Lancia Klub Polska

Forum dyskusyjne miłośników marki Lancia

>> SKLEPIK LANCIA KLUB POLSKA <<

Autosklep
Dzisiaj jest 21 lis 2019, 16:00

Strefa czasowa UTC+01:00




Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 482 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 128 29 30 31 32 33 Następna
Autor Wiadomość
PostDodany: 01 sty 2017, 18:40 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2013, 12:00
Posty: 206
Lokalizacja: Stilo 1.6 16V 103KM Dynamic
Dla mnie to progres mimo wszystko, bo tworzenie rzeczy wytrzymalszych jest rozwojem nie regresem ;)

_________________
Opel: Corsa 1.4 90KM Color Edition 5D 2017r.
Fiat: Był Stilo 5D 1.6 16v 103KM 2001r.
Alfa Romeo: Jeszcze nie ma.
Lancia: Jeszcze nie ma.
Maserati: Jeszcze nie ma.


Na górę
PostDodany: 01 sty 2017, 19:24 
Offline
Administrator
Administrator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 mar 2009, 16:14
Posty: 10199
Imię: Kamil
Lokalizacja: Wieluń/Gdynia
Czy wytrzymalszych to jeszcze nie wiadomo. Mniejsze wysilenie silnika nie świadczy jeszcze o jego wytrzymałości i jakości :)

Dla mnie to jednak jest rozwój po wcześniejszym regresie, a zatem marne pocieszenie ;)

_________________
Alfa Romeo 159 SW 2.4JTDm
Alfa Romeo MiTo 1.4 16V

Były:
Alfa Romeo 156 SW 2.4JTD
Lancia Lybra SW 1.9JTD
Daewoo Espero 1.5 GLX


Obrazek


Na górę
PostDodany: 01 sty 2017, 22:08 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 gru 2007, 0:00
Posty: 4703
Imię: Tomczysław ;)
Lokalizacja: Kwidzyn/Świecie
Ostatnio czytałem, że w Bielsku czy gdzieś tam chcą wpompować sporo kasy w związku z produkcją nowych silniczków do kosiarek (3-cylindrowych) i już się bałem, że mimo, iż cały świat wreszcie zaczął rozumieć, że 1,0 3 cylindry plus 5 turbin to nie jest dobra droga to Fiat dopiero tą drogą zaczął kroczyć.

Na szczęście czytam właśnie, że nie są aż tak zacofani :)

_________________
Są: Lancia Delta HPE 1,8 16V GT; Lancia Delta 2,0 Multijet; Yamaha XJ 900S Diversion; SHL M11W
Były: Lancia Kappa 2,0 20V Turbo; Fiat Croma 2,0 T i.e., SFM Junak M10, Romet Ogar 205


Na górę
PostDodany: 14 lut 2017, 16:56 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Posty: 3041
Lokalizacja: Gdynia
Alfa Romeo dostanie szybko E-SUV i C-SUV (Stelvio to segment D), czyli będziemy mieli 3 SUV-y Alfy i to one będą podstawą oferty.
Dopiero po nich moża spodziewać się następcy Giulietty oraz aut sportowych.

Z tych zapowiedzi najciekawszy jest E-SUV, bo to oznacza wejście Alfy do segmentu, w którym już dawno nie była. Szkoda, że niewiele słychać o limuzynie E-klasa, ale z tego co mówi Marchionne, Alfa musi najpierw na siebie zarobić, żeby inwestować dalej w markę. W tym momencie gwarantują to jedynie SUV-y ....


Po raz pierwszy pojawiło się też info o kolejnym SUV-ie Maserati, zakładam, że chodzi o coś większego niż Levante (klasa E), czyli terenowa odmiana segmentu S (Quattroporte).
Jeep myśli też o tej klasie, bo planowany Wagoneer ma być klasę wyżej od Grand Cherokee.
W przypadku Maserati na pewno przed kolejnym SUV-em zobaczymy modele sportowe.

_________________
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM


Na górę
PostDodany: 14 lut 2017, 17:04 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 cze 2006, 0:00
Posty: 2708
Imię: Arek
Lokalizacja: Wyszków
broker pisze:
14 lut 2017, 16:56
Alfa Romeo dostanie szybko E-SUV i C-SUV (Stelvio to segment D), czyli będziemy mieli 3 SUV-y Alfy i to one będą podstawą oferty.
Dopiero po nich moża spodziewać się następcy Giulietty oraz aut sportowych.

Z tych zapowiedzi najciekawszy jest E-SUV, bo to oznacza wejście Alfy do segmentu, w którym już dawno nie była. Szkoda, że niewiele słychać o limuzynie E-klasa, ale z tego co mówi Marchionne, Alfa musi najpierw na siebie zarobić, żeby inwestować dalej w markę. W tym momencie gwarantują to jedynie SUV-y ....


Po raz pierwszy pojawiło się też info o kolejnym SUV-ie Maserati, zakładam, że chodzi o coś większego niż Levante (klasa E), czyli terenowa odmiana segmentu S (Quattroporte).
Jeep myśli też o tej klasie, bo planowany Wagoneer ma być klasę wyżej od Grand Cherokee.
W przypadku Maserati na pewno przed kolejnym SUV-em zobaczymy modele sportowe.
Z tego co widzę USA sprzedaż grupy leci na łeb na szyję stąd ograniczanie planów (min. brak Giulii SW)
W USA tylko Jeep sobie radzi, Chrysler dramat min z modelami 200 (zwłaszcza) oraz 300.
Dodge wycofuje Darta, Ram ma się w miarę dobrze.

_________________
Lancia Kappa Coupe 2.0T jest
Lancia Phedra 2.0 136KM była
Lancia Y 1.1 była
Lancia Kappa SW 2.0 155KM była
Lancia Delta 1.8 131KM była


Na górę
PostDodany: 14 lut 2017, 17:43 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Posty: 3041
Lokalizacja: Gdynia
Na łeb na szyję to bym nie powiedział, mają spadek, ale nie mogło być inaczej jak wycofali modele Dodge Dart i Chrysler 200.
Poza tym starzejący się Chrysler 300 i osobowe modele Dodge. FCA stawia wszystko na SUV-y i pickup-y:

Sprzedaż skoczy, bo wejdą nowe:
- Jeep Compass
- Jeep Wrangler
- Jeep Wrangler pick-up
- Jeep Grand Wagoneer
- Alfa Stelvio
- Alfa C-SUV
- Alfa E-SUV
- RAM pick-up (full size)
- mówi się też o mniejszym SUV-ie (mid size)
Może pojawią się SUV-y pod marką Dodge czy Chrysler (?).
Co do 'aut', nic nie słychać, o żadnym modelu. Chrysler Pacifica i AR Giulia to wyjątki polityki FCA w USA. Może to się z czasem zmieni, ale na pewno nie wcześniej, niż gama SUV+PICKUP będzie kompletna.

_________________
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM


Na górę
PostDodany: 15 mar 2017, 23:41 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Posty: 3041
Lokalizacja: Gdynia
Na pewno kolejna Alfa to będzie SUV, ciągle nie wiadomo czy kompakt (C) czy większy od Stelvio segment E ma być najpierw.
W FCA cały czas analizują co się lepiej sprzeda, ale coś czuję, że będzie to ta większa maszyna...
Tak można wywnioskować ze słów szefostwa, że Europa nie jest głównym rynkiem docelowym AR, ale USA i Azja, głownie Chiny. Zapotrzebowanie na tych rynkach ma decydować jakie modele pojawią się w pierwszej kolejności.

Kolejne SUV-y Alfy to coś o czym wiadomo od jakiegoś czasu, ale są też nowe wieści. FCA zupełnie nie śpieszy się z mniejszymi autami Alfy. Popyt na kompakty i sub-kompakty premium w USA i Chinach jest mały. FCA daje do zrozumienia, że sprzedaż MiTo i Giulietty zakończy się bez następcy. MiTo w ogóle może nie doczekać się nigdy kolejnej generacji (o czym już była kiedyś mowa) a Giulietta być może dostanie, ale nie wiadomo kiedy.

A ja znowu widzę szansę dla Lancii w takim układzie ..

_________________
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM


Na górę
PostDodany: 03 maja 2017, 14:06 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Posty: 3041
Lokalizacja: Gdynia
Najnowsze pogłoski

https://www.autoedizione.nl/gerucht-pri ... gment-suv/

Priorytetem dla Alfy ma być jednak C-SUV, nie E. Mniejsze auto ma duże znaczenie w Europie a FCA chce wykorzystać, że Europa po latach kryzysu notuje duże wzrosty sprzedaży. Produkcja w Pomigliano, czyli w fabryce, która produkuje w tej chwili Pandę.

Nowa Panda pojawi się w 2019, produkcja w Polsce.

_________________
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM


Na górę
PostDodany: 14 sie 2017, 19:26 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Posty: 3041
Lokalizacja: Gdynia
Rozmowy z chińskimi inwestorami, którzy mieliby wejść do FCA. Umowa ma wykluczyć Maserati i Alfa Romeo, co wróży ich wyłączenie z FCA, podobnie jak wcześniej stało się z Ferrari.
Chińczycy mają pomóc w rozwoju (masowej produkcji) tańszych marek: Ram, Jeep, Dodge, Chrysler, Fiat, Lancia.

https://www.autoedizione.nl/chinezen-zo ... en-op-fca/

_________________
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM


Na górę
PostDodany: 15 sie 2017, 11:45 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Posty: 3041
Lokalizacja: Gdynia
Więcej na ten temat

http://www.autonews.com/article/2017081 ... -covet-fca

_________________
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM


Na górę
PostDodany: 16 sie 2017, 21:27 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Posty: 3041
Lokalizacja: Gdynia
Oferta jednego z chińskich koncernów w wersji 'wartość rynkowa + mała premia' została odrzucona jako 'nieatrakcyjna'.

https://www.autoevolution.com/news/fca- ... 19733.html

_________________
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM


Na górę
PostDodany: 17 sie 2017, 15:39 
Offline
Forumowicz/ka
Forumowicz/ka
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 wrz 2013, 9:35
Posty: 123
Lokalizacja: Warszawa
Chińczycy prędzej czy później kupią jakiś większy europejski koncern, to tylko kwestia czasu.

_________________
Była Lybra, jest Thesis i Dodge




Wystawiasz faktury, skorzystaj z Program do wystawiania faktur online bez potrzeby rejestracji lub faktury online z magazynem :)


Na górę
PostDodany: 18 sie 2017, 15:16 
Offline
Przedstawiciel Regionalny
Przedstawiciel Regionalny
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2015, 20:14
Posty: 1222
Imię: Daniel
Lokalizacja: Lublin
Albo przejmą część udziałów jedynie po to żeby mieć wgląd do technologii którą potem sobie zapożyczą.

_________________
Była: Lancia Kappa 2.0 20V Turbo
Jest: Volvo V70 II 2.4 20V


Na górę
PostDodany: 20 sie 2017, 13:10 
Offline
Członek Zarządu LKP
Członek Zarządu LKP
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 sie 2007, 0:00
Posty: 12266
Lokalizacja: Stalowa Wola
Przecież już mają w PSA :roll: : gafa :

_________________
Dudi
Fiat Brava 80 16v SX / Alfa Romeo 156 2.0 16v Selespeed / Lancia Lybra SW 1.9 JTD 115 LX Verde Olimpia
Alfa Romeo Giulietta 1.4 Multiair 170KM Distinctive
Fiat Fullback 2.4 MJ LuxNAV 180KM
Nysa Towos 522 '86 (do poprawek) / YAMAHA YZF-R6 (eeeeeeeRRRRRRrrrrr sześć)
Obrazek
Obrazek


Na górę
PostDodany: 30 sie 2017, 19:32 
Offline
Klubowicz
Klubowicz
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 paź 2009, 22:53
Posty: 3041
Lokalizacja: Gdynia
Teraz dla odmiany pogłoski o możliwej fuzji FCA i Hyundai-Kia (z wyłączeniem Maserati i Alfa Romeo).
https://www.autoedizione.nl/fca-in-verb ... dai-groep/

Tak przy okazji, wyłączenie AR z FCA to potencjalnie nowe otwarcie dla Lancii w ramach FCA czy 'FCA + partner' ......

_________________
Lancia Delta III, 1.4 multiair 140 KM, Colore Nero Magma
Fiat Punto Evo, 1.4 77 KM


Na górę
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat  Odpowiedz w temacie  [ Posty: 482 ]  Przejdź na stronę Poprzednia 128 29 30 31 32 33 Następna

Strefa czasowa UTC+01:00


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz dodawać załączników

Szukaj:
Przejdź do:  
[ Regulamin Forum ]

Technologię dostarcza phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Polski pakiet językowy dostarcza phpBB.pl