawić dwa, może na szybko będzie tylko jeden. Do tego Maserati Levante.
Polityka modelowa FCA jest determinowana jednym, kluczowym czynnikiem, o którym mało kto mówi, krytykując firmę. Jest nim potężne zadłużenie, na tyle duże, że podcina podstawy egzystencji koncernu. FCA skupia się tym samym na tym i tylko na tym, co daje 95% gwarancji, że przyniesie duże zyski. Zyski na obsługę długu, niedopuszczenie do bankructwa i tym samym dalszy rozwój. To wyjaśnie też dlaczego Lancia nie ma w tym momencie najmniejszych szans na kontynuację.
http://www.freep.com/story/money/cars/c ... /79393200/
http://www.freep.com/story/money/cars/c ... /79423080/
.
FCA skupi sie na autach trypu crossover, suv i pickup, bo to kupuje rynek. Rynek odwraca się od sedanów (albo szerzej aut 'osobowych' (passenger) a kupuje trucks. Wielu producentów ogłasza w tej chwili podobne plany, jeśli tylko ich osobówki nie są rynkowymi hitami.
Dart i 200 nie dostaną następców tak długo jak FCA nie znajdzie partnera do ich produkcji, z którym podzieli koszty. Wtedy FCA może wrócić z sedanami na rynek. Wolne moce pójdą przede wszystkim na rozwój Jeep-a i RAM-a.
Na pewno nie jest zagrożony nowy van Chrysler'a - Pacifica, który jest następcą Town&Country (szkoda, że już nie Lancia Voyager ......)
Co do Alfy, to nie wiem dokładnie o co chodzi, ale Giulia wchodzi na rynek. Pewnie 2020 to data kompletnej gamy modeli, ale taka data akurat nie jest jakaś dziwnie szokująca, jeśli wziąć pod uwagę, że dostaniemy głęboki lift MiTo i Giulietty, to następcy nie pojawią się za chwilę. Może też będzie jakieś przesunięcie dla crossów, miały sie pojawić dwa, może na szybko będzie tylko jeden. Do tego Maserati Levante.
Polityka modelowa FCA jest determinowana jednym, kluczowym czynnikiem, o którym mało kto mówi, krytykując firmę. Jest nim potężne zadłużenie, na tyle duże, że podcina podstawy egzystencji koncernu. FCA skupia się tym samym na tym i tylko na tym, co daje 95% gwarancji, że przyniesie duże zyski. Zyski na obsługę długu, niedopuszczenie do bankructwa i tym samym dalszy rozwój. To wyjaśnie też dlaczego Lancia nie ma w tym momencie najmniejszych szans na kontynuację.
http://www.freep.com/story/money/cars/c ... /79393200/
http://www.freep.com/story/money/cars/c ... /79423080/
.
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM
- ipman
- Forumowicz/ka
- Posty: 209
- Rejestracja: 30 kwie 2013, 12:00
- Lokalizacja: Stilo 1.6 16V 103KM Dynamic
Lancia Deltina (2018)
Według ostatnich doniesień odbyło się jedno ze spotkań zarządu FCA.
Co wynikło:
Alfa Romeo SUV stelvio ( to już wiemy), Alfa Romeo segment E będzie po Suvie.
Fiat segment B dwa modele oprócz next Punto jakiś mały na bazie serii 500.
Oraz
Lancia Deltina.
FCA planuje odmrozić projekt który miał wyjść pare lat temu a miałbyć pozycjonowany pomiędzy Ypsilonem a Deltą.
I podobno będzie to priorytet jeśli chodzi o Lancie i będzie zbudowany na bazie Fiata Tipo, ma być po prostu bardziej luksusowym "Tipo"
https://www.autoedizione.nl/fca-topover ... a-en-meer/
Co wynikło:
Alfa Romeo SUV stelvio ( to już wiemy), Alfa Romeo segment E będzie po Suvie.
Fiat segment B dwa modele oprócz next Punto jakiś mały na bazie serii 500.
Oraz
Lancia Deltina.
FCA planuje odmrozić projekt który miał wyjść pare lat temu a miałbyć pozycjonowany pomiędzy Ypsilonem a Deltą.
I podobno będzie to priorytet jeśli chodzi o Lancie i będzie zbudowany na bazie Fiata Tipo, ma być po prostu bardziej luksusowym "Tipo"
https://www.autoedizione.nl/fca-topover ... a-en-meer/
Opel: Corsa 1.4 90KM Color Edition 5D 2017r.
Fiat: Był Stilo 5D 1.6 16v 103KM 2001r.
Alfa Romeo: Jeszcze nie ma.
Lancia: Jeszcze nie ma.
Maserati: Jeszcze nie ma.
Fiat: Był Stilo 5D 1.6 16v 103KM 2001r.
Alfa Romeo: Jeszcze nie ma.
Lancia: Jeszcze nie ma.
Maserati: Jeszcze nie ma.
Re: Lancia/Fiat/Alfa - plany inwestycyjne i modelowe
Super wiadomość.
Ostatnio zmieniony 01 kwie 2016, 13:07 przez hitmanag, łącznie zmieniany 1 raz.
Lancia Phedra 2.0 136 KM jest
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była